2019-02-19, 00:35
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Svenska män är kuvade. Det är inte attraktivt. Nu har jag svarat.

Jaha, intressant inlägg.
Tror du att det får några följder för ett samhälle?
Citera
2019-02-19, 00:37
Avstängd
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swe1227
Japp, väldigt åtrodda av kvinnor över hela världen. Dock mindre av svenska kvinnor. Vad svenskor vill ha (FB) Somalier utvisas efter kokainsexfest - våldtog och bet kvinna efter frivilligt sex

Alltid varit mest intresserad av svenska tjejer men man börjar ju fundera.

Ja, för du kommer ju naturligtvis aaaaldrig att bli sviken och bedragen av en thaihora?
Citera
2019-02-19, 00:38
Avstängd
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Intressant, där ser man. Så.. slutsatsen verkar bli att det inte spelar större roll vilket land vi talar om, en del av männen kommer fortfarande hata sina landskvinnor.

Problemet är att vissa är så dumma så de tror att allt blir bra bara det är en kvinna från annat land. Gräset är grönare-tänket.
Vilket det sällan är när det gått en tid. Det är säkert så att även i många patriarkala länder finns det delar av männen som hatar kvinnorna också, trots att de inte har rätt att ens bestämma över sig själv knappt. Problemet verkar ligga mest hos männen...?

Jag sa en gång online till en amerikan att jag gillar amerikanska tjejer, han sa då att amerikanska tjejer är hemska arga blodsugande feministiska odjur, och att amerikanska tjejer gärna fick flytta till Sverige så att han slapp dom.
Citera
2019-02-19, 00:39
Medlem
Citat:
Du som påstår dig leva med en thailändska måste väl för fanken kunna svara på vad HON gör som är så feminint?

Vad är det? Att hon lagar mat? Att hon ler åt dig? Att hon inte gnäller på dig? Att hon inte ser med avsmak på din kuk? Att hon suger den när du vill? Att hon inte ställer några krav på dig? Att hon inte vill jobba och gärna är hemma med barnen istället? Att hon städar? Tvättar? Att hon är dig evigt tacksam för att du pröjsar hennes livsuppehälle?

Vad är det? Nånting ifrån listan borde väl iallafall finnas med.
Men vafan är du så förlorad att du inte har en aning om vad feminitet innebär? Och varför skulle min fru behöva bära hela asiatiska kvinnokulturen på sina axlar? Du är ju liksom som en parodi på nidbilden av en kvinna som försöker vara intellektuell. Bara privat nonsens, bara individ, bara du. Du måste lämna det om du ska bli intressant att debattera med.
Citera
2019-02-19, 00:40
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Jaha, intressant inlägg.
Tror du att det får några följder för ett samhälle?

Jag vidhåller att det är feminismen som raserar vår nation och i värsta fall hela vår västerländska civilisation. Systematiskt och medvetet har man monterat ner nationens immunförsvar. Jag kan lova dig en sak, och det är att det som kommer efter inte kommer att bli särskilt trevligt för kvinnofolket.

Har du hört uttrycket: "gapa efter mycket och mista hela stycket", någon gång?
Citera
2019-02-19, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Jag sa en gång online till en amerikan att jag gillar amerikanska tjejer, han sa då att amerikanska tjejer är hemska arga blodsugande feministiska odjur, och att amerikanska tjejer gärna fick flytta till Sverige så att han slapp dom.
Ja USA verkar vara strået värre, det är därifrån den svenska andefattiga radikalfeminismen hittar sin impotenta ammunition.
Citera
2019-02-19, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Jag vidhåller att det är feminismen som raserar vår nation och i värsta fall hela vår västerländska civilisation. Systematiskt och medvetet har man monterat ner nationens immunförsvar. Jag kan lova dig en sak, och det är att det som kommer efter inte kommer att bli särskilt trevligt för kvinnofolket.

Har du hört uttrycket: "gapa efter mycket och mista hela stycket", någon gång?
Sila mygg och svälj kameler. Det är ju skitkul när svenska feminister demonstrerar för en wahabistisk saudifinansierad moske.
Citera
2019-02-19, 00:44
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillskrot
Jag har ju inte forskat på vare sig Thailändsk eller asiatisk kultur, ej heller deras kvinnokulturer. Jag och världens män kan ju mest konstatera resultatet.

Besynnerligt att du är så ointresserad av din egen frus kultur. Skulle jag någonsin ha en utländsk fru skulle jag till och med vilja tala hennes språk, och definitivt vilja veta allt om hennes kultur och exempelvis vad det skulle innebära för mina barns uppfostran.
Citera
2019-02-19, 00:45
Medlem
Citat:
Ja, för du kommer ju naturligtvis aaaaldrig att bli sviken och bedragen av en thaihora?
Jo dessa ska man nog inte lita på. Det gäller nog horor från alla kulturer. Bra kanonmat för världens kukar dock, männen som driver civilisationen.
Citera
2019-02-19, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
Besynnerligt att du är så ointresserad av din egen frus kultur. Skulle jag någonsin ha en utländsk fru skulle jag till och med vilja tala hennes språk, och definitivt vilja veta allt om hennes kultur och exempelvis vad det skulle innebära för mina barns uppfostran.
Det har jag aldrig påstått. Jag gillar thailändsk kultur.
Citera
2019-02-19, 00:49
Avstängd
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillskrot
Ja USA verkar vara strået värre, det är därifrån den svenska andefattiga radikalfeminismen hittar sin impotenta ammunition.

Nej, men det är vanligt bland extremister att hata sitt folks kvinnor. Alla har de gemensamt att de föredrar icke-vita kvinnor, och ibland vita östeuropeiska kvinnor.

Men jag har läst historier om polska tjejer som horat runt eller fått barn med negermän så fort de flyttat från vita Polen till mångkulturella England.
Citera
2019-02-19, 00:52
Medlem
Citat:
Nej, men det är vanligt bland extremister att hata sitt folks kvinnor. Alla har de gemensamt att de föredrar icke-vita kvinnor, och ibland vita östeuropeiska kvinnor.

Men jag har läst historier om polska tjejer som horat runt eller fått barn med negermän så fort de flyttat från vita Polen till mångkulturella England.
Oooopsidaisy. Då så liksom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in