2019-02-13, 23:48
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Precis, inte pengarna. Men det är alltid pengarna och nån jävla status, vad nu det är per definition egentligen, som de som håller på med hypergamitesen pratar om. Ungefär som att kvinnor skulle lämna man efter man för att någon annan med större plånbok dyker upp. Så jävla fjantigt och överdrivet.
Nej, inte fjantigt. Det kallas verklighet. Dra ned på boxvinet.
Citera
2019-02-13, 23:51
Avslutad
Kvinnor kan plugga statiskt på universitet eller bli "influencers" på instagram/youtube. (en aborginial skulle man kunna drilla genom svenska skolsystemen)

Inte skapa välstånd eller skapa företag i Skype,Spotify,IKEA,HM,Volvo nivå.

Att ge dom rösträtt var ett stort misstag, det kan vi se idag.
Inte nog med att dom ofta tar parti för främmande män från världens avgrundsländer, dom trycker de rakt i ansiktet på den svenska mannen.
Inte för intet resten av världens kallar svenska män för cucks.
Senast redigerad av Hinku 2019-02-13 kl. 23:58.
Citera
2019-02-14, 00:30
Medlem
Naknekejsarens avatar
MGTOW going berserker om hypergami i denna tråd. Jag ser bisonoxar stånga mot varandra för att få para sig, silverhanar bland gorillar slå sig i bröstet springandes som om de vill fälla hela djungeln, lejonhanar slåss till döden...

Vi ska ju vara den biologi-positiva sidan, vad fan yrar ni alla om egentligen?

Jag undrar ifall alla MGTOW verkligen vill leva i en Värld där män inte döms utefter bedrifter?

Jag tänker återge ett exempel som jag tagit förrut:

En sjuksköterska på 30 förälskar sig i en skicklig kirurg på 45 med naturlig manlig kyla i stressiga situationer, ledarskap, och talang som räddar liv.

Vi har sedan Bosse på 45 som käkar pizza och dricker bärs medan han tittar på sport hela dagen, arbetslös, vinner 20 miljoner på lotto. Bosse stöter på sjuksköterskan (som han länge glott på från långt håll) med sin nya Ferrari.

Tror någon att sjuksköterskan istället kommer förälska sig i Bosse bara för att Bosse har mer pengar än kirurgen?

Någon jävla hyfs får det fan vara, ni börjar ju få hela antifeminismens att verka vara Världens jävla bitterpiller, typ identiskt som blåhåriga radikalfeminister som hatar män för att de aldrig kan få kärlek från män.
Senast redigerad av Naknekejsaren 2019-02-14 kl. 00:44.
Citera
2019-02-14, 00:31
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Ok, så då kunde du ha sagt ”kallade du just svenska kvinnor för intelligenta”?
Nej, för din fråga var om ett helt annat påstående än lurpacks. Kan du få in det, eller ska jag bara acceptera att du nått maxnivå där?
Citera
2019-02-14, 00:37
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Ok, så då kunde du ha sagt ”kallade du just svenska kvinnor för intelligenta”?
Absolut inte. Jag kan kalla dem för det, men det har absolut noll och inget med lurpacks uttalande att göra. Du förstår, han sa pengar och status. Vad har det med intelligens att göra?
Är man intelligent är chansen stor att man har både och, men det är inte synonymt utan en omväg.

Påståendet var, har du inte pengar, går alla svenska kvinnor ifrån dig.
Ditt förslag på motfråga: kallar du kvinnor intelligenta blir otroligt krystat.
Eller tycker du inte det själv?
Citera
2019-02-14, 00:46
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lupac
Då får väl de slöddriga männen se till att få ändan ur vagnen och börja hålla sig i fysisk trim,
Det är ett bra förslag.
Citat:
skaffa sig både yrkesutbildning och hyfsat betalt jobb eller starta ett framtida börsbolag.
Det här är däremot ett korkat förslag. Slöddriga män har varken intelligensen eller motivationen eller drivet att gå vidare, efter att ha missgynnats hela sin första tid på tio plus år i skolan. Kvoterade platser finns nämligen inte för män, även om det skulle vara 86% kvinnor på nån kurs.
Citat:
Det är fan så mycket bättre än att slöa i soffan dagarna i ända, leva på bidrag från soc, dricka sig plufsiga av tjugo starköl varje kväll, tröstäta sig smällfeta och gråta över att ingen kvinna vill dejta dem.
Det är riktigt. Det är ett av våra stora problem i landet.
Detsamma kan man säga om en massa kvinnor, men det är en helt annan diskussion.
Kom ihåg, världen ensammaste land. På en del håll lever över hälften av invånarna ensamma.
Citat:
Om dessa ”oönskade” män skärper till sig kommer 60 % av dem att bli de skarpaste männen som 80 % av kvinnorna vill dejta. De resterande 20 % - chipsätande kvinnor från betongsförorter eller landsbygdshålor - får slåss om de 20 % mer eller mindre mediokra männen.
Sorry, nu drar du siffror ur röven.
Kvinnor kommer rata fyra av fem oavsett vad de gör.
Citat:
Då återstår endast 20 % män som blir utan en svensk kvinna. 15 % duger nätt och jämnt för fattiga asiatiskor som inte är så kräsna vid partnerval.
Fler påhittade siffror?
Jag är inte intresserad av dina påhittade fantasier.
Citat:
5 % är hopplösa fall vars enda möjlighet till fysisk kärlek och en stunds mänsklig värme är att köpa sex av prostituerade.

Om inte de mest äckelmagade prostituerade ens vill ta i dem med tång, så får de stackars männen begå grova brott typ värdetransportrån eller t o m sexmord. Sånt imponerar på vissa brudar.

