Citat:
Ursprungligen postat av
Sugar-Daddy
Nå er USD referansepunktet til omtrent alt her i verden, og attpåtil så er Monero amerikansk så jo det har en oppgang. At du bruker nok som referansepunkt blir jo helt feil hvis man snakker om en børsoppgang.
"nok" som i krone? Har ikke brukt det, kanskje jeg skjønner deg feil. Monero er like amerikansk som BTC, dvs ikke i det hele tatt. Monero-skaperen er fra Sør Afrika. Men fordi krypomynter bruker en distribuert og globalt system kan man si at i praksis so har de ikke noe tilknytning til hvor som helst.
Og nei, i kryptoverden er det eneste som virkelig betyr noe BTC-USD og Krypto-BTC, selv om man kan trade Krypto_1 - Krypto_2 på flere børser er volumet svært lav, og prisene følges av BTC uansett med små arbitrasjemuligheter. Hadde BTC gått betydelig ned, og XMR betydelig opp, da kunne man ha sagt at det virker noe er på gang. Men det er en sjeldenhet blant de etablerte kryptomynter.
Jeg skulle ønske jeg kunne si at mest sansynlig har Olden gjort en grundig forberedende analyse hvordan han skal skaffe seg de XMR som trengs. Men når XMR blir beskrevet som et platform som i praksis umuliggjør kommunikasjon med kidnappere, så har jeg mistet håpet at han har kompetansen (eller folk med kompetansen) å gjennomføre det. Det er lettere å sende en melding i XMR enn å poste en PM her hvis man er ny!! Tenk på det