2019-02-10, 23:59
Medlem
Hyrkoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Brottningen var ju naturligtvis samma sak som med armbrytningen. Redan första veckan så höll Kim på och tjata om att han ville brottas, bryta arm och andra fysiska utmaningar. Men fanns ingen då som ville.

Sen kom Tobias in och sa ok till Kims utmaningar. Först armbrytning och nu brottning.

Jag tror ju inte Kim vinner. Av det lilla man får se. Kim väger ju antagligen lite mer än Tobias. Men tror ändå Tobias vinner. Starkare men framförallt bättre muskelkondition. Viktskillnaden är inte så stor ändå.

För mig är dom lättviktare. Jag väger 130kg nu så jag hade tagit båda två. Och jävligt snabbt.

Haha älskar din självinsikt i dina inlägg

Tankar kring nästa vecka
Citera
2019-02-10, 23:59
Medlem
Är det SD-killen i svart keps ni kallar Tutten?
Citera
2019-02-11, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fazerfazer
Dålig koll Rocco har "jag tror Mahsa kommer överrens med alla"
Så klart har Rocco rätt, Mahsa kommer ju överens med alla- det tycker hon själv också-hon blev ju ledsen över att de påstår att hon skapar konflikter- det stämmer inte tycker hon. .
Problemet är att storbondens o hans hov, the dark side, inte kommer överens med Mahsa.
Så visst har Rocco rätt, igen.
Varför måste Rocco vara den ende som förstår detta ?
Citera
2019-02-11, 00:07
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Är det SD-killen i svart keps ni kallar Tutten?

På tal om det, Emelie röstar också på SD ser jag att hon skrivit på Youtube.
Citera
2019-02-11, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungalfonzo
Fan vad Rocco smörar för masha han vill ligga med henne
Toker!
Tror han gillar Masha, men ligga vill han inte, han har sin fru.
Citera
2019-02-11, 00:23
Medlem
Centipedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Vad spelar medaljerna för roll egentligen på slutet? Räknas de som poäng till husförhöret eller?
Ja.
Citera
2019-02-11, 00:26
Medlem
Centipedes avatar
https://jpst.it/1B0hn
Citera
2019-02-11, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Toker!
Tror han gillar Masha, men ligga vill han inte, han har sin fru.
Fru betyder väl inte monogami för alla.
Fast Rocco är säkert trogen sin fru annars kan han ju riskera att få sämre pannkakor.
Citera
2019-02-11, 00:34
Medlem
Förstår inte varför ni spekulerar om vem Masha väljer. Som andra sagt, titta noga i slutet av dagens program, när Kim ser ut att sätta något i halsen och går ifrån bordet. Då ser man smurfen sitta på kortsidan, där storbonden sitter. Så Masha har valt smurfen.
Citera
2019-02-11, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Brottningen var ju naturligtvis samma sak som med armbrytningen. Redan första veckan så höll Kim på och tjata om att han ville brottas, bryta arm och andra fysiska utmaningar. Men fanns ingen då som ville.

Sen kom Tobias in och sa ok till Kims utmaningar. Först armbrytning och nu brottning.

Jag tror ju inte Kim vinner. Av det lilla man får se. Kim väger ju antagligen lite mer än Tobias. Men tror ändå Tobias vinner. Starkare men framförallt bättre muskelkondition. Viktskillnaden är inte så stor ändå.

För mig är dom lättviktare. Jag väger 130kg nu så jag hade tagit båda två. Och jävligt snabbt.
Om Kim har brottats aktivt tidigare så har han bättre teknik än någon som bara byggt muskler.
Muskler och snabbhet är bra men inte allt.
Citera
2019-02-11, 00:58
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D.Yster.Quist
Om Kim har brottats aktivt tidigare så har han bättre teknik än någon som bara byggt muskler.
Muskler och snabbhet är bra men inte allt.

Ja om han är gammal brottare, det ändrar ju allt. En brottare kan väga mkt mindre, men vinna en brottningsmatch enkelt. Brottare har jag respekt för. Tränar ibland på gymmet med en som är lika gammal som mig som väger runt 120kg och är fd brottare. Är en jävla speciell styrka dom har i en kroppslig kamp.
Citera
2019-02-11, 03:14
Medlem
Mommis avatar
Vem som inte vinner trots all taktik och snack
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in