2019-02-20, 22:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Snarare så att det är du som inte följt reglerna och då du ändrat tillbaka så kan du komma att få en varning för det.

Vilka jävla regler är det jag inte följer?
Citera
2019-02-20, 22:27
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isaballen
Vilka jävla regler är det jag inte följer?
Återigen, regel 0.05
Citera
2019-02-20, 22:30
Bannlyst
Citat:
Återigen, regel 0.05

0.05. Avatar och signatur
Om din avatar har ett motiv som kan uppfattas som olämpligt på en arbetsplats måste alternativet 'Min avatar är olämplig' bockas i under forumets inställningar. Avatarens eller signaturens innehåll får inte bryta mot forumets regler. Att olovligen utge sig för att vara admin eller moderator är inte tillåtet.

Ni är ju störtlöjliga. Min avatar kan vara så jävla stötande men sånt här är helt ok om man klickar sig vidare på. (FB) Länkar till djursexmateriel - bilder / filmer

Trodde flashback var bättre än så här. Tror ni själva på att ni är ett helt seriöst forum eller?
Citera
2019-02-20, 22:44
Medlem
Hedemora86s avatar
Citat:
Återigen, regel 0.05
Håll käften vadå 0.05 vad fan betyder det? Bra jobbat din jävla MOD pajas neger, översätt till svenska?? SVENSKA, DO YOU SPEAK IT?

TS, admin har inte loggat in på ditt konto, han har bara klickat att din användare har en stötande profilbild. Det är nog mest folk runt 12-20 som hänger här men en stor procent, kanske 35% är nog över 20.

Håller med om att det är fånigt att man inte kan välja vilken avatar man vill. Väljer man SDs partisymbol så blir väl den också borttagen. Fy fan det här forumet är så in i helvets jävla dåligt och styrs av en handikappad admin som förtjänar en hel jävla växelspak uppkörd i dajmkrysset.
Citera
2019-02-20, 22:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hedemora86
Håll käften vadå 0.05 vad fan betyder det? Bra jobbat din jävla MOD pajas neger, översätt till svenska?? SVENSKA, DO YOU SPEAK IT?

TS, admin har inte loggat in på ditt konto, han har bara klickat att din användare har en stötande profilbild. Det är nog mest folk runt 12-20 som hänger här men en stor procent, kanske 35% är nog över 20.

Håller med om att det är fånigt att man inte kan välja vilken avatar man vill. Väljer man SDs partisymbol så blir väl den också borttagen. Fy fan det här forumet är så in i helvets jävla dåligt och styrs av en handikappad admin som förtjänar en hel jävla växelspak uppkörd i dajmkrysset.

Ja, jag förstår inte hur det kan vara stötande när det finns värre saker än min avatar? Bara att ha flashback uppe på sin arbetaplats är tabu. Sen att dom har en åldergräns på 18 år men att en avatar kan vara stötande? Säger så jävla mycket själv mot flashback. Flashback, really?
Citera
2019-02-20, 22:50
Medlem
Nicchzos avatar
Citat:

Hur svårt kan det vara att scrolla ner, klicka på ”regler” och läsa?
Citera
2019-02-20, 23:09
Moderator
blomvattnares avatar
Citat:
Ja, jag förstår inte hur det kan vara stötande när det finns värre saker än min avatar? Bara att ha flashback uppe på sin arbetaplats är tabu. Sen att dom har en åldergräns på 18 år men att en avatar kan vara stötande? Säger så jävla mycket själv mot flashback. Flashback, really?
Tanken är ju att man ska kunna läsa på forumet även om man befinner sig på en arbetsplats eller annan miljö där bilder (i det här fallet avatarer) kan råka ses av omgivningen, och att omgivningen då kan reagera negativt.

Om inte funktionen som här diskuteras fanns så finns det ju risk att en del drar sig för att läsa på forumet när de befinner sig i vissa miljöer, och vem vinner på det?

