2019-02-17, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bodhiutah
Frida är svenskt snygg, hon kommer bli en bra representant för Sverige, snyggare än Johaug
Går inte att jämföra! Jokshaug ser ut som en fågelskrämma, kraxar som en snorkråka, verkar allmänt odräglig och falsk i intervjuer (allt verkar påklistrat a la Haag), är dömd för dopingbrott, är extremt egotrippad och således rakt igenom ful.
Citera
2019-02-17, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oggson
Någon som uttalat sig efter löpet?

Ja Lageson sa att det frusit fast under skidorna, kunde inte hålla ryggar utför.
Citera
2019-02-17, 14:07
Medlem
Neofytens avatar
Äh det här med uttal på namn är inget jag bryr mig om, såvida det inte är helt uppenbara namn som bara blir totalfel. Man kan ju undra hur väl de ryska och andra länders kommentatorer säger svenska namn, men det är inget jag håller emot de när det blir fel.

Förövrigt hur gick det för svenska herrarna? Prenumererade de på sistaplatserna?

Edit: Var det vallamiss för herrarna eller?
Senast redigerad av Neofyten 2019-02-17 kl. 14:11.
Citera
2019-02-17, 14:11
Medlem
Stefan4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oggson
Nästan perversa avstånd till toppen för de svenska "påläggskalvarna".

Var fan är Rickardsson någonstans?
Att låta dessa spa-grabbar åka världscup... Avgå, Grip!
Citera
2019-02-17, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neofyten
Förövrigt hur gick det för svenska herrarna? Prenumererade de på sistaplatserna?

Edit: Var det vallamiss för herrarna eller?

Gabriel Thorn knep sistaplatsen. Med toppskidor han nog kunnat utmana den thailändska storlöparen Chanloung, men fick se sig slagen av honom med dryga minuten nu. Bara 31 sekunder upp till den kinesiska nästjumbon Shang också.
Citera
2019-02-17, 14:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan4

Till alla som i kör ber om Grips avgång dag efter dag efter dag, här är förbundets kontaktuppgifter

https://www.skidor.com/Kontakt/PressMedia/
Citera
2019-02-17, 14:17
Medlem
Varför snackas det inte om Thorns heroiska insats? För det är väl precis vad det var, en heroisk insats där han gjorde precis allt, varken kommentatorer el andra verkade bry sig om att säga något.
Citera
2019-02-17, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan4

Ja, Sås-Danne hade krossat de här skurna pulversåserna till skidlöpare vi skickar runt i Europa nu.
Citera
2019-02-17, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brewingmob
Har de svenska skidorna varit bra någon gång under säsongen, klassiskt som fristil? Både glidet och fästet har varit katastrof i år. Och det verkar dessutom blir strålande sol och löst i Seefeld, risk för svenskt fiasko.
Å du fortsätter att vara TOTALT oinsatt............
Hopplöst fall.
Citera
2019-02-17, 14:23
Medlem
Stefan4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Classe4
Till alla som i kör ber om Grips avgång dag efter dag efter dag, här är förbundets kontaktuppgifter

Jo, fast jag gjorde det med en sarkastisk " ", marsipantårtan.
Citera
2019-02-17, 14:31
Medlem
Surman84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neofyten
Äh det här med uttal på namn är inget jag bryr mig om, såvida det inte är helt uppenbara namn som bara blir totalfel. Man kan ju undra hur väl de ryska och andra länders kommentatorer säger svenska namn, men det är inget jag håller emot de när det blir fel.

Jag var i USA under fotbolls-EM 2016 och såg matcherna på amerikansk tv. Det enda svenska namn kommentatorerna kunde uttala var Ibrahimovic. I övrigt var det Lindiloff hit och Ajsacksen dit... Inget som störde mig, mer att det var lite kul att lyssna på.
Citera
2019-02-17, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smokieknife
Å du fortsätter att vara TOTALT oinsatt............
Hopplöst fall.

Åh vad bra, experten kom in i bilden. Kan du inte besvara frågan istället? Nämn en tävling där svenskarna hade de bästa glider och eller fästet? Idas skidor räknas ej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in