2019-02-21, 19:51
Medlem
Diskuterarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av missnyfiken91
https://eriklundback.wordpress.com/tag/niklas-berglind/

Femte bilden: NB
Likt pixlad bild? Vit bakgrund karmen o färgerna på kläderna

Kavajen ser likadan ut, men inte fönstret till vänster. Är något svart där.
Citera
2019-02-21, 19:51
Medlem
Mangelinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Förmodligen en ljudtekniker eller scripta. Annars hade det hetat "tv-stjärna "...
Jag äter en hatt full med skit om det inte är N*kl*s B*rgl*nd. Han fyller alla kriterier
Citera
2019-02-21, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hulken44
Eftersom all fokus är riktad mot NB och alla gräver om honom just nu men kommer inte fram ett skit så lutar åt det inte är han

Det kommer å andra sidan inte fram något som friar honom.

Till skillnad från många andra som nämnts i tråden.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jennesse
Men ändå så har ni svårt för att förstå? Otroligt.
Han är tillräckligt osympatisk och dum för att kunna vara GM, så lägg av nu, det är tillåtet att spekulera här.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diskuterarn
Kavajen ser likadan ut, men inte fönstret till vänster. Är något svart där.
Bilden stämmer inte , har kollat noga nu.
Citera
2019-02-21, 19:53
Medlem
Fredrik Strange är återkommande gäst i Tv4 men ingen jättekänd profil.
Citera
Medlem
GM gällande ”innekrogen” KA*AI (på Linnégatan) så var det restaurangchefen. Restaurangchefer lagar inte mat.
Citera
Medlem
Citat:
Eftersom all fokus är riktad mot NB och alla gräver om honom just nu men kommer inte fram ett skit så lutar åt det inte är han

Så brukar det vara. Vänta ett par timmar så får vi se.
Citera
Medlem
Det gick ju rätt fort, någon gissa rätt på första sidorna? Hur fan?
Citera
2019-02-21, 19:54
Medlem
Garnityrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reda
Där satt den! Stämmer! Saken är klar!
Är du dum i huvudet? Det går en dörrkarm snett ner mot hjässan i Expressens bild ifall du har missat det. Det är helt uppenbart en annan bild.

Däremot är det sannolikt NB, vilket jag baserar på att Aftonbladet valt en skuggbild som verkar likna en kvinna / någon med page-frisyr. De gör ju inte särskilda bilder för varje fall och det var den generiska bild som var mest lik och visst får man samma "vibb" som av NB?

För övrigt kan ni nog ge upp i bildletandet. Det var flera år sen tidningarna slutade välja redan publicerade bilder (i synnerhet bloggbilder som de inte äger upphovsrätten till) för att använda till pixling.
Citera
Medlem
Citat:
En person kommenterade på (N*klas B*rglinds) hans insta för 3h sen om han var anhållen. Han har inte svarat och heller inte kommenterar uppgiften. Då han är en person som verkar uppdatera ofta så verkar det märkligt att han missat detta. Gör vad ni vill med denna uppgift men misstänkt är det enligt mig.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jennesse
Men ändå så har ni svårt för att förstå? Otroligt.
Vilka jävla ni? Jag har inte skrivit en rad om att jag tror att det är Samir.
Citat:
Ursprungligen postat av Garnityr
Är du dum i huvudet? Det går en dörrkarm snett ner mot hjässan i Expressens bild ifall du har missat det. Det är helt uppenbart en annan bild.

Däremot är det sannolikt NB, vilket jag baserar på att Aftonbladet valt en skuggbild som verkar likna en kvinna / någon med page-frisyr. De gör ju inte särskilda bilder för varje fall och det var den generiska bild som var mest lik och visst får man samma "vibb" som av NB?
Den bilden är helt random och har inget med verkliga mgm att göra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in