2019-02-08, 07:03
Moderator
Ämnen sammanfogade.
Länk till startinlägg i infogad tråd:
Var ted gärdestad en Target induvidual?

/Moderator
Citera
2019-02-09, 06:01
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vidarquintar
Han hörde röster från utsidan och tog sitt liv. Också varit i kontakt med karolinska sjukhuset som anklagas för hjärninplantat?

Kan det vara så att han fick ett chip i huvudet?

https://www.youtube.com/watch?v=KW3OX9KUpe8&pbjreload=10

Citat:
Ursprungligen postat av sfrge
Ted Gärdestad led av schizofreni. En hemsk sjukdom som brukar kunna ge paranoia och förföljelsemani.
Det var det som ledde till hans självmord.

Citat:
Ursprungligen postat av antichthon
Han kanske begick självmord för att han inte tyckte om sin pseudodiagnos schizofreni och ville genom sin självmord visa världen hur orättvist behandlad han inte blev?

Citat:
Ursprungligen postat av Vidarquintar
Inte säkert schizofreni andvänds av psykiatri för att följa efter människorna det är inte många som är riktid sjuk.
Han hade ju riktid mycket pengar så han kan vara ett bra mål.

Att han beskriver rösterna hör från utsidan och inte i huvudet är också ett bra teken.

Jag ville påpeka att Org, Gang Stalking inte är samma sak som "Targeted Individuals" - Org. Gang Stalking kan ske utan elektronisk övervakning, mind control-tekniker & att Sci-Fi-vapen används. Targeted Individuals syftar mer på att en stat/regering gör en individ till en måltavla & det kan innefatta organiserad trakasseri så som FBI gjorde mot dr. Martin Luther King genom exempelvis att FBI-agenter skickar anonyma brev till King som uppmanar att King begår självmord. Det utfördes i dåtida topphemliga FBI-program vid namnet COINTELPRO.
Senast redigerad av RiktigTI 2019-02-09 kl. 06:05.
Citera
2019-02-13, 22:22
Medlem
RiktigTIs avatar
Jag vill även STARKT rekommendera denna video "The Gangstalking Program Explained" för ALLA som läser i denna tråd: https://youtu.be/Dp9eCoJkC0c - om ni vill övertyga de som är inblandade i den RIKTIGA Org. Gang Stalking (a.k.a. "Targeting Program") så räcker denna video! Exempelvis: skicka till din sociala krets. Det är först & främst en psykologisk operation & experiment vilken är olaglig & sådana operationer har utförts sedan 50-talet i.o.m. MK ULTRA samt COINTELPRO. Bevis finns men samhället är inblandad till en viss del & därmed är det svårt att avslöja det officiellt.
Citera
2019-02-16, 14:03
Medlem
[quote=MattiasGalli|65524527]Förekommer organiserad gang-stalking? Ja det gör det och jag tror att det mesta beror på säkerhetstjänsterna. Som bevis kan man ta hur de hela tiden försöker undervisa i dubbelspråk. Se t.ex. hur text-tv börjat strukturera texterna med ”sprickor” i texten; som om textmassorna var uppdelade i kolumner.
Sen menar de uppenbarligen något med att de ofta har 2 i:n över/under varandra.
Sen tror jag den här texten är en utbildning i dubbelspråk också:
https://www.expressen.se/kronikorer/lars-lindstrom/okej-vi-tar-allt-fran-borjan-samtycke-ar-som-ett-trafikljus/
Det finns även annat som tyder på att gang-stalking faktiskt förekommer. Som t.ex. de markeringar de gör då man tittar på vissa ord. De vill att man ska slå upp orden i svenska akademiens ordbok för att se vad orden betyder, men det gör jag aldrig, eftersom det innebär att de fortsätter med markeringarna.
Som ett led i att bekämpa gang-stalkingen har jag valt att avslöja allt jag kan om dubbelspråk till polisen. Jag har gjort ett flertal anmälningar där jag i detalj beskrivit dubbelspråket. Jag har inte bara gjort dessa anmälningar online utan faktiskt gått ner till polisstationen och beskrivit för polisen vad som pågår.
Jag kommer att fortsätta polisanmäla alla tidningar etc som bidrar till att gang-stalkingen fortsätter genom sitt deltagande i dubbelspråket. Hade det inte varit för dem så hade det varit avklarat för länge sen.[/QUOT

