2019-02-19, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flickfotograf
Ursäkta, men vad gör du nu?
Tror du att alla diskussioner utgår ifrån dig och det du säger?
Systerskapet finns och de har en egen sida på Wikipedia.
https://sv.wikipedia.org/wiki/Systerskap
Inte för att systerskapet vill skylta med det, utan för att man hänvisar till det för att "nudgea" kvinnor att vara med i "kampen mot patriarkatet".
Om det nu inte är i maktsalonger förstås. Där är det viktigt att vara med i "programmen".
http://maktsalongen.se/mentorskap-och-systerskap/

Hur mycket det ordet används idag förtäljer inte historien, men det är fortfarande ett faktum.

Sorry.

Tror du på illuminati med? Systerskap används av feminister, likt brother används av svarta i USA. Tror du att alla svarta använder sig av brother för det?
Citera
2019-02-19, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
Det var ett skämt, man ska nu egentligen aldrig förklara ett skämt (ens att det är ett skämt), men ändå...det var ett skämt kring just att ordet cuck yttras så ofta i forumet om allt och inget att den förälskade givetvis faller in i kategorin "cucks".

Ska man vara trovärdig i sin sak, och bli tagen seriöst, så ska man välja skämten till rätt tillfälle. Här valde du ett kasst tillfälle.
Citera
2019-02-19, 15:17
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MittPorrKonto
Ska man vara trovärdig i sin sak, och bli tagen seriöst, så ska man välja skämten till rätt tillfälle. Här valde du ett kasst tillfälle.

Ok...kanske det? Vad vet jag. Har dock lite svårt att ta seriöst att någon som heter MittPorrkonto vet gränserna för när det ska skämtas.
Citera
2019-02-19, 15:21
Medlem
Citat:
Ok...kanske det? Vad vet jag. Har dock lite svårt att ta seriöst att någon som heter MittPorrkonto vet gränserna för när det ska skämtas.

Vem har sagt att jag heter det? Lika illa som att kalla sig Naknekejsaren. Ett nick är intetsägande, dina inlägg säger en hel del däremot. Om du vill ignorera mina tips är det upp till dig, men att göra det pga ett nick så säger det mer var din intelligens ligger.
Citera
2019-02-19, 15:25
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MittPorrKonto
Vem har sagt att jag heter det? Lika illa som att kalla sig Naknekejsaren. Ett nick är intetsägande, dina inlägg säger en hel del däremot. Om du vill ignorera mina tips är det upp till dig, men att göra det pga ett nick så säger det mer var din intelligens ligger.

Haha...nej. Jag tror inte dina föräldrar döpte dig till MittPorrKonto, det var just att du själv döpte ditt namn till ett skämt (gillar den förövrigt) hur du fått för dig att vara seriositetens väktare.
Citera
2019-02-19, 15:32
Medlem
Citat:
Haha...nej. Jag tror inte dina föräldrar döpte dig till MittPorrKonto, det var just att du själv döpte ditt namn till ett skämt (gillar den förövrigt) hur du fått för dig att vara seriositetens väktare.

Vissa frågor delar du och jag åsikter. Om du gör bort dig så försvagas även mina argument. Därför ger jag dig dessa tips i all välmening.
Citera
2019-02-19, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Om kvinnor röstade som männen så skulle vi haft en konservativ regering. Ja, lättmjölks-konservativ då.

Som sagt, kvinnorna tippar över vågskålen mot tyranni och kaos.

Svenska män röstade fram Reinfeldt. Två gånger.
Citera
2019-02-19, 18:06
Medlem
Citat:
Varför skriver du detta till wordwarrior för att några timmar senare agera hans försvarsadvokat?

Luktar kukmätning för kukmätningens skull...

Jag är ej hans försvarsadvokat. Tvärtom debatterar jag mot många av hans inlägg. Mitt inlägg du citerade var dock inte illvilligt menat mot WordWarrior utan jag var uppriktigt nyfiken.
Citera
2019-02-19, 19:02
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Snacka om att överdriva er oersättlighet.

Säger du ja.
Citera
2019-02-19, 19:06
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Bara lite nyfikenhet: vad har du för erfarenhet av sydamerikanska tjejer?

Du nämner ju i TS asiatiska och sydamerikanska tjejer, men finner att de är varandras motpoler. Nu har jag aldrig varit med någon asiatiska, men latinamerikanska tjejer har jag haft fler av än svenska kvinnor i de åren då jag levde i Latinamerika.

Min erfarenhet är att de kommer med absurda nivåer av drama, i alla fall ifall man har en lite längre relation med dem (de är sååå söta att man får ont i tänderna i början).

Personligen så kändes all den emotionella manipulationen som lite jobbig att ständigt handskas med, den är ju betydligt värre än bland svenska tjejer. De har givetvis sina fördelar, men när jag sedan talat med brassevänner och argentinska vänner som gift sig med dessa så påstår de att det aldrig någonsin blir bättre, utan ständigt eskalerar.

Jag talar nu främst om medelklasstjejer som kräver mer av relationen (tror jag) än sambatjejen som direkt funnit sin drömprins ifall man fiskar upp henne ur kloaken.

Undrar bara ifall du har lite egna erfarenheter om sydamerikanskor. Jag gillar dem, men det finns problem med "kvinnan" (och med mannen från andra sidan, givetvis) som är universalla i tid och rum.

Fiskar upp ur kloaken?
Citera
2019-02-19, 19:51
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Fiskar upp ur kloaken?

Ja, det är väl passande metafor för män som hämtar hem en favelatjej.
Citera
2019-02-19, 19:55
Medlem
Citat:
Ja, det är väl passande metafor för män som hämtar hem en favelatjej.

Hur vanligt är det? Lennart med ölmage och thaifru ser man ju då och då. Men Lennart med ölmage och Brasilien-import lyser med sin frånvaro.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in