Det som talar mot och har tagits upp i tråden, som exponering, vit fläck, linjer i bagrund och så försvinner lätt när huvudet friläggs i något av Adobes eller annans verktyg om den som editerar bilden så vill.
Det som stämmer är det viktiga att titta på. Vecken, tygets textur och färg stämmer väldigt väldigt bra.
Jag avfärdar inte en match.
Då är fokus i bilden oftast snett underifrån.
Jag har kollat igenom alla hans instagrambilder och där finns han ej.
Sedan kan ju tidningarna välja att inte använda sig av uppenbara bilder som är
tillgängliga via Google/Instagram. Då vissa blev fällda under #metoo härvan så
väljer dom egna bilder från servar.
Jag gissar att bilden är tagen flera meter ifrån honom. Och expressen har zoomat in ansiktet och klippt bort resten. Det är antingen det eller världens sämsta kamera. Kolla hur suddigt allt runtom är...
Det här måste vara årets segaste tråd!
Jag har hoppat framåt i läsningen och ingenting vettigt om vem det är har kommit fram.
Det är också märkligt tyst om brottet, vilket först rapporterades med buller och bång: Grov våldtäkt med BO under 18 år. Sedan har det nedklassats på flera sätt med höjd ålder på BO och bara våldtäkt av normalgraden. Därefter hysch-pysch.
Kan mycket väl röra sig om en bögvåldtäkt.
Men eftersom jag aldrig ser på TV4 kan jag inte gissa på någon (vilket är lika bra).
Men en bög som stoppat skinnspiken i fel prutthål, låter troligt.
Det som talar mot och har tagits upp i tråden, som exponering, vit fläck, linjer i bagrund och så försvinner lätt när huvudet friläggs i något av Adobes eller annans verktyg om den som editerar bilden så vill.
Det som stämmer är det viktiga att titta på. Vecken, tygets textur och färg stämmer väldigt väldigt bra.
Jag avfärdar inte en match.
Trollar du nu eller är du bara osedvanligt svagbegåvad? Det går en DÖRRKARM snett neråt bakom huvudet på Expressens bild. Ser det likadant ut på bloggbilden tycker du? Är du blind? Expressen har INTE rätt att använda bilder utan tillstånd för vilken en random bloggare äger upphovsrätten. Expressen har tonvis med bilder i sin egna bildbank och de väljer INTE bilder längre som har publicerats förut eftersom de vet att människor letar efter originalet.