Emelies kropp är riktigt avtändande. Likblek, bilringar på magen och hjulbent.
Nja lite söt är hon allt....men lite annorlunda kropp, hon ser lång ut fast hon är kort.
Tobias är rätt duktig, ta mig fasen om han inte mästrade knyppling också..
Senast redigerad av Raggarslira 2019-02-12 kl. 20:28.
Ska de gamla deltagarna vara en typ av domare som kan skicka en torpare direkt till farmen? Har inte kollat det nyaste torpet avsnittet än. För mig känns det mest ” mäh” när de kommer. De är inte för för att själva tävla och kommer inte hamna i konflikter med någon o torparna ska mest smöra för dem. Det är dock ännu tråkigare teve när sambos, familjemedlemmar osv ska komma o besöka farmen. Det hade räckt med ett kort eller att En farmare vann att hen fick träffa sin utvalda, men ett helt avsnitt med familjeformen är trist.
Alla utom Göran blir starstruck över fjolårets Torpare, Robin, Helena o Pawel sedan blir det fyllefest på Torpet.
Undrar om Wincent drar av för den krossade fiolen så uppdraget blir underkänt?
Bara Göran som inte svämmar över av lyckokänslor utan går och lägger innan festen tagit slut.
Vilket får en att hålla ännu mer på Göran.
Konstigt nog håller jag alltid på de äldre i Farmen. Rocco mot Göran i final vore drömmen.
Men jag har faktiskt svårt att se "den nye Tobbe" förlora. Vältränad och hyfsat trevlig och smart, samt att han fått väldigt lite tv-tid. Dock är han mördande tråkig tv.