2019-02-16, 22:56
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillskrot
Oj, det blev mycket där. Menar du att du är en man, vars exempel män borde ta efter, där du romantiserar din pojkrumstillvaro? Eller vadå?

Vild? Hur då? När du går och plockar svamp utanför mammas torp?

Ja, berätta gärna mer om din inre barbar. Det låter pojkrumslattjo.

Vilken utmaning skulle inte den thailändska kvinnan vara mot en svensk hjärntvättad feminist, där man vet dialogen redan innan hon öppnat bitterfittekäften?

Berätta gärna mer om ditt mod. Är det när du uppmuntrar mobbing av dissidenter eller när du går 50 meter längre bort från mammas torp och plockar svamp?

Du ska nog vara lite tacksam över det svunna egalitära samhället, du hade nog haft det betydligt jobbigare annars .......

Det enda bevis vi har att vi har något alls i livet därute är det skrivna ordet, eller så kommunicerar vi på så sätt att vi når fram med nya budskap och ideer (gärna med lite eld och kreativitet), eller så är vi bara åter en bakgrundsröst i ekokammaren.

Du kallar mig sarkastiskt för Strindberg, men det enda verktyg vi har i skapandet av hierarkier härinne är det skrivna ordet, att våga gå emot grupptänkandet och istället kriga mot båda sidor...det är det minsta mod man kan visa härinne. Det minsta vi kan göra för att "stir shit up".

Dina spekulationer om mitt liv är annars ganska skrattretande. Jag har ju i för sig erkänt att jag är fattig och bor i studentetta, jag ser det som en styrka och inte en svaghet att leva ett svårt liv utan att slava för systemet.

Du menar att jag likt dig kanske borde gråta mig till sömns och skära min arm för att Mona är så dum?
Senast redigerad av Naknekejsaren 2019-02-16 kl. 23:02.
Citera
2019-02-16, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
Det enda bevis vi har att vi har något alls i livet därute är det skrivna ordet, eller så kommunicerar vi på så sätt att vi når fram med nya budskap och ideer, eller så är vi bara åter en bakgrundsröst i ekokammaren.

Du kallar mig sarkastiskt för Strindberg, men det enda verktyg vi har i skapandet av hierarkier härinne är det skrivna ordet, att våga gå emot grupptänkandet och istället kriga mot båda sidor...det är det minsta mod man kan visa härinne.

Dina spekulationer om mitt liv är annars ganska skrattretande. Jag har ju i för sig erkänt att jag är fattig och bor i studentetta, jag ser det som en styrka och inte en svaghet att leva ett svårt liv utan att slava för systemet.
Vilka är dina nya ideer? Jag måste missförstått något.

Vilket grupptänkande är det du går emot menar du?

Det är inte mina spekulationer, det är dina egna ord. Du kanske bara fabulerat allting, så kan det ju vara.

Lite ontopic; vad stör dig mest med att svenska män blir lyckliga med ickesvenska kvinnor?

Jag är jättenyfiken på din inre barbar, kan du inte berätta åtminstone litegrann?
Citera
2019-02-16, 23:56
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:

Alla kan nog klart och tydligt se vilka härinne som tillhör de svaga som klumpade ihop sig i skolgården för att bli starkare som grupp (de finns i båda sidor), och de som inte känner behov att tillhöra någon sammanslutning som alla tycker lika.

Jag tänker inte sammanfatta de ideer som jag redan uttryckt i denna tråd och igenom hela min tid i flashback, eller så förstår du eller förstår du dem inte.

Citat:
Det är inte mina spekulationer, det är dina egna ord. Du kanske bara fabulerat allting, så kan det ju vara.

Fabulerat vad? Du bor ju med din metaforiska thaimorsa som ger dig all den falska kärlek du så mycket behöver i utbyte mot dina pengar (dina ord, då du sammanfattade din förföringsknep som: "här är pengarna, sug nu kuk!"), så vad har jag yttrat om min egen morsa? Hon bor i Portugal förresten och är pensionär. Tror det är längre än 50 meter senaste gången jag mätte i kartan.

