2019-02-13, 03:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tomkartong
Det enda paret jag kan komma på var ju killen som hade sambo och barn som blev ihop med en tjej på farmen. Tror dom sen stod i finalen tillsammans.. Massa år sedan.

Ja precis. Erik och Jannike, jag tror dock att dom också har gjort slut.

Tobbe2 känns som den manliga version av Maria, snuten som kom in och vann för några år sedan. Lika vettig och lika tråkig teve.

Det är riktigt irriterande att tjejerna på torpet inte tävlat än och att produktionen är helt passiv, vafan! Jag är nästan inställd på att dom kommer slippa tävla igen, eller tävla och få vara kvar, alternativt får komma in på farmen. Det är så tydligt TV4!

Edit: Om vi utgår att Kim verkligen torskar med flit i styrka osv. Är det för att Tobbe ska underskatta honom? Är det inte smartare att ta honom i armbrytning och brotta ner honom, om han nu kan det. Då kommer ju ingen utmana honom och det är väl bättre?

Men jag vet att det är värdelösa undanflykter. Undrar bara varför hans plan skulle vara smart.
Senast redigerad av akakajajj 2019-02-13 kl. 04:23.
Citera
2019-02-13, 05:52
Bannlyst
Jag tycker att Rocco verkar ha väldigt bra värderingar, sen är han jättesnäll och rolig också. Skulle lätt komma bäst överens med honom.

Dagens:

Citera
2019-02-13, 05:52
Medlem
tuff-negerkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akakajajj
Det är riktigt irriterande att tjejerna på torpet inte tävlat än och att produktionen är helt passiv, vafan! Jag är nästan inställd på att dom kommer slippa tävla igen, eller tävla och få vara kvar, alternativt får komma in på farmen. Det är så tydligt TV4!

Håller med fullständigt. Det är så tydligt att TV4 vill ha kvar kvinnorna på Torpet. Att de inte behövt tävla en enda gång och att det tillåts är under all kritik.
TV4 vill ha en kvinnlig Farmenvinnare i år och gör vad som helst för att åstadkomma det.
Svin.
Citera
2019-02-13, 05:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuff-negerkille
Håller med fullständigt. Det är så tydligt att TV4 vill ha kvar kvinnorna på Torpet. Att de inte behövt tävla en enda gång och att det tillåts är under all kritik.
TV4 vill ha en kvinnlig Farmenvinnare i år och gör vad som helst för att åstadkomma det.
Svin.
Det är solklart att de till varje pris vill ha kvar Masha. De filmar ju bara henne hela tiden dessutom. Själv tycker jag att hon är en äckligt självgod besserwisser. Skrikig och gapig.
Citera
2019-02-13, 07:31
Medlem
FlyingBees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hawthorns
Kim har torskat 2/2 kamper utan att sätta upp något märkvärdigt motstånd. Sedan hans första dag i skogen har han konstant pratat om hur han mörkar sina kunskaper för att inte avslöja hur stark han är, vilket är en ren och skär jävla lögn haha. "Nya" Tobbe tar definitivt Kim i styrka, och vem som helst skulle kunna slå ut honom i kunskap. Han snackar så sjukt mycket och levererar inte ett skit. Där har du mina 2 cent
En manlig Linnea 2.0 alltså, mycket snack, levererar minus. Slangbellan fick han inte en ända träff och det var inte ens någon nära. Han säger sig varit militär också. Alltid någon bortförklaring när han förlorar att det ingick i hans plan eller att ha lade sig frivilligt för att inte visa hur stark eller smart han egentligen är.
Citera
2019-02-13, 07:33
Medlem
FlyingBees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karanan
Det är solklart att de till varje pris vill ha kvar Masha. De filmar ju bara henne hela tiden dessutom. Själv tycker jag att hon är en äckligt självgod besserwisser. Skrikig och gapig.
Kanske blir hon gladare om hon får en karamell? "du är inte dig själv när du är hungrig" och förvandlas till ett snällt litet lamm.
Citera
2019-02-13, 07:41
Medlem
Rocco är så skön hoppas han inte åker ur. Rocco gör farmen rolig
Citera
2019-02-13, 08:32
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hampushaha

Han är enerverande.
Citera
2019-02-13, 08:35
Medlem
gamlingen66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
Han är enerverande.

Håller med,, fattar inte inte det roliga i att en före detting kommer in å försöker göra sej lustig.
Citera
2019-02-13, 08:46
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gamlingen66
Håller med,, fattar inte inte det roliga i att en före detting kommer in å försöker göra sej lustig.

Inte jag heller.Tänk att han han surrandes omkring sig 24/7.
Och allt har han gjort och allt kan han.Men Tv 4 valde ju att ta med han .Förmodligen för att dom vet att han retar upp folk....
Citera
2019-02-13, 08:50
Medlem
gamlingen66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
Inte jag heller.Tänk att han han surrandes omkring sig 24/7.
Och allt har han gjort och allt kan han.Men Tv 4 valde ju att ta med han .Förmodligen för att dom vet att han retar upp folk....

Är väl så,, deras uppgift är ju å se till att dom tjänar pengar på att vi tittar, sen HUR dom gör skiter dom nog i bara det blir intäkter.
Citera
2019-02-13, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hampushaha

Har är kul i små doser. Kan bli lite för mycket ibland dock.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in