Citat:
Men vafan är du så förlorad att du inte har en aning om vad feminitet innebär? Och varför skulle min fru behöva bära hela asiatiska kvinnokulturen på sina axlar? Du är ju liksom som en parodi på nidbilden av en kvinna som försöker vara intellektuell. Bara privat nonsens, bara individ, bara du. Du måste lämna det om du ska bli intressant att debattera med.
Nej jag frågade dig som propagerar så otroligt mycket för thailändskor vad det är som är så feminint.
Det enda som faktiskt blir uppenbart här är att du inte kan svara på frågan. Kanske insåg du själv hur jävla dumt det är?
Det enda som händer här är att jag fullständigt kör över dig Lillskrot, och du ser det inte ens.
Det du sitter och kallar feminina drömkvinnan är en kvinna du köper.
Det ligger alltså inte i thailändska kvinnan att hon är ett feminint under, det ligger i hennes förutsättningar för ett bra liv i sitt eget land.
Du har pengar, därför blir du attraktiv för henne, så att hon kan få ett bättre liv. En affärsuppgörelse. Och det är väl kanske bra, om båda blir nöjda.
Det som blir så patetiskt är när du sitter och talar så varmt om feminiteten och allt det där, när det i själva verket är någonting du betalar för dagligen.
Betalar jag för en privat kock som både handlar,lagar och städar så är det vad jag får. "Åååå vilken fantastisk smaksäker och arbetsam, duktig kock jag har" "alla kockar man hyr in måste vara såna, mycket bättre än de kockarna som står i köken på kvarterskrogarna som inte gör precis vad jag vill, de anstränger sig liksom inte ".
Kvinnor är människor förstår du, egna personer, som inte enbart lever för att laga din och WWs mat, och ställa upp som sexobjekt åt er när det passar. Det är vad ni inte kan acceptera, och då blir de kvinnor som inte har så mycket till val den "feminina drömkvinnan".
Jag vet det. Era föräldrar vet det. Hennes föräldrar vet det. Era syskon vet det. Alla härinne vet det. Ni själva vet det nog också, innerst inne.