Citat:
Ursprungligen postat av
lillskrot
Vilka är dina nya ideer? Jag måste missförstått något.
Vilket grupptänkande är det du går emot menar du?
Alla kan nog klart och tydligt se vilka härinne som tillhör de svaga som klumpade ihop sig i skolgården för att bli starkare som grupp (de finns i båda sidor), och de som inte känner behov att tillhöra någon sammanslutning som alla tycker lika.
Jag tänker inte sammanfatta de ideer som jag redan uttryckt i denna tråd och igenom hela min tid i flashback, eller så förstår du eller förstår du dem inte.
Citat:
Det är inte mina spekulationer, det är dina egna ord. Du kanske bara fabulerat allting, så kan det ju vara.
Fabulerat vad? Du bor ju med din metaforiska thaimorsa som ger dig all den falska kärlek du så mycket behöver i utbyte mot dina pengar (dina ord, då du sammanfattade din förföringsknep som: "här är pengarna, sug nu kuk!"), så vad har jag yttrat om min egen morsa? Hon bor i Portugal förresten och är pensionär. Tror det är längre än 50 meter senaste gången jag mätte i kartan.
Citat:
Lite ontopic; vad stör dig mest med att svenska män blir lyckliga med ickesvenska kvinnor?
Egentligen är det mest thaikvinnor som jag stör mig på, då dessa är de lättaste kvinnor man kan få. Lata soffliggaren som jobbar i Mcdonalds kan också importera thaifrugan efter att hon sugit av tusentals förlorare till män i hennes bästa dagar som prostituerad.
Vart finns liksom utmaningen? Varför skulle jag vilja ha denna dam som moder till mina barn?
Citat:
Jag är jättenyfiken på din inre barbar, kan du inte berätta åtminstone litegrann?
Kom ihåg att jag lyfte fram ideal som unga män ska eftersträva, ideal kan man lyfta fram som önskvärd även ifall man inte själv nått upp till dem (så länge man försöker). Jag lytfte även fram att klättra i meritokratiska hierarkier som ideal, något man kan säga att jag inte fullt ut lyckats med i livet (jag lever ju fan i en studentetta, haha).
Den gamle jante "snälla pojken" ska heltenkelt bort. Ifall det innebär att man går i jaktkurser, reser omkring i Världen till svåra ställen (inte badstrand i Thailand, utan motorcykeltrip i Sibirien, kanot i amazonasskogen, bergsklättring, etc), lär sig en kampsport, isbadar (se Wim Hof metoden), styrketräna, långtidsfastar, NOFAP, raggar på svåråtkomliga kvinnor, vågar bryta mot regler, vad det än må vara som inte är en simulation av manlighet (spel, horor, porr, thaikvinnor, tyvärr även flashback). Allt ovan är inte sådant som jag förövrigt håller på med, bara exempel (gör några av sakerna ovan).
Testoteronet störtdyker för varje generation i Väst, och allt är inte feminismens fel, det är dags för män att sluta simulera maskulinitet och söka återfå det som gått förlorad i en skräphög av teknologiska under och snabbmat.
Du har ju själv klagat på att svenska morsor uppfostrat er till knähundar, sedan grät du över att Persbrandt bröt mot reglerna och inte agerade knähund och trots det fick alla kvinnor.
Du kunde inte se det klart och tydliga framför dig: att de män som lyckas fortsätta vara riktiga män ska räknas som ett ideal för framtidens män, medan knähunden som gör rätt för sig är helt oförmögen att skapa sexuell laddning.
Ifall jag når upp till mina ideal eller inte gör ju detsamma, idealen är ändå värdiga att jaga, så länge man har energi att göra det. Som Jordan Peterson här säger:
https://www.youtube.com/watch?v=Aa8nJk00REs
Det handlar alltså inte om att lära ut mig själv som ideal åt alla andra män, det vore ju absurd.
Citat:
Det existerar kvinnokulturer på denna jord som inte uppfostrats till att kuken är konstig, otäck eller fel och som aldrig skulle förstå "toxisk manlighet"
De har väl uppfostrats att tjäna pengar på kuken. Är beredd att acceptera vilken kuk som helst i utbyte av pengar. Vart finns utmaningen?
Att få en svensk vänstertjej som babblar hela dagarna om toxisk maskulinitet och otäcka konstiga kukar att plötsligt bli helt våt av din kuk; det är ju, faktiskt, åtminstone en utmaning. Ifall du sedan kan få henne på andra tankar så har du ju verkligen lyckats med en bedrift. Ifall du gör det utan att spendera en endaste hundralapp och har på dig klädder som inte vittnar någonslags status, då går du upp åter en nivå i utmaning.
Att vifta på pengar för att få en thaikvinna att suga av en är däremot tecken på svaghet (hon är inte värd en hel dags arbete, ifall du inte tänkte med kuken...). Ifall du dessutom går på hennes falska "varma känslor" (i utbyte mot pengar) och tar hem henne för att föda din genetiska avkomma så har du verkligen visat prov på att vara en svag man.