Citat:
Ursprungligen postat av
Swemp2
Jag kan fortfarande inte greppa att han är borta, det är så jävla sorgligt. Känns som en nära vän försvunnit. Jävlar vilket avtryck han gjorde på mig genom sin musik.
Jag förstår det inte heller.
Det är väl en del i att han aldrig varit en person som vi känt ”live” utan som vi endast sett och hört.
Hur ska vi förstå att fen person vars musik vi hör och vars bilder vi ser faktiskt inte finns längre?
Vissa dagar är det ”bara” sorgligt, han dog. ”Det är så himla tragiskts”
Andra dagar slår det mig som ett slag i magen. Om jag hör hans musik i nån butik eller så, och då undrar jag om jag är den enda som där och då tänker på hur fruktansvärt sorgligt det är att det slutade som det gjorde för honom.
Jag känner att en del i att det är svårt att ta in/greppa/förstå är för att vi (allmänheten) inte fått något ordentligt avslut. Han var bara borta en dag. Utan någon djupare förklaring (menar inte detaljer kring hur osv).
Det ÄR märkligt att inget läckt, även om han var väldigt privat så är det ändå...för tyst.
Det är ju heller ingen nära som sagt självmord väl? Det är bara underförstått hela tiden. Trots insamlingar till suicide zero så är det ingen som säger något.
Rachel skrev i sitt inlägg när han dog att hon ”..vet att han kämpade och försökte och att hon gjort allt hon kunnat”. Så uppenbarligen har han inte mått helt bra...någonsin? Med tanke på hans inlägg här på FB när han var 16-17.
Mitt hjärta brister när han borde ha kunnat få precis all hjälp i världen.
Vad hände?💔