Citat:
Ursprungligen postat av
rubin22
Ja så vidriga människor det finns! De är som hyenor! Och de får tydligen hållas? Känns som mycket ondska finns runt denna OH, inte svårt att förstå mobben här, mobbare skyddar mobbare! Kan det vara vänskap, genetik eller lika barn leka bäst? Jag blir mer och mer säker på OH ensamma skuld på grund av alla dessa hemska påhopp i tråden! Den onde ska skyddas, kosta vad det kosta vill! Tur att Missan tycks tåla allt skit hon får och även du solglittret, tack för att ni finns och orkar fortsätta skriva här! Agnes och Moa ni var alldeles för goda för denna värld, sov gott!👭💖
Jag undrar om du kan hjälpa mig att förstå en sak. Hur kan det vara värre att ifrågasätta en postare på Flashback än att försvara en barnmörderska? En person som genom polisens försorg visat sig ha planerat för sina döttrars mord i månader och sedan gemensamt dödat dem med sina make? Hur kan det vara värre att ifrågasätta en postare på Flashback än att anse sig ha rätten att inte bara uttrycka tvivel för, utan även avvisa en ung människas lidande baserat på 1 möte? Hur kan det vara värre att ifrågasätta någon, än att betvivla en sjukdom hos ett barn baserat på att hon träffade henne innan hon blev sjuk och därför även respektlöst avvisar detta barns lidande med en handvändning?
Jag förstår inte hur denna handfull av människor som dessutom uppvisat ett mycket respeklöst och nedsättande beteende mot andra postare resonerar? Hur kan det vara fel att ifrågasätta någon som försvarar en barnmörderska och vanhedrar två små flickor genom att så enkelt och egenmäktigt rata dem deras umbäranden? Hur kan detta uppfattas som något respektlöst och "mobbande", när det faktiskt är själva beteendet som ifrågsätts som är respektlöst och mobbande, riktat mot två små rara flickor (om än med goda och falskt altruistiska föresatser)? Jag förstår verkligen inte så skulle du vilja vara vänlig och hjälpa mig med hur man resonerar?