2019-02-12, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farling
Jag har det himla bra här förstår du, men kanske måste man vara anti-feminist och sd:are för att få hänga med de coola kidsen?

Det är kanske någon gammal deltagare som ska skrida nedför ladugårdsbacken, Lina Ilar?
En bekant berättade att det fanns två deltagare som blev ihop, för många år sedan, detta par är fortfarande ihop.
Låter logiskt om någon fann sin partner i Farmen, och därför valt att gifta sig just där.
Någon som minns detta par?

(jag vet inte vilka dessa två kan vara.
har bara följt förra årets och så nu detta -)
Citera
2019-02-12, 23:07
Medlem
ocaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Ska de gamla deltagarna vara en typ av domare som kan skicka en torpare direkt till farmen? Har inte kollat det nyaste torpet avsnittet än. För mig känns det mest ” mäh” när de kommer. De är inte för för att själva tävla och kommer inte hamna i konflikter med någon o torparna ska mest smöra för dem. Det är dock ännu tråkigare teve när sambos, familjemedlemmar osv ska komma o besöka farmen. Det hade räckt med ett kort eller att En farmare vann att hen fick träffa sin utvalda, men ett helt avsnitt med familjeformen är trist.

Bra Törpet idag,så jävla kul att se de riktiga torparna igen,fan så mycket bättre än dagens Farmen.
på Farmen tycker jag Rocco, Tim och Maxime växer för varje avsnitt,hoppas bara Chipstutten o Blåmesen inte bara tar ut dem. Synd bara att man saknar Marsha och Göran så mycket på farmen. Dom var mycket bättre där än på Torpet.
Citera
2019-02-12, 23:10
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
En bekant berättade att det fanns två deltagare som blev ihop, för många år sedan, detta par är fortfarande ihop.
Låter logiskt om någon fann sin partner i Farmen, och därför valt att gifta sig just där.
Någon som minns detta par?

(jag vet inte vilka dessa två kan vara.
har bara följt förra årets och så nu detta -)
Camilla Löke och Robin Stenberg fann varandra i Farmen 2016.

Kan det vara dom som ska gifta sig?
https://www.expressen.se/noje/tv4-ville-fa-farmen--paret-att-dolja-karleken/
Citera
2019-02-12, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hash
Tror inte Kim är så smart, men det får väl tiden utvisa.
Kim är en snäll person, och Rocco är också en snäll och vänlig mänska.
Rocco föreslog att gänget skulle fasta, men möttes bara av okunskap och gnäll, vågat av farmens egen Diogenes, men Rocco menade förståss att det hade vara bra att rensa och rena kroppen, från mastig mat och svarta master-planer,
bra Rocco, du tänker djupare än de flesta.
Fasta men ändå tillåta att dricka?

(Inte den muslimska varianten av fasta?)
Citera
2019-02-12, 23:16
Medlem
Mackemyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dubbeltommy
Angående vilka som ska gifta sig och med tanke på att det är TV4:
Ett transsexuellt-rasblandat-lesbiskt par. Definitivt.
Glömde: Naturligtvis på tillfälligt uppehållstillstånd.

Hade varit nice om det är Wincent som ska gifta sig men att han inte kan godkänna uppdragen, eftersom: (hypotetiskt)
1. Rocco har "glömt" att slå allt gräs.
2. Det regnar så bänkarna, som kanske inte är så djupt nergrävda liksom.. "Flyter iväg"
3. Bågen är helt fel.

Eller under bröllopet:
1. Diana gråter så mycket så att bröllopsfotografen snear.
2. Det regnar så in i helaste hönekaka just den dagen så att bröllopet blir ett dunderfiasko.
3. Rocco börjar fråga gästerna om de vill ha patatis. Alternativt börjar sjunga på nassjonalsånger eller Katyusha.
Citera
2019-02-12, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Camilla Löke och Robin Stenberg fann varandra i Farmen 2016.

Kan det vara dom som ska gifta sig?
https://www.expressen.se/noje/tv4-ville-fa-farmen--paret-att-dolja-karleken/
Ja dessa är det, hon var ju riktigt vacker, han kanske var en duktig fejkbonde, att bli kär i någon i Farmen måste vara magiskt, nerklädd o svettig, men så klart har dessa två sett vaeandra i naturligt skick hon var naturligt fin i en riktig bonde-mora-klänning, och han, ja gaddad dessvärre.
Senast redigerad av moshes 2019-02-12 kl. 23:36.
Citera
2019-02-12, 23:34
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Ja dessa är det, hon var ju riktigt vacker, han kanske var en duktig fejkbonde, att bli kär i någon i Farmen måste vara magiskt, nerklädd o svettig, men så klart har dessa två sett vaeandra i naturligt skick hon var naturligt fin i en riktig bondklänning, och han, ja gaddad dessvärre.
Vad kul! Då kan man förstå varför dom vill gifta sig på Farmen. Riktigt romantiskt.
Citera
2019-02-12, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Vilket får en att hålla ännu mer på Göran.

Konstigt nog håller jag alltid på de äldre i Farmen. Rocco mot Göran i final vore drömmen.

Men jag har faktiskt svårt att se "den nye Tobbe" förlora. Vältränad och hyfsat trevlig och smart, samt att han fått väldigt lite tv-tid. Dock är han mördande tråkig tv.

Det fattades bara att Göran skulle ha börjat dansa på bordet, nej, han tog det lungt och luktade på blommor. Tummen upp!
Citera
2019-02-12, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Vad kul! Då kan man förstå varför dom vill gifta sig på Farmen. Riktigt romantiskt.
Det är nog dessa, tack för klippet.
Citera
2019-02-12, 23:51
Medlem
Jag ville se om jag kom ihåg det eventuella brudparet så jag bildgooglade. Fick upp en bild där det står att det är slut mellan Camilla Lööke och Robin Stenberg! Och nej, kommer inte ihåg dom. 😎
Citera
2019-02-12, 23:53
Medlem
Zoom008s avatar
Fy fan vad jag ogillar båda Tobias och Diana. Egentligen är samtliga obehagliga och den friskaste av dom allihop var Misa. (Heter hon så eller har jag stavat fel?) Fattar inte hur produktionen lyckas hitta alla konstiga människor. En till jag gillar är hon på torpet som är från Iran. Riktigt skön tjej. Göran tror jag har stora problem med alkoholen i hemmamiljö då han är sur och ser otroligt sliten ut. Trodde att den nytillkomna Tobias skulle bli en frisk fläkt men större mes är svårt att finna. Den andra liknar Thomas Qvick och beter sig lika udda och skruvat. Hoppas att båda fanskapen åker ut och sen resten tills tjejerna från Iran står i final.
Citera
2019-02-12, 23:56
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dormouse
Jag ville se om jag kom ihåg det eventuella brudparet så jag bildgooglade. Fick upp en bild där det står att det är slut mellan Camilla Lööke och Robin Stenberg! Och nej, kommer inte ihåg dom. 😎
Jag minns dem definitivt. Föga förvånande att det är slut.

Det är Gutta som ska gifta sig med sin bondmora.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in