Citat:
Sen den dag jag eliminerade ditt påstående om självmordsmetod strypning är omöjligt via att tappa taget via reflex har du i tid och otid ironiserat och dragit upp detta. Det bet sig tydligen fast hårt eftersom det likaväl påverkar din tes om Oskar som trippelmördare.Därav betoning att du inte behöver fortsatt dramatisera om detta. Det var sakfakta vs ditt argument.
Citat:
Jag har inte minsta förtroende för varken dig eller missan27 när det kommer till subjektiva åsikter; er grundinställning om Oskar.
Mina källhänvisade uppgifter om chefsjuristen (ja det är hon) A-C A svar på mina frågor, uppgifter som f övrigt även Missan27 per telefon erhållit är verifierade fakta. Vill du motsätta dig sanningshalten i dem föreslår jag att du ringer och kontrollerar dessa uppgifter.
Jag har fortsatt inte minsta förtroende till det du påstår om att bli uppringd av nån du inledningsvis med frenesi påstod var åklagare.
Jag fortsätter således att tro på den officiella informationen från FuL Svensson som presenterades till allmänheten och media den 11 december via pressträff.
Citat:
Jag är inte lat. Jag misstror dig till fullo och vad du än tycker om det bryr jag mig inte ett skvatt om.
Man kan inte bortse från eller förneka fakta ur studier eller källhänvisningar för att man är för lat för att kontrollera om det är sant. Vill man hävda att det inte stämmer får man nog själv kunna visa att att man fått motsatta faktauppgifter. Alldeles särskilt som det är rätt lätt att kontrollera uppgifterna genom namngiven källa.
Citat:
Inte ett dugg. Jag jämför med vad som skett om detta rättsfall som handlar om medgärningsmannaskap hade fått ett annat förlopp och sensmoralen är nedlagd förundersökning. Du hade fått exakt lika lite uppgifter att tillgå som i Bjärred.
Din liknelse med Möller och hennes R är dessutom väldigt svag då Möller sannolikt hade planer på att mörda R och försöka få det att se ut som suicid. I trådens topik har endast O suiciderat, alla de andra tre döda personerna är mordoffer.
I din topic har "endast O suiciderat, alla de andra tre döda personerna är mordoffer."
Det är en markant skillnad versus pressträffens information och den fortsätter jag lyssna på till fram tills dess att det skulle förändras och komma ett officiellt utlåtande som ändrar faktum.
Senast redigerad av develi 2019-02-17 kl. 03:45.
Senast redigerad av develi 2019-02-17 kl. 03:45.