Citat:
Ursprungligen postat av
Trombonen111
Anklagar man någon för lögnare så är det väl på plats att man själv lägger fram bevisen för detta istället för att hänvisa till sökfunktionen.
Tror vi är många läsare i denna tråd som vill veta vad du har på FH.
Han har ingenting, vilket trådens betraktare är väl medvetna om.
Ondahamstern vrider på frågeställningen så det passar hans agenda och kryddar lite extra genom falska anklagelser, aldrig uppbackade med bevis då dessa inte existerar:
Citat:
Ursprungligen postat av
Ondahamstern
Att du sedan ljuger om att du aldrig skulle ha sagt något om illuminatia bloodslinjer är bara ännu mer skrattretande då det räcker med att söka på ditt namn i denna tråd för att få fram ett inlägg där du listar alla dessa bloodslinjer.
1. Notera ändringen av sanningen genom användandet av ordet
aldrig, i motsats till min formulering:
Citat:
Ursprungligen postat av
Fittahora
2. Jag har sällan eller aldrig tagit upp ämnet illuminati's blodslinjer.
2. Som du korrekt poängterar ligger bevisbördan hos den anklagande parten, vilket Ondahamsern som vanligt inte bryr sig om. Ondahamstern's taktik är att anklaga mig för att ljuga tillräckligt många gånger så att det till slut skall bli en sanning (propagandataktik). Den taktiken fungerar bara om den inte bemöts. Vi som skriver sanning och reson är ett hot mot trådens onda makter.
Tills att Ondahamstern kan presentera bevis på att jag skrivit mer än "sällan eller aldrig" om Illuminati's blodslinjer tolkar jag hans uttalande som felaktig, troligtvis medvetet.