2019-02-12, 23:56
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Det är nog dessa, tack för klippet.

Det tror jag inte. Om man nu ska lita på skvallerpressen.

https://www.hant.se/robin-stenberg-och-camilla-looke-fran-farmen-har-gjort-slut/
Citera
2019-02-12, 23:56
Medlem
Långt ifrån först på bollen

Citat:
Ja dessa är det, hon var ju riktigt vacker, han kanske var en duktig fejkbonde, att bli kär i någon i Farmen måste vara magiskt, nerklädd o svettig, men så klart har dessa två sett vaeandra i naturligt skick hon var naturligt fin i en riktig bonde-mora-klänning, och han, ja gaddad dessvärre.
Det tog tydligen slut fast dom kan ju ha gjort omtag https://www.hant.se/robin-stenberg-och-camilla-looke-fran-farmen-har-gjort-slut/

Så fort man glömmer jag kunde inte placera namnen först även om Robin Stenberg lät lite bekant.
Fast efter Googlingen och bilder så kunde jag citera kommisare Clouseau och säga "Yes Yes now I remember" (Clouseau har lite blandning av Rocco/Kim style).
Hoppsan uppenbarligen är jag inte snabbast på Googling....
Senast redigerad av D.Yster.Quist 2019-02-13 kl. 00:01. Anledning: Långt ifrån först på bollen
Citera
2019-02-13, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dormouse
Jag ville se om jag kom ihåg det eventuella brudparet så jag bildgooglade. Fick upp en bild där det står att det är slut mellan Camilla Lööke och Robin Stenberg! Och nej, kommer inte ihåg dom. 😎
jag googlade också efter tipset ok- kanske inte dessa då-
nytt förslag?
Senast redigerad av moshes 2019-02-13 kl. 00:06.
Citera
2019-02-13, 00:03
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Det är Gutta som ska gifta sig, slut på spekulationen!
Citera
2019-02-13, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Det är Gutta som ska gifta sig, slut på spekulationen!
Han är redan gift, så glöm det.
Citera
2019-02-13, 00:31
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Fan det har du rätt i, han lär väl snart fira silverbröllop. Men han har i alla fall något med spektaklet att göra, ostkakan innebär fuffens från hans sida. Någon från hans tid alltså, kanske någon gammal klassisk deltagare som Naken-Janne eller liknande?
Citera
2019-02-13, 01:05
Medlem
Mackemyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Fan det har du rätt i, han lär väl snart fira silverbröllop. Men han har i alla fall något med spektaklet att göra, ostkakan innebär fuffens från hans sida. Någon från hans tid alltså, kanske någon gammal klassisk deltagare som Naken-Janne eller liknande?

Sebastian Dawkins och Qristina hade varit klockrent.
Citera
2019-02-13, 01:15
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackemyra
Sebastian Dawkins och Qristina hade varit klockrent.
Hade skrattat i timmar om det var Sebbe Dawkins men han kommer aldrig komma nära TV4:s produktioner igen.
Citera
2019-02-13, 01:21
Medlem
Citat:
Han kan förnya sitt äktenskapslöfte.
Citera
2019-02-13, 02:25
Medlem
kukflashs avatar
Fyfan vad jobbig Tess är. Riktig gnäll-kärring som tar allting på allvar hela tiden, klassens form av besserwisser.

Hur många från torpet får komma in på farmen? 4? hade för mig att bara en person fick komma in men när tjejerna spekulerade på bryggan så lät det som att alla skulle komma tillbaka.
Citera
2019-02-13, 02:42
Medlem
Citat:
jag googlade också efter tipset ok- kanske inte dessa då-
nytt förslag?

Det enda paret jag kan komma på var ju killen som hade sambo och barn som blev ihop med en tjej på farmen. Tror dom sen stod i finalen tillsammans.. Massa år sedan.
Citera
2019-02-13, 02:59
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Strökollar ibland efter 19-nyheterna om jag inte arbetar.

Vem är den spinkiga, blåhåriga långa tjejen som pratar med bebisröst? Hon är extremt irriterande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in