Citat:
Lite ontopic; vad stör dig mest med att svenska män blir lyckliga med ickesvenska kvinnor?

Egentligen är det mest thaikvinnor som jag stör mig på, då dessa är de lättaste kvinnor man kan få. Lata soffliggaren som jobbar i Mcdonalds kan också importera thaifrugan efter att hon sugit av tusentals förlorare till män i hennes bästa dagar som prostituerad.

Vart finns liksom utmaningen? Varför skulle jag vilja ha denna dam som moder till mina barn?

Citat:
Jag är jättenyfiken på din inre barbar, kan du inte berätta åtminstone litegrann?

Kom ihåg att jag lyfte fram ideal som unga män ska eftersträva, ideal kan man lyfta fram som önskvärd även ifall man inte själv nått upp till dem (så länge man försöker). Jag lytfte även fram att klättra i meritokratiska hierarkier som ideal, något man kan säga att jag inte fullt ut lyckats med i livet (jag lever ju fan i en studentetta, haha).

Den gamle jante "snälla pojken" ska heltenkelt bort. Ifall det innebär att man går i jaktkurser, reser omkring i Världen till svåra ställen (inte badstrand i Thailand, utan motorcykeltrip i Sibirien, kanot i amazonasskogen, bergsklättring, etc), lär sig en kampsport, isbadar (se Wim Hof metoden), styrketräna, långtidsfastar, NOFAP, raggar på svåråtkomliga kvinnor, vågar bryta mot regler, vad det än må vara som inte är en simulation av manlighet (spel, horor, porr, thaikvinnor, tyvärr även flashback). Allt ovan är inte sådant som jag förövrigt håller på med, bara exempel (gör några av sakerna ovan).

Testoteronet störtdyker för varje generation i Väst, och allt är inte feminismens fel, det är dags för män att sluta simulera maskulinitet och söka återfå det som gått förlorad i en skräphög av teknologiska under och snabbmat.

Du har ju själv klagat på att svenska morsor uppfostrat er till knähundar, sedan grät du över att Persbrandt bröt mot reglerna och inte agerade knähund och trots det fick alla kvinnor.

Du kunde inte se det klart och tydliga framför dig: att de män som lyckas fortsätta vara riktiga män ska räknas som ett ideal för framtidens män, medan knähunden som gör rätt för sig är helt oförmögen att skapa sexuell laddning.

Ifall jag når upp till mina ideal eller inte gör ju detsamma, idealen är ändå värdiga att jaga, så länge man har energi att göra det. Som Jordan Peterson här säger:

https://www.youtube.com/watch?v=Aa8nJk00REs

Det handlar alltså inte om att lära ut mig själv som ideal åt alla andra män, det vore ju absurd.

Citat:
Det existerar kvinnokulturer på denna jord som inte uppfostrats till att kuken är konstig, otäck eller fel och som aldrig skulle förstå "toxisk manlighet"

De har väl uppfostrats att tjäna pengar på kuken. Är beredd att acceptera vilken kuk som helst i utbyte av pengar. Vart finns utmaningen?

Att få en svensk vänstertjej som babblar hela dagarna om toxisk maskulinitet och otäcka konstiga kukar att plötsligt bli helt våt av din kuk; det är ju, faktiskt, åtminstone en utmaning. Ifall du sedan kan få henne på andra tankar så har du ju verkligen lyckats med en bedrift. Ifall du gör det utan att spendera en endaste hundralapp och har på dig klädder som inte vittnar någonslags status, då går du upp åter en nivå i utmaning.

