2019-02-11, 16:29
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlyingBee
Hon verkar dock jävlig arrogant och det tror jag hon var innan hon blev mckvack 3.0 också.

Jag gillar henne bättre än Tess iaf.Men visst hon har sina sidor som dom flesta.
Citera
2019-02-11, 16:30
Medlem
FlyingBees avatar
Flera kan vara två Göran. Fan vad han skämdes när han blev avslöjad. HIV börjar verkligen mogna till, börjar gilla honom mer än i början.
Citera
2019-02-11, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steinarr
Äntligen är hon ute!

Fy fan vad skönt. Stackars Göran som får dras med både feministen och karamellblatten nu.
hhaha han har de inte lätt, men en hel del medaljonger sitter han pÅ!
Citera
2019-02-11, 17:05
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Flera kan vara två Göran. Fan vad han skämdes när han blev avslöjad. HIV börjar verkligen mogna till, börjar gilla honom mer än i början.

Vem är HIV?
Citera
2019-02-11, 17:12
Medlem
Frozenpills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steinarr
Äntligen är hon ute!

Fy fan vad skönt. Stackars Göran som får dras med både feministen och karamellblatten nu.
Snyft......snyft......Hon tyckte att Tess var så jävla feg som var starkare än henne. Vilken jävla sopa.
Citera
2019-02-11, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asklord
Vem fan är måsen nu då?

Skulle gissa på Mahsa. Tänkte i alla fall när jag läste Måsen att det kan ju bara vara en!
Citera
2019-02-11, 17:23
Medlem
Frozenpills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mommi
Vem som inte vinner trots all taktik och snack
Vem som SKALL vinna, det bestämmer TV-4 (regi).
Citera
2019-02-11, 17:36
Medlem
FlyingBees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frozenpill
Snyft......snyft......Hon tyckte att Tess var så jävla feg som var starkare än henne. Vilken jävla sopa.
Feg? Det är ett spel, självklart väljer man något där man ser sig själv ha stor chans att vinna, är det fegt?
Citera
2019-02-11, 17:48
Medlem
Frozenpills avatar
Citat:
Feg? Det är ett spel, självklart väljer man något där man ser sig själv ha stor chans att vinna, är det fegt?
Jag ville bara peka på hennes sätt att resonera,ett typiskt loser resonemang.
Citera
2019-02-11, 17:58
Medlem
Diana är en given segrare. En alfahona som går under radarn och hugger vid bästa tillfälle. Diana är även jaktens gudinna enl mytologin.
Extra kul när hon avfärdade Roccos kockkunskaper med han citat: .. Kan ha jobbat i ett gatukök.
Senast redigerad av OberynMartell 2019-02-11 kl. 18:04.
Citera
2019-02-11, 18:10
Medlem
FlyingBees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Diana är en given segrare. En alfahona som går under radarn och hugger vid bästa tillfälle. Diana är även jaktens gudinna enl mytologin.
Extra kul när hon avfärdade Roccos kockkunskaper med han citat: .. Kan ha jobbat i ett gatukök.
Tror faktiskt HIV kommer vinna, han börjar spela lite smartare nu och undvika konflikter.
Citera
2019-02-11, 18:11
Medlem
Är det bara jag som reagerar på hur snyggingen kunde nedgradera sig så snabbt till chipstuttes lilla bitch? Humorn när han ligger där i sängen med storbonden och när han omedvetet utför vad han blir manipulerad till han ser ut som ett barn som inte förstår sin plats.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in