2019-02-12, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johanhaa
Svara på de ? Fiskebein hade i sitt inlägg och de gällde inte Dyvik

Fisken pratade om Spa-anna jo.
Citera
2019-02-12, 15:13
Medlem
AlbusDumbledores avatar
Så det är pojkvännernas fel nu också?
Citera
2019-02-12, 15:22
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brewingmob
Fisken pratade om Spa-anna jo.
Eftersom du har uppenbara problem med all möjlig slags förståelse så tänker jag hjälpa dig här.
Kan du se var frågetecknet finns i nedanstående inlägg? Handlar det stycket om Anna Dyvik?

Citat:
Ursprungligen postat av Fiskebein
Hon inledde ju säsongen med en tiondeplats i Ruka och gjort andra okej lopp så det finns ju några resultat även det här året att motivera en b-plats med men man vill ju gärna se att det ser bättre ut framåt Falun/Kanada åtminstone.

Kollade igenom vilka som egentligen är i Bauhaus och fick syn på Lovisa Modig som vad det verkar nästan bara kört SM i år. Nån som vet vad som fattats henne? Helt missat det.
Citera
2019-02-12, 15:37
Medlem
Det vore ju dumt att prata om Dyvik när jag frågade om nån visste varför Lovisa Modig tävlat så lite i år.
Citera
2019-02-12, 15:39
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Citat:
Hur är det med din egen förståelse? Dags att rycka upp sig kanske och föra saklig debatt om Dyvik istället för att snacka skit?
Varför citerar du en massa inlägg som inte har nånting med det som Johanna svarade på?

Citat:
Ursprungligen postat av Fiskebein
Hon inledde ju säsongen med en tiondeplats i Ruka och gjort andra okej lopp så det finns ju några resultat även det här året att motivera en b-plats med men man vill ju gärna se att det ser bättre ut framåt Falun/Kanada åtminstone.

Kollade igenom vilka som egentligen är i Bauhaus och fick syn på Lovisa Modig som vad det verkar nästan bara kört SM i år. Nån som vet vad som fattats henne? Helt missat det.
Originalinlägget.
Citat:
Ursprungligen postat av Johanhaa
Svara på de ? Fiskebein hade i sitt inlägg och de gällde inte Dyvik
Inlägget där Johanna förklarade för dig att det hon svarade på var stycket med frågetecknet.

Som sagt. Kan du se vilket stycke i originalinlägget som har ett frågetecken?
Finns det ett frågetecken i det första stycket som handlar om Dyvik?
Eller kan du se ett frågetecken i andra stycket som handlar om Lovisa Modig?
Citera
2019-02-12, 15:45
Medlem
Ostrobothnias avatar
Grinigt i Lyn idag

https://lynski.no/velkommen-til-b-vm/

Citat:
-Uttaket minner mest om barneidrett, hvor Sundby og Røthe får gå siden de ikke har vunnet individuelle gull i mesterskap, mens det ikke er så farlig med Simen siden han har vunnet tidligere.

-Dette minner om det vi opplevde på OL-stafetten i fjor. Vår andre store skiløper Hans Christer Holund var i kanonform, men ble vraket påstafetten, mens en Didrik Tønseth som ikke var i form fikk gå. Tønseth gikk en svak etappe, men Norge ble da reddet av Simen som leverte en gnistrende etappe. Denne gangen er det ingen Lyn-løpere som kan redde Norge og ikke minst landslagsledelsen….

-Vi heier selvfølgelig på alle nordmenn i VM, men aller mest på våre to store helter Simen og HC! Vi venter nå i spenning på om begge får plass på stafettlaget, eller slår Tønseth seg inn på laget?
Senast redigerad av Ostrobothnia 2019-02-12 kl. 15:53.
Citera
2019-02-12, 15:51
Medlem
Surman84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ostrobothnia
Grinigt i Lyn idag

https://lynski.no/velkommen-til-b-vm/

Det där var ord och inga visor.
Påminner lite om de fotbollssupportrar som skiter i om landslaget vinner eller inte så länge spelarna från deras klubb får vara med...
Citera
2019-02-12, 16:00
Medlem
rainbowias avatar
Lydia Hiernickel tog plats i VM. Därmed har det swichats ett stafettlag. Övriga i damtruppen är LvG, NvS och Nadine F.
Citera
2019-02-12, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kung_Ingenting
Varför citerar du en massa inlägg som inte har nånting med det som Johanna svarade på?

