Citat:
Ursprungligen postat av
Isaballen
Nu ska du inte vända det här mot mig. Erkänn bara att det är dubbelmoral.
Jag ser det inte som dubbelmoral. Att slippa se vissa avatarer är en service till läsarna. Att inte ha denna service skulle göra att en del avstod från att läsa på forumet, och vore ju väldigt synd.
Annonser är ju en inkomst för forumet.
Citat:
Ursprungligen postat av
Isaballen
Vill det inte se min avatar behöver dom inte läsa det jag skriver, det är lika frivilligt som du säger här: Man kanske inte behöver besöka dom delarna av forumet. Det kan man men man kan inte undvika min avatar? Bara skrolla lite snabbt så "försvinner" min avatar, är det så svårt?
Men det är bara onödigt att fortsätta den här konversationen, du och alla moderatorer är tillagda för att försvara flashback.
Nu vet jag inte hur stort intresse det finns för att läsa dina välformulerade inlägg, men det kan ju ibland vara så att man läser ett långt och intressant inlägg, och då syns ju inläggen ovanför och nedanför också. Det funkar inte att bara scrolla lite snabbt.
Men hur var det nu, på vilket sätt påverkar det dig att funktionen finns? Varför är det så viktigt för dig att alla ska kunna se din avatar? Är det inte texterna i dina inlägg som är viktiga?