2019-01-25, 00:14
Avstängd
ElIzzards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosalotus
Ja, de läser här och följer vad man gör i mobilen och på internet. Jag är inte rädd för dem och har ingenting som jag behöver dölja. Mitt internet- och mobilabbonemang går ut denna vecka, imorgon 15/1 är sista dagen. Jag behöver en paus från internet, det är inte av rädsla för dem som jag stänger ner, utan för att jag behöver en paus. Har inte gett upp.

2019-01-17 I förrgår natt 15/1 fick jag, Henning Witte, mitt första mordhot via SMS och telefonsvarare av en kvinna som med stor sannolikhet är under svår mind control. Hon är m a o en TI, targeted individual. Jag känner inte den hotande kvinnan, har aldrig träffat henne och är inte delaktig i någon gangstalking mot henne. http://www.whitetv.se/sv/mind-control-mk-ultra/2244.html
Citera
2019-01-26, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fluxamera
Finns det något ställe där offer för gangstalking kan tigga pengar för att klara sig?

Inte som jag vet. sociala skyddsnät finns ju, men då måste du antingen vara sjuk, eller spela för att få hjälp för dagen ungefär.

Mycket när det gäller detta brukar handla om psykiatrin på ett eller annat sett. Oftast tror jag att det faktiskt kan vara så,kortsigtigt fungerar det för att vara någon stans i tryggt förvar sas.

Om det inte har att göra med psykologiska åkommor är det nog bäst att hitta rätt grupp som kan vara till din hjälp. Politiskt/ideologiskt/religiöst.

OM det bara gäller att du vill klara dig för dagen finns ju trotts allt hjälporganisationer osv mm.
Handlar det om att köpa redskap iform av skyddsutrustning, eller en brajja att röka på osv blir det svårare.
Citera
2019-01-26, 15:06
Medlem
RiktigTIs avatar
För alla nya & gamla Gang Stalking-utsatta & Targeted Individuals vill jag rekommendera dessa tre korta & koncisa utbildande -med videobevis & praktiska exempel- videoföreläsningar från samma föreläsare:

1. "POLICE GANG STALKING: HIERARCHY, OPERATIVES, DISPOSITION MATRIX" - källa: https://youtu.be/MLTSR6Q6l9Y

2. "What Do Gang Stalkers Want And How To Defeat Them" - källa: https://youtu.be/Wz4XoJzJvag

3. "POLICE GANG STALKING: THE INFRAGARD AND END HARASSMENT" - källa: https://youtu.be/7aAeyKfWhkE

Dessa videos är även bra för de utan vetskap om Gang Stalking & Targeted Individuals - Targeted Individuals är en term som kan inkludera Mind Control, Electronic Harassment &/eller Gang Stalking.

Det finns många perspektiv & termer för vad "Gang Stalking" är så som; dessa Gang Stalking-termer har jag stött på: Psychological Operation/War (PsyOp, PsyWar), InfoWar, Perception Management, Organized Harassment, Organized Gang/Intimidation Stalking, Organized Crime, Cause Stalking, Contract Stalking, Police Gang Stalking, Group Stalking, Community Based Mobbing, Neighbourhood Watch, Community Policing, Community Harassment/Stalking, Covert Harassment, Gaslighting, Surveillance Role Playing, Street Theatre, Persecution Stalking, Religious Stalking, Sting Operation, Take-Down Operation, Person Of Interest Surveillance, Silent Dagger (Frimurare), Fair Game (Scientology-kyrkan), COINTELPRO (FBI), Zersetzung (Stasi/SSD)
Senast redigerad av RiktigTI 2019-01-26 kl. 15:34.
Citera
2019-01-29, 16:16
Medlem
Hur avgör man om sjukvården är involverad eller inte?
Citera
2019-01-29, 17:14
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:

Det bästa du kan göra är att använda sjukvården i absoluta nödfall & då lita på läkarens professionella anda. Annars byt läkare. Du har all rätt.
Citera
2019-01-30, 22:52
Medlem
Citat:

Det är knepigt.

För att nämna något positivt så vill jag iaf säga att dom allra flesta som jobbar inom sjukvården faktiskt gör det för att det är folk som är intresserade av att hjälpa andra, och har erfarenhet, och kunskap inom sitt område.

Att spärra sina egna journaler osv, är något du kan göra, även få tillgång till VILKA som läst utan att fråga dig tidigare.
Det finns en och annan som fåt sparken av snedsteg som dessa.
Finns många lurifaxer där ute, be om "Absolut Sekretess" Om det är så att någon av dem skulle vara inblandade så blir det mycket enklare för dig att driva det vidare, om det handlar om trakasserier av något slag juridiskt sett.
Citera
2019-02-07, 20:27
Medlem
Var ted gärdestad en Target induvidual?

Han hörde röster från utsidan och tog sitt liv. Också varit i kontakt med karolinska sjukhuset som anklagas för hjärninplantat?

Kan det vara så att han fick ett chip i huvudet?

https://www.youtube.com/watch?v=KW3OX9KUpe8&pbjreload=10
Citera
2019-02-07, 20:59
Medlem
sfrges avatar
Ted Gärdestad led av schizofreni. En hemsk sjukdom som brukar kunna ge paranoia och förföljelsemani.
Det var det som ledde till hans självmord.
Citera
2019-02-07, 21:29
Medlem
Han kanske begick självmord för att han inte tyckte om sin pseudodiagnos schizofreni och ville genom sin självmord visa världen hur orättvist behandlad han inte blev?
Citera
2019-02-07, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sfrge
Ted Gärdestad led av schizofreni. En hemsk sjukdom som brukar kunna ge paranoia och förföljelsemani.
Det var det som ledde till hans självmord.
Inte säkert schizofreni andvänds av psykiatri för att följa efter människorna det är inte många som är riktid sjuk.
Han hade ju riktid mycket pengar så han kan vara ett bra mål.

Att han beskriver rösterna hör från utsidan och inte i huvudet är också ett bra teken.
Senast redigerad av Vidarquintar 2019-02-07 kl. 21:49.
Citera
2019-02-07, 21:55
Medlem
Han var tydligen vegetarian sedan 1977. Hans sjukdomstillstånd skulle kunna ha något med detta att göra.
Citera
2019-02-08, 05:21
Medlem
Klassisk schizotyp personlighetsstörning.
Stackars människa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in