Att vifta på pengar för att få en thaikvinna att suga av en är däremot tecken på svaghet (hon är inte värd en hel dags arbete, ifall du inte tänkte med kuken...). Ifall du dessutom går på hennes falska "varma känslor" (i utbyte mot pengar) och tar hem henne för att föda din genetiska avkomma så har du verkligen visat prov på att vara en svag man.
Senast redigerad av Naknekejsaren 2019-02-17 kl. 00:25.
Citera
2019-02-17, 00:29
Avstängd
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Att få en svensk vänstertjej som babblar hela dagarna om toxisk maskulinitet och otäcka konstiga kukar att plötsligt bli helt våt av din kuk; det är ju, faktiskt, åtminstone en utmaning.

Jag attraheras inte av alla dessa hipstertjejer med rosa hår och näsring som man ser på Sädermalm. Annars håller jag med dig.
Citera
2019-02-17, 00:41
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Jag attraheras inte av alla dessa hipstertjejer med rosa hår och näsring som man ser på Sädermalm. Annars håller jag med dig.

Nej, det finns även på min lista av kriterier att de inte ska ha rosa/blå hår eller näsring. Annars får de gärna babbla om Valerie Solana, det gör mig ingenting.

Då 80% av unga svenska tjejer röstar på vänsterliberaler så tror jag att det vore absurd ifall de 50-60% unga män som röstar åt högerblocket bestämmer sig att koncentrera sig enbart på 20%, speciellt då moderatbrudarna (majoriteten av dessa 20%) ofta har ganska höga kriterier när det gäller status enligt min egen erfarenhet och majoriteten SDare hör ju till arbetarklassen.

Jag gillar inte ens iden att spela på status och pengar (genom klädsel och maffiga bilar) för att få ligg. Vore jag rik skulle jag nog vara klädd som jag är idag (skulle dock skaffa mig skor utan hål).
Senast redigerad av Naknekejsaren 2019-02-17 kl. 00:43.
Citera
2019-02-17, 00:44
Avstängd
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Nej, det finns även på min lista av kriterier att de inte ska ha rosa/blå hår eller näsring. Annars får de gärna babbla om Valerie Solana, det gör mig ingenting.

Då 80% av unga svenska tjejer röstar på vänsterliberaler

https://www.rooshvforum.com/thread-66527.html
Citera
2019-02-17, 00:47
Avstängd
JohanSverkerssons avatar
Citat:
speciellt då moderatbrudarna (majoriteten av dessa 20%) ofta har ganska höga kriterier när det gäller status enligt min egen erfarenhet och majoriteten SDare hör ju till arbetarklassen.

Moderater är också arbetarklass, för de arbetar. De som är bidragstagare är inte arbetarklassen.

Finns många SD'are som tjänar mycket för övrigt. Och vi klär oss bra.
Citera
2019-02-17, 00:49
Medlem
ja hoppar allt i tråden,, det är enligt svensk lag olagligt att inleda intim relation med någon som på något sätt är svagare än du själv, ja det är olagligt att umgås med någon som inte är lika dig fysiskt ekonomiskt och socialt,, ja svenska kvinna SKALL leva och DÖ ensam enligt svensk lag, det är hennes egen vilja
Citera
2019-02-17, 00:55
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Moderater är också arbetarklass, för de arbetar. De som är bidragstagare är inte arbetarklassen.

Finns många SD'are som tjänar mycket för övrigt. Och vi klär oss bra.

Jo, jag talar bara från personlig erfarenhet. Har alltid haft lite svårt med moderatbrudar i Sthlm-området, inte deras fel givetvis. Ska inte känna resentment över det. Söta miljöpartister har jag nog haft mest framgång med (just nu utövar jag sexuell avhållsamhet i ett år, så alla finns som ganska avlägset minne). Inte för att jag haft så värst många kvinnor annars, bara lite mer än vad som går att räkna med båda händerna, men någon moderatbrud har inte funnits ibland dem.

Finns givetvis SDare som tjänar bra, exempelvis är stor andel av ingenjörer jag känner till SDare.
Senast redigerad av Naknekejsaren 2019-02-17 kl. 01:01.
Citera
2019-02-17, 00:56
Medlem
Djupfryss avatar
Citat:

Är du igång nu igen, min käre lille latrintömmare? Jag förvånar mig över att du bitvis uppvisar intelligens och en lite djupare humor och ändå inte kan tänka längre än kuken räcker. Det borde vara omöjligt att vara så enkel i skallen och samtidigt ha förmåga att någorlunda uttrycka sig.

