Citat:
Ursprungligen postat av
Endryt
Men herrejesus - du är otrolig du! =)
Finns ett helt forum här på FB som handlar m just IT-säkerhet; ta dina tekniska spörsmål där. För i denna tråd blir det off-topic! Denna tråd skall handla om det aktuella kriminalfallet.
Du tog upp IT-säkerhet i detta forum. Vilket enligt mig är relevant i diskussionen kring hur eko lyckades knäcka ligan.
Du får såklart vara förberedd på att bli synad när det märks att du inte har någon aning om vad du pratar om. Du har läst en tweet om att TOR är osäkert men du vet inte vad det är som gör det osäkert, hur det är osäkert eller varför.
Citat:
Ursprungligen postat av
Endryt
Eller för all del; en enkel googling; "TOR is not safe" eller "Police track down TOR users". Varsågod för exemplen.
Så du menar att det är
min uppgift att hitta källor till
dina påståenden?
Citat:
Ursprungligen postat av
Endryt
För övrigt ganska kul att du kriver till mig som mindre förstående. Jag som skrivit 1,9-2,0 på HP senaste 7 provtillfällena, av egen kraft och utan fusk. Jämfört med dig som var tvungen att fuska dig till ett bra resultat. Pinsamt är ordet. P-I-N-S-A-M-T.
Kul? Det är väl hemskt.
Vad har dina 7st 2.0 på hp att göra med att du inte kan föra en enkel diskussion mer än att det visar på lite bokstavskombinationer också?
Du har hittills inte bemött en enda fråga.
Jag har enbart studerat och jobbar, med personer som skrivit 1.9+ på högskoleprovet. De flesta är vältaliga, bergsäkra och pålästa.
Det är fullt möjligt att du är årtiondets högskoleprovsbegåvning - jag har ingen aning.
Men du visar inte direkt det.
Du förstår väl att diskussionen hade sedan länge varit över om du bara kunde backa upp 1 utav dina påståenden med konkret och saklig information? Det är pinsamt ja.