Citat:
Ursprungligen postat av
Naknekejsaren
Så, nu är jag en till av psykopaterna och narcissisterna som får kvinnor på annat sätt än gentlemanslillskrots filosofi: "här är pengarna kvinna, sug min kuk!"
Kan du ens höra dig själv? Hela ditt liv så har du bara levt för att din kuk ska få njutning, och hedonisten känner ändå bitterhet, för att tom njutning är så repetitivt och aldrig så fantastiskt som den utlovas att vara. Undermedvetet vet du att du inte har "det" som ens din thaifru vill ha, och du sitter här och surar hela dagen, virvlar i cirklar kring det som du aldrig kunde ha.
Försöker övertyga om att thaikvinnor är så överlägsna, men ingen tror på dina fantasier. Alla vi vet vilka typer av män som går runt med thaifruar, och inte är det topp 20% av män. Herregud, man ser aldrig ens topp 50% av män med thaifruar.
Nästan uteslutande är det totala losers, och alla kan se igenom det.
Vad har du själv att bidra med till någonting alls? Berätta nu hur du är så olik de där hemska psykopaterna och narcissisterna som får alla kvinnor. Hur är du en bättre man än exempelvis Persbrandt som vägrar vara knähund till svenska kvinnor?
Jag skulle särskilja narcissism och psykopati rätt kraftigt. Men ja, du verkar väldigt påverkad av den narcissistiska Thegamekulturen där du vill framhäva dig själv och sänka andra. Det är väl ett manligt svar på den utbredda statsstödda kvinnliga narcissismen idag, men inte f-n är det samhällsbyggande.
Ha ha har du fastnat vid den frasen? Ja den var ju lite affekterad, skämtsam och retsam. Alltid fastnar ju någon utan liv under skinnet och utan humor. Men på ett sätt är den sann, och ändå inte.
Jag har sagt nej långt många fler gånger än jag har sagt ja. Sexualitet är för mig ganska djupt. Jag är dock inte befriad från den, och jag lever i verkligheten.
Jag visste inte att du var så känslig liten, då hade jag aldrig sagt så där. Förlåt.
Själv skiter jag i toppar, märkliga sociala hierarkier. Det finns nog olyckliga relationer mellan svenska män och thailändskor, absolut. Själv har jag sett en hel del olyckliga relationer där båda parter varit svenska. I slutändan inser man att Brad Pitt var tråkig i sängen, Britney Spears olycklig och att ständigt jämföra sig med andra människor bara leder till olycka. Helt utan att någon vinner.
Jag har aldrig påstått att narcissister och psykopater får alla kvinnor. Jag påstod att jag själv åtskilliga gånger under mitt liv sett kvinnor bli besatta av dem och springa benen ur sig. Jag saknar helt avundsjuka inför beteendet, då jag tror att det är ett svart hål att leva efter kvinnlig sexuell uppskattning och att beteendet mest inbegriper sjukligheter från alla parter. Jag är rätt nöjd med att jag inte satt på allt som rör sig, så att säga.
Micke P från Jakan är ju rätt tacksam att driva med, av många skäl. Också hans redigt korkade kvinna, så ojämlik kan man inte beskylla mig för att vara.
Förlåt för allt, godnatt.