Jag får äta zyprexa pga läkare tror jag hör ibillade röster och det får inte rösterna att försvinna utan det får hatet till samhället att gro då staten "eldar åt kråkorna" med skattepengar som kunde gått till något bättre än till psykmediciner och några statsanställda parasiter som sitter på något kontor dygnet runt.
Det är ju inte frågan om några personer i privat regim som håller på och jävlas som viker sitt liv åt att stalka folk, därför utrustningen för att skicka/sända rösterna med hjälp av radar/radiovågor lär ju kosta en slant, inga kaffe pengar direkt. Då måste man vara multimiljonär i så fall och hur många är det?
Jag har ett konkret bevis på att rösterna existerar. Vid ett tillfälle sa dem "du har gylfen öppen" utan att jag tänkte på det alltså och det stämde faktiskt för ovanlighetens skull och anledningen till att S_PO kunde se att min jylf var öppen är att blixtlåset är ju av metall och det skulle bara gå att se på distans med hjälp av radiovågor/radaranläggning gömd någonstans typ kanske 30 meter bort
eftersom metall har en hög materialtäthet så kunde de väl se i 3D trots att jag hade en T-shirt hängande över blixtlåset.
Senast redigerad av Klaspen. 2019-02-16 kl. 14:05. Anledning: korrigering
Citera
2019-02-17, 08:25
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Jag får äta zyprexa pga läkare tror jag hör ibillade röster och det får inte rösterna att försvinna utan det får hatet till samhället att gro då staten "eldar åt kråkorna" med skattepengar som kunde gått till något bättre än till psykmediciner och några statsanställda parasiter som sitter på något kontor dygnet runt.
Det är ju inte frågan om några personer i privat regim som håller på och jävlas som viker sitt liv åt att stalka folk, därför utrustningen för att skicka/sända rösterna med hjälp av radar/radiovågor lär ju kosta en slant, inga kaffe pengar direkt. Då måste man vara multimiljonär i så fall och hur många är det?
Jag har ett konkret bevis på att rösterna existerar. Vid ett tillfälle sa dem "du har gylfen öppen" utan att jag tänkte på det alltså och det stämde faktiskt för ovanlighetens skull och anledningen till att S_PO kunde se att min jylf var öppen är att blixtlåset är ju av metall och det skulle bara gå att se på distans med hjälp av radiovågor/radaranläggning gömd någonstans typ kanske 30 meter bort
eftersom metall har en hög materialtäthet så kunde de väl se i 3D trots att jag hade en T-shirt hängande över blixtlåset.

Personligen tror jag inte på allsmäktig V2K-vapen - det är ren propaganda inom TI-sällskapet för att missvisa & skrämma. Däremot tror jag på en väldig begränsad teknik för att skicka signaler i direkt kontakt med huvudet (inkl. implantat) & inom visuell sikte så som Jesse Ventura har upplevt (källa - https://youtu.be/i5cHDOB-93A) samt direktionell ljudöverföring (källa - https://youtu.be/4eZVF1ouTT4). Om du hör röster överallt så är det troligen av medicinska skäl om inte du har hjärnimplantat (eller hörselapparat) vilket är extremt otroligt om du är en vanlig medelsvensson. Lyssna inte på de så som Magnus Olsson vilka saknar bevis & tjänar pengar på att folk TROR på det.

Läs igenom denna blogginlägg annars om du är osäker:
A Primer on V2K vs. Mind-Reading Technologies:
(Excerpt) "Concluding Comments:
The intent of this document is to help targeted individuals who suspect or believe that their thoughts are being read in order to better assess their own situation, and hopefully see how ‘mind-reading’ might only be at a superficial level or even faked by the perpetrators, and where V2K might be being used in an attempt to prompt certain predictable responses in order to create a ‘dictionary’ of word-patterns correlating to their thoughts.

If nothing else, two things can be ascertained:
1 Electronic implants are almost certainly required for mind-reading capabilities, due to the weakness of brainwave signals.
2 Projecting voices into a person’s head is far easier than reading their thoughts.

