Citat:
Jag får äta zyprexa pga läkare tror jag hör ibillade röster och det får inte rösterna att försvinna utan det får hatet till samhället att gro då staten "eldar åt kråkorna" med skattepengar som kunde gått till något bättre än till psykmediciner och några statsanställda parasiter som sitter på något kontor dygnet runt.
Det är ju inte frågan om några personer i privat regim som håller på och jävlas som viker sitt liv åt att stalka folk, därför utrustningen för att skicka/sända rösterna med hjälp av radar/radiovågor lär ju kosta en slant, inga kaffe pengar direkt. Då måste man vara multimiljonär i så fall och hur många är det?
Jag har ett konkret bevis på att rösterna existerar. Vid ett tillfälle sa dem "du har gylfen öppen" utan att jag tänkte på det alltså och det stämde faktiskt för ovanlighetens skull och anledningen till att S_PO kunde se att min jylf var öppen är att blixtlåset är ju av metall och det skulle bara gå att se på distans med hjälp av radiovågor/radaranläggning gömd någonstans typ kanske 30 meter bort
eftersom metall har en hög materialtäthet så kunde de väl se i 3D trots att jag hade en T-shirt hängande över blixtlåset.
Personligen tror jag inte på allsmäktig V2K-vapen - det är ren propaganda inom TI-sällskapet för att missvisa & skrämma. Däremot tror jag på en väldig begränsad teknik för att skicka signaler i direkt kontakt med huvudet (inkl. implantat) & inom visuell sikte så som Jesse Ventura har upplevt (källa -
https://youtu.be/i5cHDOB-93A) samt direktionell ljudöverföring (källa -
https://youtu.be/4eZVF1ouTT4). Om du hör röster
överallt så är det troligen av medicinska skäl om inte du har hjärnimplantat (eller hörselapparat) vilket är extremt otroligt om du är en vanlig medelsvensson. Lyssna inte på de så som Magnus Olsson vilka saknar bevis & tjänar pengar på att folk TROR på det.
Läs igenom denna blogginlägg annars om du är osäker:
A Primer on V2K vs. Mind-Reading Technologies:
(Excerpt) "Concluding Comments:
The intent of this document is to help targeted individuals who suspect or believe that their thoughts are being read in order to better assess their own situation, and hopefully see how ‘mind-reading’ might only be at a superficial level or even faked by the perpetrators, and where V2K might be being used in an attempt to prompt certain predictable responses in order to create a ‘dictionary’ of word-patterns correlating to their thoughts.
If nothing else, two things can be ascertained:
1 Electronic implants are almost certainly required for mind-reading capabilities, due to the weakness of brainwave signals.
2 Projecting voices into a person’s head is far easier than reading their thoughts.
Since I’ve never experienced V2K myself, and I certainly don’t have access to the technology involved, I can only offer insights based on what I know from researching the functioning of the human brain, wave mechanics, computer engineering, and science and technology in general, so there may be things I’ve said that those who do suffer from V2K might disagree with. If so, I’d really like to hear your comments or opinions on what I’ve said here, in order to better understand the actual situation, and to correct any errors I’ve made in my understanding." Källa -
http://exposinginfragard.blogspot.com/2014/06/a-primer-on-v2k-vs-mind-reading.html