Annars får de som bittra incels sitta vid datorn och skriva gråtvalser på Flashback, vräka ur sig sitt kvinnohat och anklaga radikalfeministerna för att ha gjort svenska kvinnor fula, manhaftiga, kräsna och ekonomiskt självständiga.

(< ironi >)
Okej, det fanns alltså ingen poäng på slutet heller?
Bry dig inte om att svara.
Du kommer aldrig ur din grop.
Citera
2019-02-14, 00:54
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Idiot. Vi pratar inte om lite "vad det nu må vara" här, utan vi pratar specifikt om orden hora och golddigger. Pansarvecket skrev att kvinnor var horor och golddiggers. Horor har sex för pengar. Golddiggers är med sin partner för pengarna.
Om jag har lika mycket pengar som min man, kan du förklara hur det hänger ihop med horeri och golddiggeri? Dessa två ord är direkt förknippade med pengar. Och pengarna dom behöver jag inte. Nå?
Och svara på just precis detta om du skall svara, inte en massa annan skit som kommer bara för att du ska prata bort kärnan här.
Vad är det här för jävla påhopp nu då?
Sitter du och ljuger på allmän plats och förvanskar vad jag skriver, när det är så enkelt för var och en att kontrollera det?
Du behöver överhuvudtaget inte börja böla om det blir trist ton eller låg nivå, när du sätter ribban som du gör här.

Ren lögn och förtal är nämligen svårt att krypa under.
Jag har haft ett vist mått av respekt för dig och hur du ibland faktiskt resonerar, men jag har nolltolerans för lögner och svartmålning utan anledning.

Fy satan vad du sjönk nu.
Ville bara säga det.

En sak till.
Hade du tittat på filmen och förstått hypergami hade du inte gjort din mellanmjölksursäkt.

(Nä, jag är så fin i kanten att jag minsann inte behöver pengarna. De bara ligger här...)
Senast redigerad av Pansarvecket 2019-02-14 kl. 00:57.
Citera
2019-02-14, 01:02
Medlem
Det finns över 300 000 kvinnor i 30års åldern i Sverige.
Ni kan knappast ha dejtat mer än typ 50 pers om man ligger i.
Men endå dömt bort 300 000 kvinnor.
Kanske problemet ligger på er och inte tjejerna?

Här är statistiken så ta en titt och förstå att det är mer än din granne i det här landet.
https://www.scb.se/hitta-statistik/sverige-i-siffror/manniskorna-i-sverige/sveriges-befolkningspyramid/
Citera
2019-02-14, 02:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LowQwoz
Väldigt intressant tråd wordwarrior.

Först av allt vill jag säga att det är otroligt underhållande att se hur alla tjejer blir så oerhört kränkta och går bananas på wordwarrior, dom gör verkligen allt för att "mobba" honom men inget biter, istället framstår de själva som lågintelligenta apor som alla garvar åt i deras tafatta försök att låta roliga.

För det andra: Jag har haft 3 långvariga förhållanden med svenska kvinnor, 3 av 3 slutade med att kvinnan var otrogen.

Svenska kvinnor har blivit riktigt jävla ruttna, den moderna svenska kvinnan är inget annat än ett luder som saknar lojalitet över huvud taget och inte har någon moral att tala om.

Jag kan bara hålla med wordwarrior, överge svenska kvinnor, dom har inget värde längre, låt de gängas av araber och negrer som gör dom till singelmorsor.

Att kollektivt attackera kvinnor lite lätt för att vara exempelvis slampor är ett rätt bra shittest att göra för att få reda på huruvida kvinnan du är intresserad av är en eller inte beroende på om hon går in i försvarsställning eller inte.

Vidare kan sägas att en vettigare lösning än att låta araber och negrer föröka sig med svenska kvinnor är att svenska män gör det, men sedan lämnar kvinnan med barnen. Det kommer vara vita barn med minst 100 iq så de lär klara sig bra.
Citera
2019-02-14, 06:30
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LowQwoz
Väldigt intressant tråd wordwarrior.

Först av allt vill jag säga att det är otroligt underhållande att se hur alla tjejer blir så oerhört kränkta och går bananas på wordwarrior, dom gör verkligen allt för att "mobba" honom men inget biter, istället framstår de själva som lågintelligenta apor som alla garvar åt i deras tafatta försök att låta roliga.

För det andra: Jag har haft 3 långvariga förhållanden med svenska kvinnor, 3 av 3 slutade med att kvinnan var otrogen.

Svenska kvinnor har blivit riktigt jävla ruttna, den moderna svenska kvinnan är inget annat än ett luder som saknar lojalitet över huvud taget och inte har någon moral att tala om.

Jag kan bara hålla med wordwarrior, överge svenska kvinnor, dom har inget värde längre, låt de gängas av araber och negrer som gör dom till singelmorsor.

Du kanske är en riktig jävla dålig man, tänkt på det? Kanske inte en slump att kvinnor varit otrogna mot dig.
Citera
2019-02-14, 06:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Flickfotograf
Nej, för din fråga var om ett helt annat påstående än lurpacks. Kan du få in det, eller ska jag bara acceptera att du nått maxnivå där?
Nej, påståendet var att svenska kvinnor överger Wordwarrior för att han saknade bildning och inkomst. Då skrev Pansarvevket ”kallade du just svenska kvinnor för intelligenta”. Eller om det var fotbollsspelare.
Citera
2019-02-14, 07:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Kvinna.
Japp. ”Kallade du just svenska kvinnor för kvinnor” blir lite lurigt dock.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in