Citat:
Ursprungligen postat av
Moment22x22
Jaja men detta är ju ett annat fenomen. Det handlar ju om män som är mentalt speciella i princip. Det har inte så mycket att göra med feminismen egentligen. Kvinnor i nordiska länder hade antagligen inte varit särskilt annorlunda i sina personligheter än vad de är idag även om inte feminismen fått så starkt fäste.
Jag kan tycka att det är bra att dessa män du talar om kan hitta sina kvinnor i Kina om det passar dem bättre.
JAg tror inte alls det är så bra, men jag kan ju inte övertyga dem att göra annat.
Den asiatiska febern bland vita män är något som jag tror kommer eskalera till absurda nivåer i takt med globalismen gör hundratals miljoner unga asiatiska kvinnor med "vit feber" tillgängliga, speciellt då vita kvinnor allt mer är ideologiska freaks som undermedvetet anammar feminismens tråkiga kultur (pk, extrema ideal på jämlikhet i relationen, bossig och bitchig attityd). Jag talar nu inte ens om radikalfeministerna.
Silicon Valley är en fingervisning på att det är just intellektuella essen (i vår teknologibaserade Värld) bland vita män som kommer söka sig dit.
I för sig så orsakar det inga särskilda problem (olikt invandringen), men ogillar att se hur snabbt vi förvandlas till något annat. Ser inte denna rotlösa framtid som något bra, men den kan nog inte hejdas.
Det bästa vore ifall sådana män blev man nog för att visa vart skåpet ska stå åt vita kvinnor, men asiatiska kvinnor är bara lättare att handskas med för män som inte tål drama.