Citat:
Ursprungligen postat av
Starback
Det är inte korkat sett mot bakgrund av ditt påstående att SÄPO jobbade skiten ur sej för dyra pengar men ändå misslyckas.
Jo det var extremt korkat skrivet och värre blir det nu då det var du som påstod något som kan tolkas som detta, jag citerar ditt inlägg om du har glömt vem som skrev det:
Citat:
Ursprungligen postat av
Starback
Vad jag sa var att dom utgör en dödlig fara i fält. Här hemma däremot synas dom genom SÄPO:s lupp. D v s de blir hindrade innan de ställer till nåt. Att ha SÄPO efter sig är som att ha ett plåster i arslet. Det är 24/7 vi snackar nu. De finns inte en enda sekund över för dej att ställa till sattyg.
Citat:
Ursprungligen postat av
Starback
Nu menar jag inte att SÄPO ska misslyckas med sin bevakning. Tvärtom!
Säg det till offren för Akilov.
Citat:
Ursprungligen postat av
Starback
Jag vill att dom ska ta rygg på de hemvändande. Aktivera de gamla polislagarna som Thomas STASI införde. När han går ut ska signal omedelbart gå ut bland alla spanare i tjänst så att dom väntar på honom så fort han kommer ur porten. Typ när terroristen till fots kommer till en gatukorsning så ska alla spanarbilar komma från alla håll på en gång. Även om det är en korsning där ingen bil alls har passerat på hela dan.
Du verkar vara helt galen, ska vi ta hit terrorister som kräver den typ av bevakning, varför då?
Och människor som är fria måste förstås få röra sig fritt i samhället, det här du beskriver är inte ens lagligt av goda skäl.
Citat:
Ursprungligen postat av
Starback
Om inte säkerhet får kosta? Tycker du vi ska lägga ner allt vad säkerhet heter i samhället. Då blir det ju fritt fram för destruktion i vårt samhälle. Nej. Vissa saker måste få kosta. Säkerhet till exempel. Men du tycker tydligen att det är korkat?
Bättre är väl att inte ta emot terrorister.