Citat:
Vad har läkarna/tandläkarna sagt om din andedräkt? Har de också sagt att du luktar illa eller är de ”bara” de som du tror? Att så många människor som du inte känner håller för näsan när du går förbi låter lite otroligt.
Om man får för sig saker kan man även inbilla sig att andra tycker/tänker saker. Jag säger inte att det är så för dig därav frågan om vad tand-/läkaren sagt om det.
Om man får för sig saker kan man även inbilla sig att andra tycker/tänker saker. Jag säger inte att det är så för dig därav frågan om vad tand-/läkaren sagt om det.
Läkarna säger åt mig att träffa tandläkarna. De har hand om munhälsan. Läkarna säger de kan inte känna något(ljuger mig rakt i ansiktet). de 2 sista läkarna satt och höll för näsan framför mig, och sa vi kan inte känna något.(ångrar mig nu i efterhand att jag inte konfrontera de på plats). En av läkarna satt på stolen och flytta sig 1 meter bak ungefär mot fönstret. Och sedan så sa hon att hon skulle kolla in på en ficklampa in i munnen på mig, så stod hon ungefär 1 meter ifrån och sträckte ut armen med ficklampan.
Hon vågade inte ens närma sig min mun. Det hela såg ut som en jävla parodi. Märks ju klart och tydligt att hon känner att jag har dålig andedräkt men ljuger mig rakt i ansiktet
.Tandläkarna jag träffar säger att jag får träffa läkare, att problemet kan komma från magen. Men de undersöker mig knappt i 10 sekunder.
Sista tandläkaren jag träffa så fråga jag ifall hon kände min dåliga andedräkt. Hon sa nej. Jag märkte på henne att hon hosta bort när hon träffa mig direkt. Och klia näsan flera gånger. Så jag ``sätter press på henne``, och frågar 3-4 gånger ifall hon verkligen inte känner att jag har dålig andedräkt?!?
Då säger hon: ``Okej.. ja jag kände något direkt när jag träffa dig. Men där jag står just nu känner jag inget.``
Förstår inte vad fan läkarnas problem att de inte kan säga rakt ut:``Ja det har du``. Varför måste de ljuga?!? Eller försöka komma undan frågan. Förstår att det är en pinsam fråga,men vafan de är ju läkare? De ska ju vara ärliga och hjälpa till?!