Att du och din fru ifrån Thailand lever i ett fint förhållande gläder mig. Jag hoppas ni lever lyckliga i alla era dagar, får en massa välskapta barn o.s.v. Jag kan inte säga att jag har thai-folk som nära bekanta men jag har varit där en del, dels för att träna (thaiboxades när jag var ung och stark) dels för att dyka. De är ett fantastiskt folk, både män och kvinnor. Så gästvänliga och naturliga. Men som också kan vara riktiga hårdingar. Inget nytt under solen för dem.

Vidare finns det en stark andlig kultur hos dem, en egenskap som du fullständigt dissar i dina inlägg. Vill du vandra i tron att det inte finns något djupare än fitta är det såklart ditt val, men det låter jävligt torftigt och gör mig bekymrad över hur tillfreds du egentligen är med dina livsval. Hade du varit helt förnöjd hade du knappast suttit och klankat ner på de som gör andra val. För att de kan och vill.
Citera
2019-02-17, 06:52
Medlem
Citat:

Då 80% av unga svenska tjejer röstar på vänsterliberaler så tror jag att det vore absurd ifall de 50-60% unga män som röstar åt högerblocket bestämmer sig att koncentrera sig enbart på 20%, speciellt då moderatbrudarna (majoriteten av dessa 20%) ofta har ganska höga kriterier när det gäller status enligt min egen erfarenhet och majoriteten SDare hör ju till arbetarklassen.

Jag gillar inte ens iden att spela på status och pengar (genom klädsel och maffiga bilar) för att få ligg. Vore jag rik skulle jag nog vara klädd som jag är idag (skulle dock skaffa mig skor utan hål).

99% av unga tjejer bryr sig inte om politik. Har aldrig någonsin varit med om att en tjej jag raggar på börjar prata om Solana (de flesta unga tjejer vet inte vem hon var). Jag har ingen aning om tjejen jag precis träffade på festen/utestället röstade MP eller M eller något annat. De flesta människor är inte så intresserade av politik att det är givet ämne att diskutera med nya människor man träffar.

Och om hon tillhör minoriteten tjejer som bryr sig något om politik och om hon är attraherad av dig kommer du bara växa av att säga din egen åsikt istället för att bara hålla med henne. Hon vill då närmast be om ursäkt för att hon tycker annorlunda än dig.
Citera
2019-02-17, 06:58
Medlem
Citat:
Å där kom den ..........

Nåväl, i lite faderlig ton, kan vi låta tråden handla om fantastiska svenska män med fantastiska ickesvenska kvinnor? Värlfen är ju global, som någon feministisk miljökämpande kvinna krystade ut på Aftonbladet, låt den då vara det fullt ut.

Eller, berätta varför du hatar thailändskor eller varför svenska män bör undvika dessa.

Tråden handlar om svenska kvinnor. Det står i rubriken.

Citat:
Jag vet ju inte riktigt hur jag ska kommentera detta, blir lite konstigt. Men det är ju lite fint att du är bekymrad över vår relation, så tack men nej tack.

Jag ser nog denna tråd som riktad till män, att sen några kjolstyg förirrat sig in hit, kan jag väl inte riktigt lastas för. Men det kanske jag kan, allt är ju mannens fel.

Det existerar kvinnokulturer på denna jord som inte uppfostrats till att kuken är konstig, otäck eller fel och som aldrig skulle förstå "toxisk manlighet".

Så problemet med svenska kvinnor är alltså att de (fullt förståeligt) inte vill ha din lilla penis och att de inte prostituerar sig för dig för några hundralappar. Därför åker du till Thailand där det finns riktiga kvinnor som minsann suger kuk för någon hundring.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in