Since I’ve never experienced V2K myself, and I certainly don’t have access to the technology involved, I can only offer insights based on what I know from researching the functioning of the human brain, wave mechanics, computer engineering, and science and technology in general, so there may be things I’ve said that those who do suffer from V2K might disagree with. If so, I’d really like to hear your comments or opinions on what I’ve said here, in order to better understand the actual situation, and to correct any errors I’ve made in my understanding." Källa - http://exposinginfragard.blogspot.com/2014/06/a-primer-on-v2k-vs-mind-reading.html
Citera
2019-02-17, 15:14
Medlem
Det finns ju många teorier inom detta ämne.
Inte så mycket konkret, men både nationellt, och internationellt finns ju ändå någorlunda bevis på förekomsten.

Det har ju faktiskt funnits sidor som publicerat Ti's online som visats tidigare för allmän beskådan som visats här i tråden.
Vet inte hur många av dessa som fortfarande är uppdaterade, eller om de ens finns kvar längre.

Just att Ti's blivit publicerade är inget nytt.
Någon som känner till liknande sidor som istället hänger ut faktiska gangstalkers istället ? Vore intressant att ta del av.

Från det ena till det andra...
Kollade på trolljägarna ganska nydligen, mycket av det som visades påminner mycket av hur gangstalkig fungerar.
Av det som nämndes var det en mindre grupp på ett antal individer som djävlades med folk som blev konfronterade, skapade sidor på deras namn på nätet. Uthängningar, Beställde saker till "offrens" hem, mordhotade, osv. Utan att Polisen brydde sig så mycket. Retro

Just detta var visserligen snorungar, fast tillvägagågssättet var likvärdigt på många vis. Slutna facebookgrupper osv. 3 av lirarna har iaf torskat som jag förstod det. Resterande vet jag inte.

Synpunkter på detta ? Tänker kring att just psykisk ohälsa ofta blandas in på ett eller annat vis i detta ämne, och att det kan vara lätt att blanda ihop sammansvärjningar med varandra.

Det var exakt så i detta fall med. Anmälningarna som kom in till polisen lades ned i brist på bevis även fast det fans bevis iform av ip loggar, och annat som vifftades bort.
Citera
2019-02-17, 17:03
Medlem
RiktigTIs avatar
Det är svårt att ta kampen mot de bakom TI-programmet. Ingen av er måste tro på mig men jag har länge lurkat på TI-forum online - & troligen är även onlinegrupper-/trådar som dessa en PsyOp för att göra ett antal saker:

1. Övertyga dig om att du är galen/har vanställningar ("Gaslighting")
2. Övertyga andra att du är galen genom dina inlägg & kommentarer
3. Utnyttja din berättigade paranoia genom att mata dig disinformation
4. Spela en good cop/bad cop mellan flera agenter med riktiga eller falska användare

"Gangstalking" så långt som jag förstår är en PsyOp avsedd att täcka upp en olaglig, okonstitutionell, utomrättslig racket under deklaration om vad som i grunden är ett Neighborhood Watch-program på steroider. Dina "perps" är normala, vardagliga medborgare som är monetärt & ideologiskt motiverade av korrupta statstjänstemän för att olagligt spionera på dig, följa dig, trakassera dig, infiltrera ditt liv & slutligen sabotera ditt liv. De bryter mot lagen, men de själva är offer för ett korrupt system som säger till dem att det är OK att göra det.

Du blir matad en helhet av disinformation om Mind Control, hemlig regeringsteknik & Black Ops för att diskreditera dig & din mentala stabilitet, samt förvirra sanningen - nämligen att ett korrupt element i regeringen outsourcar utomrättslig övervakning & sabotage till ditt samhälle för att hålla sina mycket olagliga aktiviteter hemliga. Om du agerar mot någon av dessa "perps" så kommer du att märkas som galen, våldsam eller förvirrad. Du kommer att hamna bland hemlösa, döda eller institutionaliserade.

Tänk själv & ifrågasätt myndigheter.
Citera
2019-02-17, 18:25
Medlem
[quote=RiktigTI| [/QUOTE]

Du skrev tidigare till någon annan att:
Jag ville påpeka att Org, Gang Stalking inte är samma sak som "Targeted Individuals"

Just där tror jag att det kan finnas något viktigt för att mycket kan blandas ihop.
Mitt eget tidigare inlägg handlade om det till viss del, att det kan vara svårt att skilja på begreppen ibland.
Citera
2019-02-17, 19:23
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MinotaurusX
Du skrev tidigare till någon annan att:
Jag ville påpeka att Org, Gang Stalking inte är samma sak som "Targeted Individuals"

Just där tror jag att det kan finnas något viktigt för att mycket kan blandas ihop.
Mitt eget tidigare inlägg handlade om det till viss del, att det kan vara svårt att skilja på begreppen ibland.

