2019-02-17, 10:44
Medlem
Frida Karlsson bara 7a. Grip, avgå nu.
Citera
Medlem
Waterfalls avatar
Känns som en bra genomkörare för Frida inför VM. På VM kommer hon hålla hela vägen.
Citera
Medlem
Cpt_Kirks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fumbduck
Inte en nöjd Frida..

Äsch, det var orutinerat disponerat men ändå ett bra lopp.

Vinnarskalle. Hon är pissed. Gött att se.
Citera
2019-02-17, 10:45
Medlem
Bra intervju. Mogna insikter och reflektioner av Frida, hon kommer garanterat bli nästa gigant.
Citera
2019-02-17, 10:46
Bannlyst
Frida är svenskt snygg, hon kommer bli en bra representant för Sverige, snyggare än Johaug
Citera
2019-02-17, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bodhiutah
Frida är svenskt snygg, hon kommer bli en bra representant för Sverige, snyggare än Johaug

Ja johaug numera med de maskulina drag som har vuxit fram pga anabola användningen är ingen höjdare direkt
Citera
2019-02-17, 10:47
Medlem
Patrik2108s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bodhiutah
snyggare än Johaug
Nä du.
Citera
2019-02-17, 10:48
Bannlyst
Från Fridas lopp till Hagströms under gårdagen, frågan är riktad till alla "kunniga" därute, hur i hela fridens namn kan blindstyret och skojaren Grip missa att ta med stjärnskottet Hagström till VM? Jag menar in på Svtplay och kika gårdagens bronslopp. Notera vid mållinjen! Alla, ingen överdrift nu överhuvudtaget, alla ramlar som stockar och "dör" i princip. Men vad gör Hagström? Helt oberörd som ett proffs står hon bredvid de andra och låtsas som om ingenting precis hänt.

Frågan lyder helt enkelt, hur kunde blindstyret Grip med att inte ta med denna underbara rookie till VM? Kan Grip se sig själv i spegeln efter detta i mina ögon helt absurda beslut?
Citera
2019-02-17, 10:49
Medlem
Helt klart att den höga höjden ställde till det lite för Frida. Hoppas hon nu stannar på hög höjd fram till VM så kroppen hinner anpassa sig bättre.
Citera
2019-02-17, 10:49
Medlem
Patrik2108s avatar
Var detta första tävlingen med hårda fasta spår denna säsong?
Citera
2019-02-17, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Waterfall
Känns som en bra genomkörare för Frida inför VM. På VM kommer hon hålla hela vägen.
Njaaa, jag tycker mig kunna skönja ett mönster... Fast jag kanske inbillar mig, vad vet jag.
Citera
2019-02-17, 10:50
Medlem
Harald99s avatar
Niskanen verkar ha hittat VM-formen.

Frida sjua, en mycket bra premiär, och en viktig lärdom som hon precis själv konstaterade.
Besvikelsen gick dock inte att dölja, vilket är bra. Det är en förutsättning för alla stora åkare att ha den vinnarskallen.

Intressant f ö att Ojala vill se Frida i Skiathlon på VM, bl a pga att det är masstart och då inte går att förivra sig på samma sätt. För hoppas då att den "nya Johaug" inte försöker hänga med den gamla, för då tror jag tyvärr att risken är stor att hon spränger sig.
Men en klassisk sträcka på stafetten känns given, hoppas Grip & Co tycker det med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in