Originalinlägget.

Inlägget där Johanna förklarade för dig att det hon svarade på var stycket med frågetecknet.

Som sagt. Kan du se vilket stycke i originalinlägget som har ett frågetecken?
Finns det ett frågetecken i det första stycket som handlar om Dyvik?
Eller kan du se ett frågetecken i andra stycket som handlar om Lovisa Modig?

Har Modig varit sjuk?

Googlar man Dyvik och sjuk så får man typ 14 000 träffar. Dyvik sjuk missar Otepä, Dyvik sjuk missar Lillehammer, Anna Dyvik om krisen inför VM Anna Dyvik genomgår en tuff period med sjukdomar och skakig form inför VM, Anna Dyvik: Jag trodde jag hade fått stroke,Dyvik sjuk missar Davos. Ja Dyvik har helt klart sjukdomsproblematik i alla fall, Lovisa Modig vet jag inget om, kan du inte uppdatera mig om hennes sjukdomar?
Citera
2019-02-12, 16:37
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Citat:
Har Modig varit sjuk?

Googlar man Dyvik och sjuk så får man typ 14 000 träffar. Dyvik sjuk missar Otepä, Dyvik sjuk missar Lillehammer, Anna Dyvik om krisen inför VM Anna Dyvik genomgår en tuff period med sjukdomar och skakig form inför VM, Anna Dyvik: Jag trodde jag hade fått stroke,Dyvik sjuk missar Davos. Ja Dyvik har helt klart sjukdomsproblematik i alla fall, Lovisa Modig vet jag inget om, kan du inte uppdatera mig om hennes sjukdomar?
Det var väl förmodligen för att det var svårt att hitta info om Modig som han frågade. Och Johanna svarade. Om Modig.

Det är nog ingen här som tvivlar att du inte vet nånting om Modig men du kanske skulle läsa det inlägget där Johanna skriver att hon har varit väldigt mycket sjuk och eventuellt övertränad. Det kanske kan hjälpa dig.
Citera
2019-02-12, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kung_Ingenting
Det var väl förmodligen för att det var svårt att hitta info om Modig som han frågade. Och Johanna svarade. Om Modig.

Det är nog ingen här som tvivlar att du inte vet nånting om Modig men du kanske skulle läsa det inlägget där Johanna skriver att hon har varit väldigt mycket sjuk och eventuellt övertränad. Det kanske kan hjälpa dig.

Kärnan i detta var att man kopplade hans inlägg mer till Dyvik än Modig, eftersom man hittar en cocktail av artiklar angående Dyviks sjukdomar men inte en enda om Modig.

Och Johanna om du läser detta kan du ju länka till de sidor du fått info ifrån som berättar om alla Modigs sjukdomar som du påstår hon dragits med.

Angående inlägget och din bristande slutledningsförmåga är det ju som att man pratar om:

Federers serverörelse

Sjöströms simtag

Och sen pratar om tennis men att man ändå kopplar det till inlägget om Sjöström.
Citera
2019-02-12, 17:19
Medlem
Kopplingen till Dyvik var att jag kollade vilka som ingick i Bauhaus för att se om Dyviks meriter i år är bättre eller sämre än de som fått plats i det laget i år, såg Lovisa Modig i det laget och började fundera på varför hon knappt tävlat i år.

Och sen tänkte jag att eftersom jag gjorde nytt stycke och använde Lovisa Modigs fulla namn så var det en ganska glasklar fråga om Lovisa Modig. Mycket riktigt fick jag ett svar också, tack Johannaa!

Det är helt okej att säga att man läste snabbt och missuppfattade. Det är helt okej om vi taggar ner lite rent allmänt, vi behöver ju inte bli alldeles rabiata just när den värste i tråden inte hunnit skaffa nytt konto än.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in