2019-02-10, 13:37
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dworek
flygresor.se med deras söta kattungar och catchiga sånger. Usch, gör mig spyfärdig varje gång.

Sedan tycker jag att det är dags för comviqturken att sticka tillbaks till det skitland han kom ifrån. Han och hans polispolare har plågat oss tillräckligt länge nu.
Märks ju att Comviq börjar få slut på idéer med tanke på hur låg nivå det är på deras reklam.
Citera
2019-02-11, 07:42
Medlem
hazard simpsons avatar
Hoppande jävla mongon på nåt bibliotek. Vad är syftet förutom att reta gallfeber på mig?
Citera
2019-02-11, 08:24
Medlem
_Strebers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hazard simpson
Hoppande jävla mongon på nåt bibliotek. Vad är syftet förutom att reta gallfeber på mig?

Peptide eller vad de heter, redan i förra veckan när den började gå höll jag på att bli vansinnig. Men i det nya Sverige är inte biblioteken någon fredad plats ändå vilket med all önskvärd tydlighet framgår - för att inte tala om att "läraren" "tipsar" om att det finns seriemagasin också. Skam på torra land alltihop.
Citera
2019-02-12, 23:22
Medlem
Tror det är Arla reklamen. "Om du var vaken, skulle jag ge dig, allt de där...." Inga sångare direkt. Skär i öronen
Citera
2019-02-13, 10:51
Medlem
_Strebers avatar
Anyfin... förvisso kul reklam men vansinnig stressande musik.
Citera
2019-02-14, 07:21
Medlem
Telenor reklamen med denna familj som egentligen är för fjollig för och ens nämnas . Man kan bli på dåligt humör för mindre.
Citera
2019-02-14, 08:27
Medlem
_Strebers avatar
Det här är inte reklam, men väl reklam för ett kommande program - nämligen "Dop, bröllop och begravning" eller vad det nu heter. I var och varannan reklampaus ska det vrålas "hur fan kan man skjuta på ett bröllop" ... alltså detta gapande och skrikande är så förbannat irriterande och inte hinner man kasta sig över fjärrkontrollen i tid heller.
Citera
2019-02-15, 09:47
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
Finns ingen reklamfilm idag som inte innehåller minst en neger eller arab.
Det ser lika patetiskt ut varje gång, eftersom man vet att de verkligen försöker förmedla mångkultur.

Och den har för mycket prat. Undrar vad han drömmer om är ju en helt onödig replik och passar inte in.
Citera
2019-02-15, 10:31
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
McDonalds : Hipster metrosexuell pappa undrar hur man ska få dom små beslutsfattarna att äta mer varierat. Lösningen är McDonalds! Bra där, när ungjävlarna tjatar om donken så är det ok att ge efter för det finns falafel där, med 40 gram socker i.

Advisa : Familjen Sanatti har precis som miljoner andra svenskar lån. Spel tv är köpt på kredit, lqaptop på avbetalning, lån på bilen och lånat till en pool.

Okej, först och främst är det en svensk/grekisk familj, inte en svensk. Hur står det till med mångfaldstänket ? Och varför köper man en såpass bra tv till ett barn på kredit när det går lika bra och köra en räntefri avbetalning som man gjorde på laptopen? Sen ett billån ligger oftast på 3-5% ränta och en sån där pool är inte speciellt dyr så inklusive shaktning räcker det med ett lån på 30000 med avbetalning på 1 år som ger 2636 per månad. Så hur får Advisa ner kostnaderna med över 5000 per månad med 15% effektiv ränta?

Tv 20% ränta
Laptop 0 % ränta
Bil 5% ränta
Pool 10% ränta

Advisas exempel förutsätter att Familjen Sanatti tagit riktigt usla beslut när det gäller allting som har med deras ekonomi att göra.

Prems svanenmärka diesel med den dumdryga Gunde Svan som trakasserar folk på toaletten och skapar köer med sitt trams. Skäms han inte för att ha sålt sig till den där skiten.

Harry boy med den dryga jävla gubben som räknar allt på banken på handräknat är bäst. Käften hästjävel! Räkna allt hemma istället! Och dom kommer ju ändå köra skiten i sedelräknaren efteråt i vilket fall. Idioter!
Citera
2019-02-15, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _Streber
Det här är inte reklam, men väl reklam för ett kommande program - nämligen "Dop, bröllop och begravning" eller vad det nu heter. I var och varannan reklampaus ska det vrålas "hur fan kan man skjuta på ett bröllop" ... alltså detta gapande och skrikande är så förbannat irriterande och inte hinner man kasta sig över fjärrkontrollen i tid heller.

Hahaha!

Jag hade inte kunnat beskriva det bättre, fy faen alltså!!
Citera
2019-02-15, 14:01
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Streber

Instämmer till fullo. Jag hörde den där trailern flera gånger i bakgrunden innan jag faktiskt såg den, och reagerade på skrikandet och svärandet. Riktigt jobbigt att lyssna på. Är det ingen som kan skriva ett vettigt manus med dialog värd namnet numera? Och självklart är bröllopet i fråga mellan två kvinnor och alla tycker bara att det är SÅÅÅ underbart ...
Citera
2019-02-15, 19:30
Medlem
Tammers avatar
Värst är ju i alla fall alla snikna idrottare som tjänat hundratals miljoner på sina idoler, och nu försöker krama ut ytterligare några miljoner på usel reklam för produkter de garanterat inte använde själva. Typ Henrik Lundqvists schampo, eller Zlatan med sina bilar, vitamindrycker, spelbolag och tv-skärmar. Hur kan man solka ner sitt rykte så för pengar, hur jävla falsk och pengakåt får man bli? Krösus Sork och Joakim von Anka framstår ju som filantroper jämfört med dessa girigbukar. Vidrigt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in