2019-02-19, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Synsbedraget
Dekkoperasjon-teorien virker i utgangspunktet søkt, men hvis det skulle være så vilt kan jeg bare komme på innførsel av et større narkotikaparti som bakenforliggende mål.
Dersom denne type miljøer har inngående kunnskap om Hagen-familiens liv og laden , helt ned til husets indre arkitektur, så er de i alle fall sårbare...

De har helt klart vært sårbare. Jeg tenker på saken der TH vitnet. Han som løp over isen og søkte tilflukt hos dem etter å ha rømt fra en bortføring. Det kan ikke være tilfeldig at han søkte ly der.
Citera
2019-02-19, 15:55
Medlem
Har oppkjøp av Monero begynt, det ser ut til at XMR er på vei opp

https://www.worldcoinindex.com/no/mynt/monero
Citera
2019-02-19, 16:01
Medlem
Kan motivet være noen som har gamblet tungt i monero vil presse prisen på valutaen opp for å få gevinst ?

Du kan jo si at det er en form for valutamanipulasjon hvis du tvinger noen til å kjøpe monero for å presse prisen opp.

Da tjener de både på løsepengekravet og det de allerede har investert i kryptovalutaen.
Senast redigerad av Sugar-Daddy 2019-02-19 kl. 16:05.
Citera
2019-02-19, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sugar-Daddy
Har oppkjøp av Monero begynt, det ser ut til at XMR er på vei opp

https://www.worldcoinindex.com/no/mynt/monero

Interessant! Er det et stort hopp? Vet at datahackere har sendt mail over hele Norge, krever monero ol, mailen vår ble "kidnappet" for et par år siden, vi endte med betale.
Citera
2019-02-19, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrtrt
Interessant! Er det et stort hopp? Vet at datahackere har sendt mail over hele Norge, krever monero ol, mailen vår ble "kidnappet" for et par år siden, vi endte med betale.
5 USD på to dager, så noe er det.
Citera
2019-02-19, 17:39
Medlem
Citat:
De har helt klart vært sårbare. Jeg tenker på saken der TH vitnet. Han som løp over isen og søkte tilflukt hos dem etter å ha rømt fra en bortføring. Det kan ikke være tilfeldig at han søkte ly der.
Hvis han løp på isen over vannet må det jo ha vært andre hus som er nærmere .
Citera
2019-02-19, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eeqaz
Hvis han løp på isen over vannet må det jo ha vært andre hus som er nærmere .
Ja. Det kan virke som han søkte seg dit.
Citera
2019-02-19, 17:47
Medlem
Aeh

Citat:
Ja. Det kan virke som han søkte seg dit.

Jeg har nå begynt å grave i navn fra 90-tallet, navn fra tungt kriminelle miljø som var i omgangskrets med datteren. Og de dukker opp i forbindelse med to ting. Verisure og Økokrim Pareto/aksjesalg. Mannen som søkte seg inn hos dem vet jeg ikke hvem var. Men det hadde vært interessant å vite.
Senast redigerad av Adrtrt 2019-02-19 kl. 18:13. Anledning: Skrivefeil
Citera
2019-02-19, 18:13
Medlem
Det er mange gode grunner for å velge Monero framfor cash.

1. de behøver ikke hente pengene fysisk

2. pengene er umerkede og kan ikke spores

3. pengene bevares selv om man blir avslørt

Så alle disse ekspertene som sier at Monero var dumt kan ta seg en bolle.
Citera
2019-02-19, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sugar-Daddy
Det er mange gode grunner for å velge Monero framfor cash.

1. de behøver ikke hente pengene fysisk

2. pengene er umerkede og kan ikke spores

3. pengene bevares selv om man blir avslørt

Så alle disse ekspertene som sier at Monero var dumt kan ta seg en bolle.

Jeg har aldri reagert på valget av Monero, men beløpet. Det er for stort til at det fungerer, vanskelig å kjøpe opp så mye.
Citera
2019-02-19, 20:39
Medlem
Så ni menar att nån gammal skit från 90-talet som inte ens hade med den här familjen att göra skulle ligga bakom detta case? Get real. Tror fortsatt att detta är en intern historia och att den triggades av något som hände inom denna familj ganska nyligen.
Citera
2019-02-19, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Poppisen
Så ni menar att nån gammal skit från 90-talet som inte ens hade med den här familjen att göra skulle ligga bakom detta case? Get real. Tror fortsatt att detta är en intern historia och att den triggades av något som hände inom denna familj ganska nyligen.

Vi snakker om en x-kjærste. Som kan ha havnet i store økonomiske vansker i det finansielle miljøet, og har kjennskap til hus og eiendom. En av datterens beste venner på den tiden sto bak tortur og drap på en x-politimann og forretningsmann, der liket aldri ble funnet. Men sikkert ikke relevant.
Jeg har vært innom din teori, men den har jeg gått bort fra. Noen må ha hatt kjennskap til huset, det er det eneste jeg står igjen med. Men det kan de h skaffet seg gjennom folk som har jobbet der også.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in