2019-02-12, 20:55
Medlem
MortalDiseases avatar
Vem blir utkastad imorgon då? vet inte om ni redan spekulerat kring det, men jag gissar på Rocco Lät som det var han som svarade på Emelie när hon sa "Ingen får gå in i mitt hus" någon ryker iaf imorgon, men vem tror ni?
Citera
2019-02-12, 21:26
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danskskalle87
Vi måste äta upp all den potatisen inom 2 dagar! Sa hon som inte vet hur man lagar till mat.

Potatisen håller sig i många veckor beroende på hur man förvarar den.
Den ena är dummare än den andra. Veckor?
Är uppvuxen med potatis som togs upp sent på hösten och lagrades i jordkällare hela vintern och gick att äta till långt framåt sommaren innan nypotatisen kom igång.
Potatis håller bra minst 8-9 månader, men är inte för rolig framåt sommaren.
Dom har ju jordkällare på farmen. Dom ställer ju annat där så varför inte potatisen?

Varför läser ingen på innan dom kommer till farmen? Förvånar mig alltid.
Hur fan kan man vara så korkad så man frågar om en ko är en hon eller han?
Citera
2019-02-12, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Är uppvuxen med potatis som togs upp sent på hösten och lagrades i jordkällare hela vintern och gick att äta till långt framåt sommaren innan nypotatisen kom igång.
Dom har ju jordkällare på farmen. Dom ställer ju annat där så varför inte potatisen?

TV4 typecastar. Letar efter några stendumma, några obstinata, duktiga, lugna osv.
Citera
2019-02-12, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MortalDisease
Sant, sant, det har nog med knypplingen att göra som du säger, hmm Diana, vill inte spoila allt för mycket men jag läste TV4 tvtablån innan och vet på att Dianas namn nämnts förra veckan också, så jag tror att hon blir kvar, hmm Tobbe gillar Emelie och Tobbe känns det som, men jag tror inte att Tobbe 2 skulle gå in och ta sin egengjorda knyppling.
T2 kanske vill ta hem knypplingen och visa för sin mor och skapar Knyppelgate.
Citera
2019-02-12, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout

Kanske hon måste tänka på att lyfta först den ena foten och föra den framåt och sedan den andra foten och glömmer bort allt som memorerats innan.
Eller också är det en mörkning så om det blir tvekamp och kunskap så excellerar hon och utklassar motståndet.
Citera
2019-02-12, 22:11
Medlem
Chipstutte har dålig självinsikt och en rutten attityd. Hoppas Rocco väljer Kim eller Maxine som storbonde ifall han ryker.
Citera
2019-02-12, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Vilket får en att hålla ännu mer på Göran.

Konstigt nog håller jag alltid på de äldre i Farmen. Rocco mot Göran i final vore drömmen.

Men jag har faktiskt svårt att se "den nye Tobbe" förlora. Vältränad och hyfsat trevlig och smart, samt att han fått väldigt lite tv-tid. Dock är han mördande tråkig tv.
Håller med Göran är min nuvarande favorit.
Frågan är om han håller mentalt om Rasmus åker?
Om Neda fortsätter att ha ryggrad och sunt förnuft kan det gå.
Men om hon påverkas av de andra 2 damerna så är väl risken att han vill bli utslagen bara för att komma därifrån snabbast möjligt.
Citera
2019-02-12, 22:17
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D.Yster.Quist
Kanske hon måste tänka på att lyfta först den ena foten och föra den framåt och sedan den andra foten och glömmer bort allt som memorerats innan.
Eller också är det en mörkning så om det blir tvekamp och kunskap så excellerar hon och utklassar motståndet.

Du menar som en kvinnlig Kim?
Citera
2019-02-12, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Du menar som en kvinnlig Kim?
Faktiskt inte.
Eller det beror på vilket stycke i inlägget du syftar på.
Jag tror (obs tror är inte säker på) att Kim faktiskt testade T2:s styrka och kanske höll igen lite för att mörka.
Citera
2019-02-12, 22:34
Medlem
hashs avatar
Citat:
Faktiskt inte.
Jag tror (obs tror är inte säker på) att Kim faktiskt testade T2:s styrka och kanske höll igen lite för att mörka.

Tror inte Kim är så smart, men det får väl tiden utvisa.
Citera
2019-02-12, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hash
Tror inte Kim är så smart, men det får väl tiden utvisa.
Du är inte lika mycket paranoid konspirationsteoretiker som vad jag är.
Citera
2019-02-12, 22:56
Medlem
Citat:
Faktiskt inte.

Kim har torskat 2/2 kamper utan att sätta upp något märkvärdigt motstånd. Sedan hans första dag i skogen har han konstant pratat om hur han mörkar sina kunskaper för att inte avslöja hur stark han är, vilket är en ren och skär jävla lögn haha. "Nya" Tobbe tar definitivt Kim i styrka, och vem som helst skulle kunna slå ut honom i kunskap. Han snackar så sjukt mycket och levererar inte ett skit. Där har du mina 2 cent
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in