För att funktionen ska fungera krävs det alltså att rutan är ikryssad, samt att den som inte vill se stötande avatarer också kryssar i en ruta om att man inte vill se stötande avatarer.
Citera
2019-02-20, 23:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av blomvattnare
Tanken är ju att man ska kunna läsa på forumet även om man befinner sig på en arbetsplats eller annan miljö där bilder (i det här fallet avatarer) kan råka ses av omgivningen, och att omgivningen då kan reagera negativt.

Om inte funktionen som här diskuteras fanns så finns det ju risk att en del drar sig för att läsa på forumet när de befinner sig i vissa miljöer, och vem vinner på det?

För att funktionen ska fungera krävs det alltså att rutan är ikryssad, samt att den som inte vill se stötande avatarer också kryssar i en ruta om att man inte vill se stötande avatarer.

Den tanken är då helt fel och emot sägande. Om man känner till flashback så vet man också att det är 18 års åldersgräns, vad tror du?

Sen tror jag inte någo besöker flashback på sin arbetsdator, och dom som gör det sitter säkert i sitt egna kontor och inte i båser skiljda med lösa väggar.

Du sitter inte ens själv på jobbet och öppet besöker flashback på jobbet, möjligtvis å telefonen i smyg i handen men aldrig öppet.
Citera
2019-02-20, 23:20
Moderator
blomvattnares avatar
Citat:
Att man vill se stötande avatarer. Annars kryssar man ur den. Är du en muslim eller vart har du stoppat hjärnan? I röva?

Så kanske det är, minns inte exakt. Men det nådde väl ändå fram hur jag menade?

Citat:
Den tanken är då helt fel och emot sägande. Om man känner till flashback så vet man också att det är 18 års åldersgräns, vad tror du?

Sen tror jag inte någo besöker flashback på sin arbetsdator, och dom som gör det sitter säkert i sitt egna kontor och inte i båser skiljda med lösa väggar.

Du sitter inte ens själv på jobbet och öppet besöker flashback på jobbet, möjligtvis å telefonen i smyg i handen men aldrig öppet.
Hur kommer åldersgränsen in i bilden? Vad har den med saken att göra?

Jojomensan, det finns gott om läsare som sitter på arbetsplatser och liknande miljöer, och då inte i egna rum.
Citera
2019-02-20, 23:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av blomvattnare
Så kanske det är, minns inte exakt. Men det nådde väl ändå fram hur jag menade?

Hur kommer åldersgränsen in i bilden? Vad har den med saken att göra?

Jojomensan, det finns gott om läsare som sitter på arbetsplatser och liknande miljöer, och då inte i egna rum.

Ni är så fulla av skit vet du det? Min lilla avar som knappt syns med avstånd på 30 centimeter är stötande men en banner för sexleksaker högst upp som är mycket större än min avatar är helt ok tycker du?

https://www.njuthuset.se/

Vilka äckliga, dubbelmoral människor det är som styr flashback.
Citera
2019-02-20, 23:36
Bannlyst
Joyland som gör reklam för sexleksaker med dildos som syns tydligt är inte stötande. Min avatar är stötande. Är det här en parodi från flashbacks sida?
Citera
2019-02-20, 23:46
Moderator
blomvattnares avatar
Citat:
Ni är så fulla av skit vet du det? Min lilla avar som knappt syns med avstånd på 30 centimeter är stötande men en banner för sexleksaker högst upp som är mycket större än min avatar är helt ok tycker du?

https://www.njuthuset.se/

Vilka äckliga, dubbelmoral människor det är som styr flashback.
Jag ser din avatar mycket tydligt.

Jag hade inte sett den där bannern du pratar om, men klickade runt lite, och inne på delforumet Sex såg jag den. Visste inte ens om att den fanns. Där kan jag ge dig en poäng, men kanske väljer man att inte besöka just det delforumet om man befinner sig på en arbetsplats.

Men...på vilket sätt påverkar det din vilja och rätt att diskutera att de som inte vill se stötande avatarer inte ser din avatar? Dina texter är ju det relevanta, och de döljs inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in