2019-02-19, 07:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Africanized
Ämnet hur stort är Q, ganska intressant bild,

https://mobile.twitter.com/Genlando/status/1097604680169996289

Säker på att det handlar om Q?
Africanized, du har nog redan kollat upp detta.

Senast redigerad av Piii... 2019-02-19 kl. 07:15.
Citera
2019-02-19, 08:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Säker på att det handlar om Q?
Africanized, du har nog redan kollat upp detta.

Det blir lite svårt att hävda att det är Q när deras insignia ser ut så
Ser inte hur jag skall kunna spinna vidare på detta...
Citera
2019-02-19, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Lögner och ursäkter, i länken som finns i mitt förra inlägg så har du hur folk sakligt förklarar varför du spred falsk information.

Att du sedan ljuger om att du aldrig skulle ha sagt något om illuminatia bloodslinjer är bara ännu mer skrattretande då det räcker med att söka på ditt namn i denna tråd för att få fram ett inlägg där du listar alla dessa bloodslinjer.

Tackar för övrigt för att du återigen bevisar att du saknar kunskap om vad du pratar om alternativt att du ljuger så in åt helvete.

Anklagar man någon för lögnare så är det väl på plats att man själv lägger fram bevisen för detta istället för att hänvisa till sökfunktionen.
Tror vi är många läsare i denna tråd som vill veta vad du har på FH.
Citera
2019-02-19, 08:40
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trombonen111
Anklagar man någon för lögnare så är det väl på plats att man själv lägger fram bevisen för detta istället för att hänvisa till sökfunktionen.

Jag länkade till där det togs upp dock.

Det enda jag hänvisade till sökfunktionen var hans lista över "Illuminati bloodslinjer"

Som för övrigt går att återfinna här: https://www.flashback.org/sp65084361
Senast redigerad av Ondahamstern 2019-02-19 kl. 08:48.
Citera
2019-02-19, 08:43
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Han har ingenting, vilket trådens betraktare är väl medvetna om.

Ondahamstern vrider på frågeställningen så det passar hans agenda och kryddar lite extra genom falska anklagelser, aldrig uppbackade med bevis då dessa inte existerar:
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Att du sedan ljuger om att du aldrig skulle ha sagt något om illuminatia bloodslinjer är bara ännu mer skrattretande då det räcker med att söka på ditt namn i denna tråd för att få fram ett inlägg där du listar alla dessa bloodslinjer.
1. Notera ändringen av sanningen genom användandet av ordet aldrig, i motsats till min formulering:
Citat:
Ursprungligen postat av Fittahora
2. Jag har sällan eller aldrig tagit upp ämnet illuminati's blodslinjer.
2. Som du korrekt poängterar ligger bevisbördan hos den anklagande parten, vilket Ondahamsern som vanligt inte bryr sig om. Ondahamstern's taktik är att anklaga mig för att ljuga tillräckligt många gånger så att det till slut skall bli en sanning (propagandataktik). Den taktiken fungerar bara om den inte bemöts. Vi som skriver sanning och reson är ett hot mot trådens onda makter.

Tills att Ondahamstern kan presentera bevis på att jag skrivit mer än "sällan eller aldrig" om Illuminati's blodslinjer tolkar jag hans uttalande som felaktig, troligtvis medvetet.
Citera
2019-02-19, 08:46
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Han har ingenting, vilket trådens betraktare är väl medvetna om.

Ondahamstern vrider på frågeställningen så det passar hans agenda och kryddar lite extra genom falska anklagelser, aldrig uppbackade med bevis då dessa inte existerar:

1. Notera ändringen av sanningen genom användandet av ordet aldrig, i motsats till min formulering:

2. Som du korrekt poängterar ligger bevisbördan hos den anklagande parten, vilket Ondahamsern som vanligt inte bryr sig om. Ondahamstern's taktik är att anklaga mig för att ljuga tillräckligt många gånger så att det till slut skall bli en sanning (propagandataktik). Den taktiken fungerar bara om den inte bemöts. Vi som skriver sanning och reson är ett hot mot trådens onda makter.

Tills att Ondahamstern kan presentera bevis på att jag skrivit mer än "sällan eller aldrig" om Illuminati's blodslinjer tolkar jag hans uttalande som felaktig, troligtvis medvetet.

Länk till där du pratar om Illuminatis bloodslinjer.

https://www.flashback.org/sp65084361

Roligt för övrigt att du är helt tyst om dina lögner om Interpol och Executive Orders.

Men du lär nog fortsätta ignorera (som vanligt) då du är den som är oärligast i denna tråd.

Men fortsätt du o påstå att jag inte har någon som helst möjlighet att använda sökfunktionen här på flashback.
Citera
2019-02-19, 08:54
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:

Vi kanske kan be FH lägga fram bevis för påståendet att Q’s påstådda revolution (googla gärna revolution, det betyder snabb omställning) kommer innebära att vi alla får tillgång till ”hemliga” och ”förbjudna” tekniker som t.ex evighetsmaskiner och förbränningsmotorer som går på vatten.

(FB) Anonym användare "Q" /pol/ hintar om massiv Deep State-upprensning i USA #TheStorm

Även om det givetvis går att påstå att det inte är lögner så förstår du nog att alternativet är att människan ifråga är rent ut korkad, sinnessjuk eller fullständigt förvirrad - så det är ju bara att välja..
Senast redigerad av SnakePlisssken 2019-02-19 kl. 08:59.
Citera
2019-02-19, 09:02
Medlem
Merovingian familjen dyker ju upp i Matrix: Reloaded (del 2). Intressant som attan.
Går att läsa om illuminati blodsfamiljerna i massor av böcker. Finns gott om evidens om detta.
Citera
2019-02-19, 09:25
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kungadolf
Inte om USA är ett utländskt företag. Då behöver man inte vara amerikansk medborgare eller ha föräldrar som är amerikaner.
Har Q eller Trump nämnt bedrägeriet United States (och att det därmed finns två konstitutioner)?
Citera
2019-02-19, 09:51
Medlem
Citat:
Har Q eller Trump nämnt bedrägeriet United States (och att det därmed finns två konstitutioner)?
Aldrig sett att Q eller Trump nämnt det.
Citera
2019-02-19, 09:53
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:

Om det låg den minsta sanning i det påståendet (att USA skulle styras från London och Vatikanen via en andra konstitution) så borde väl Trump i sånt fall ha börjat med att omförhandla det avtalet istället för att tramsa om petitesser som murar och ståltullar..

Eller är det som vanligt - det kommer "sen"...
Citera
2019-02-19, 10:12
Medlem
Q post #2802

Citat:
Feb 18 2019

https://qanon.pub/data/media/c125e0ddca3f65493366910e9c4f5c6a19eb5a0fd406441459 0cb9a8e1672b51.jpeg

Timeline attached.
What has since occurred?
Future proves past (track & update).
Think calendar.
Q

Nu finns det ingen återvändo. Tidslinjen är utlagd, klockan aktiverad, nedräkningen startad:

[-30] - Mueller's utredning är avslutad.
[-45] - ...
[-60] - …
[-90] - ...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in