2019-02-21, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loxxa
Fängelse 2 år.

Grov våldtäkt och olaga hot.

Trakasserier och försök till våldtäkt.

Vad är det för hot du pratar om?
Citera
2019-02-21, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Levatillmax
jaså! missat det.

om man går in och kollar på restaurangen "kagges" platsinfo i storyn på instagram så är det en kille mr.sv*nte som lagt upp en bild på en kille c*nrad*sonph*lip och denna kille följer N.B på insta. dessa två killar verkar jobba inom komedi och fashion. möjligt att N.B är där med dem? ser ut som det på bilden
Garanterat med i sällskapet, men inte han som satt brevid NB vid bordet.
Citera
Medlem
Souldividers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perelk
Inte han, Ser du hans hår på den pixlade bilden idiot? Kollar du på pixlade bilden åt höger så är tröjan/kavajen vikt. det är den inte på instagram bilden. Du har helt fel min vän.

Haha du känner dig inte så smart nu va?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lukee
Här är nya bilden från expressen, avpixlad.

https://ibb.co/NjfWzpy

Ifall ni inte orkar kolla tidigare YouTube-länk till samma klipp.
Oj, Expressen har verkligen outat honom där.

Bra jobbat med att få fram bilden.

Case closed.
Citera
2019-02-21, 21:39
Medlem
PingPongGlasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mangelina
Kan ha varit Sebastien Boudet också...det heter ju ändå "anal-baguette"

Ha ha - ja det har du rätt i, de tu har kanske vänslats på någon firmafest i fyrans regi? Visste en inte att Boudet hade barn och fru hade jag satt en månadslön på att han var fikus, nu är han förvisso fransos, men det rättfärdigar inte hans många gay-maner för det.

Undrar hur mode-världen och de kretsar som NB rör sig i ser på gay-våldtäkt? Blir till att nedgradera sig yrkesmässigt efter fängelsevistelsen kanske? Han kan säkert få jobba timmar på något jasmindoftande Lindex-lager.
Citera
2019-02-21, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bengt-Bedrups-hatt
Nej, jag var först.
I ett tidigt skede fastställde jag skarpsynt att det måste röra sig om en arab eller neger.
Visade sig vara dubbelt rätt, Berglind ser ut att vara både och.

tror han är från Sri lanka eller Indien är mer passande.
Senast redigerad av maryji 2019-02-21 kl. 21:43.
Citera
2019-02-21, 21:42
Medlem
Jag har fördomar om olika människor beroende på varierande ting. Alltså inte enbart etnicitet. Jag tror inte det finns någon fördomsfri människa.När jag var barn trodde jag alla med morotsrött hår var aggressiva därför att jag träffat på två elaka sådana. Nu vet jag bättre.
Men att göra som du, kalla en människa neger är RASISTISKT. Så onödigt, de flesta av oss vill ha en bättre värld. En värld där man inte dömer en människa beroende på hudfärg, utan istället dömer en männinska efter beteendet.

Heja Sverige.[/quote]
Citera
2019-02-21, 21:42
Medlem
Fin bild på instagram med han och tilde för 2 dagar sedan där hon spyr ut vilken fin person han är
Citera
2019-02-21, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marijachi
Sjukt att dom först använde en pixlad bild på en snubbe som inte hade något med detta att göra. När man väl insåg att FB börjat gräva fram stackarn så ändrade man fort till rätt person. Bra jobbat!
Precis!

Det var ju någon som hittade bilden på den där fotbollsspelaren, och den var ju identisk, bakgrunden, alla linjer mm. Bra grävt till honom med.

Han som hittade den bilden påtvingade expressen att ta fram en äkta bild på GM.
Citera
2019-02-21, 21:47
Medlem
SkogsKonungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martlet
Precis!

Det var ju någon som hittade bilden på den där fotbollsspelaren, och den var ju identisk, bakgrunden, alla linjer mm. Bra grävt till honom med.

Han som hittade den bilden påtvingade expressen att ta fram en äkta bild på GM.

Vänta nu? Den första bilden var asså en annan snubbe? Någon som har den bilden?
Citera
2019-02-21, 21:48
Medlem
PingPongGlasss avatar
Jag tycker det ser ut som att NB:s pappa är Lorenzo Lamas, och mamma är Jean-Pierre Barda. Inget illa menat. Vi är alla unika i vår herres hage. Inga konstigheter.

Nu går mina tankar till offret och dennes anhöriga; hoppas han får den hjälp han behöver, både psykiskt och rättsligt. Peace in the valley.
Citera
2019-02-21, 21:49
Medlem
Mangelinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongGlass
Ha ha - ja det har du rätt i, de tu har kanske vänslats på någon firmafest i fyrans regi? Visste en inte att Boudet hade barn och fru hade jag satt en månadslön på att han var fikus, nu är han förvisso fransos, men det rättfärdigar inte hans många gay-maner för det.
Magnus Johansson är ju rätt gay han också, men tydligen inte och hans kompisar undrar varför han lägger till ett fjolligt manér när han är i TV. Fares verkar ha dåligt inflytande på grabbarna. Alfa hanne månne?

Undrar hur mode-världen och de kretsar som NB rör sig i ser på gay-våldtäkt? Blir till att nedgradera sig yrkesmässigt efter fängelsevistelsen kanske? Han kan säkert få jobba timmar på något jasmindoftande Lindex-lager.
Lär inte ha varit värt det. Fast jasmindoftande Lindex-lager
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in