2019-02-20, 19:04
Medlem
Kgjjs avatar
Försök inte byta ämne på tråden killar.. Den handlar om små penisar.
Citera
2019-02-20, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kgjj
Ja, varför så arga?
Citera
2019-02-20, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kgjj

Nja, märker man inte att den är inne så handlar det om en slapp fitta och inte om storleken. Och slappa är de flesta tjejer/kvinnor nuförtiden. Nu är nog TS oskuld och vet inte riktigt vad hon pratar om.
Citera
2019-02-20, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sungamen
Nja, märker man inte att den är inne så handlar det om en slapp fitta och inte om storleken. Och slappa är de flesta tjejer/kvinnor nuförtiden. Nu är nog TS oskuld och vet inte riktigt vad hon pratar om.
Sluta att vara så ”litensnoppfrustrerad” nu... Det är ett uttryck och de flesta kvinnor vet vad jag menar. Jag är tajt, men är den liten så spelar det ingen roll, eftersom den är LITEN!
Citera
2019-02-20, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sungamen
Om du inte märker att den är inne kanske du ska fokusera på din slappa fitta. Träna upp muskulaturen i underlivet. Skönt för dig och honom.

Well damn!

onT: Ingen vill ha en liten kuk.
Citera
2019-02-20, 19:17
Medlem
BonitaPietilas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bad.Ass.Bitch
Precis som det d

Detta är en viktig fråga. Inget som löser sig i längden. Bör lyftas.
Citera
2019-02-20, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G-mail
Well damn!

onT: Ingen vill ha en liten kuk.
Frågan är väl vad männen gör åt det?!
Citera
2019-02-20, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tw1sted
Tajt fråga
Snarare en liten fråga
Citera
2019-02-20, 19:21
Medlem
Jag förvarnar alltid tjejjerna att jag har en liten,

Nu är den ju inte super liten, utan ändå 7cm vid stånd så det är iaf ingen micro penis,

Men vad tycker du TS är min för liten eller är den ok,

En del tjejjwr har saggt att den ör ok, och en del har skrattat , men jag tänker att dom skrattade för dom var nervösa,
Citera
2019-02-20, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skadad85
Jag förvarnar alltid tjejjerna att jag har en liten,

Nu är den ju inte super liten, utan ändå 7cm vid stånd så det är iaf ingen micro penis,

Men vad tycker du TS är min för liten eller är den ok,

En del tjejjwr har saggt att den ör ok, och en del har skrattat , men jag tänker att dom skrattade för dom var nervösa,
Shrimpie brukar vi kalla dem...

Hur kompenserar du?
Citera
2019-02-20, 19:24
Medlem
WitnessTheFitnesss avatar
Storkukslugnet har jag surfat på ända sedan tidiga tonår, mycket tillfredsställande känsla. Irriterande att man slår i livmodertappen när man försöker köra in hela bara, speciellt när man tar tjejen bakifrån. Måste hålla mig en liten bit ifrån skinkorna vid varje juck vilket är svårt när man är kåt. Vissa tjejer har dock gått bättre och vissa sämre. Så helt problemfritt är det bannemig inte.

Och det där med att operera kuken är ju inte riskfritt precis, finns en risk att du inte får upp den igen om jag inte missminner mig. Vad är värst? Att ha en kort spikkuk eller att riskera att bli impotent för en halv centimeter?
Citera
2019-02-20, 19:24
Medlem
Ghostemanes avatar
Tramstråd för provokation. TS du verkar lite frustrerad? Du blir bara knullad av en liten prinskorv hemma va?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in