Exakt. TI-programmet innefattar stat/regering vilka är huvudmannen i TI-fall & därmed använder jag "TI-programmet" då Org. Gang Stalking kan utföras av vem som helst dock. I mitt fall är jag övertygad att stat-/regering är inblandad.
Citera
2019-02-19, 06:48
Medlem
RiktigTIs avatar
Nytt material om TI-fenomen i mainstream media från ett TV-program i USA: Legend Hunter - Mind Control https://youtu.be/ZqPWKxkGlsY

Notera V2K, implantat, ljud-/mikrovågsbaserade vapen & DEW är de mest trovärdiga Sci-Fi-vapen då de existerar idag i VÄLDIGT begränsade & basala former MEN 95% eller mer som påstår de är attackerade genom dessa vapen är falska TI, disinformationsagenter (PsyOp-agenter) eller förvirrade TIs som blivit hjärntvättade i att tro på att Sci-Fi-vapen används mot dem i samband med öppen Org. Gang Stalking & övervakning när det egentligen är enbart konventionell organiserad förföljelse/trakasseri, övervakning i flera former, psykologiska trakasserier & andra psykologiska metoder/manipulation.
Senast redigerad av RiktigTI 2019-02-19 kl. 06:54.
Citera
2019-02-19, 09:26
Medlem
En Tråd på 419 sidor som inte levererar något eller några bevis.
Jo,jag har hoppat över många sidor.

Om vi för argumentets skull säger att någon av er som skriver i tråden, som menar att ni är Gangstalkade eller TI's eller vad ni nu väljer att kalla det. Faktiskt är utsatta.

Vem tror ni står bakom trakasserierna ? Alltså, vem drog igång det till att börja med.

Vilka motiv tror ni det finns att Stalka/terrorisera/trakassera er ?

Hur finansieras detta trakasseri ?

Har ni någon form av "speciella förmågor" eller "speciella arbeten" som gör att ni är möjliga mål till skillnad från oss "vanliga" ?

Är det för att ni är just tacksamma mål eller är det något annat ?

Jag är tämligen säker på att "de" inte skulle hoppa på en skogshuggare från Grums oavsett partibok.
Något borde det i så fall vara som gör att just ni är speciellt utvalda mål.
Citera
2019-02-19, 10:52
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Throwaway1912
En Tråd på 419 sidor som inte levererar något eller några bevis.
Jo,jag har hoppat över många sidor.

Om vi för argumentets skull säger att någon av er som skriver i tråden, som menar att ni är Gangstalkade eller TI's eller vad ni nu väljer att kalla det. Faktiskt är utsatta.

Vem tror ni står bakom trakasserierna ? Alltså, vem drog igång det till att börja med.

Vilka motiv tror ni det finns att Stalka/terrorisera/trakassera er ?

Hur finansieras detta trakasseri ?

Har ni någon form av "speciella förmågor" eller "speciella arbeten" som gör att ni är möjliga mål till skillnad från oss "vanliga" ?

Är det för att ni är just tacksamma mål eller är det något annat ?

Jag är tämligen säker på att "de" inte skulle hoppa på en skogshuggare från Grums oavsett partibok.
Något borde det i så fall vara som gör att just ni är speciellt utvalda mål.

Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Jag tycker tråden är tragisk och beklämmande. Enda lilla trösten är ändå att vissa som skriver här ändå verkar ha kontakt med vården och är under någon form av behandling.

Läs igenom tråden från mitt första inlägg här. Om ni inte fattat något ännu av alla de bevis som jag länkat till så kan jag inte hjälpa er.

Annars sluta trolla i denna tråd & istället använd de bevis jag lagt upp från 20+ olika källor & börja argumentera utifrån bevisunderlag. Det krävs inte mer än 80 i IQ att ignorera bevisunderlag & ge åsikt om att folk är "sjuka". Är ni både dumma & elaka alltså?`LOL!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in