Citat:
Ursprungligen postat av
shimerajigg
Vad har Flashback betytt för dig? När blev du bekant med Flashback och hur ser ditt användande ut?
Om du är en gammal medlem - var Flashback bättre förr? Vad tycker du om nya medlemmar?
Vad retar du dig på mest på Flashback?
Har du någon rolig, sorglig, hemsk eller kanske romantisk berättelse kopplat till ditt Flashbackanvändande?
Själv började jag läsa på Flashback när Uppsalastudenten Alexander Åhman kidnappades. Jag blev riktigt imponerad av hur drivna, engagerade och kunniga medlemmar det fanns. En annan tidig tråd jag fastnade för var den om skelettkvinnan.
Dela gärna med er av svar på frågorna ovan!
Betytt? Inget speciellt. Det är bara ett forum. Hänger man upp livet på det har man inget liv.
Bekant? Mitten på 90-talet.
Hur ser mitt användande ut? Tittar in ett antal gånger dagligen spm förströelse och hjälper användare, svarar på frågor osv.
Gammal medlem, ja. Nej, jag tycker inte Flashback var bättre förr. Visst är det större och med fler medlemmar, men antalet idioter är förhållandevis detsamma.
Nya medlemmar? Lägger inte märke till hur länge någon varit medlem. Varför skulle jag? Jag svarar som någon förtjänar oavsett vad.
Retar mig på? Dumhet, rent korkade personer plus rättsaverister som inte förstår regelverket.
Nej, jag har inget känslomässigt kopplat till mitt användande. Än. Eller, jo. Det finns de som kallar mig hobbymod och tror att jag skriver vissa saker som jag gör i förhoppningen om att bli mod. Det roar mig oerhört att se hur totalt korkade de är och hur fel de har i sina antaganden. Att bli road är ju en känsla.så...