2019-02-10, 23:20
Medlem
Reviewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Missan27
Som sagt, kunde inte öppna filen. Men om han ser kry ut? Så kan jag tänka mig att han pratade om sitt älsklings tema och kunde dölja att han inte mådde bra
Ladda ner Adobe Flash Player. Föreläsningen är från år 2010.
Citera
2019-02-10, 23:21
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reviews
När är den här stillbilden ur en föreläsning?
https://pbs.twimg.com/media/DKo6F_mWAAA_Zme.jpg
Citera
2019-02-10, 23:22
Medlem
Citat:
Men det var ju länge sen.
Citera
2019-02-10, 23:23
Medlem
Reviewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
När är den här stillbilden ur en föreläsning?
https://pbs.twimg.com/media/DKo6F_mWAAA_Zme.jpg
Sista föreläsningen i oktober (?) -17
Citera
2019-02-10, 23:23
Medlem
Citat:
Hahahaahaa - där kom det givna jag-känner-familjen-så-jag-har-mer-korrekta-analyser.

Jag skriver att du skenat fullständigt från det du skrev från start och att det är ett subjektivt tyckande från din del och slutsatser som jag inte ger ett vitten för - med betoning av skev analys Agnes främst.

Ödmjuk inför dig kan du fetglömma.
Ödmjuk inför barnen som mördades. Jag trodde du förstod. Men tydligen inte
Citera
2019-02-10, 23:26
Medlem
develis avatar
Citat:
Ödmjuk inför barnen som mördades. Jag trodde du förstod. Men tydligen inte
Vad har barnen med det jag skriver angående dina analyser att göra?

Det är snarare hur du analyserar Agnes jag bespottar.
Citera
2019-02-10, 23:28
Medlem
develis avatar
Citat:
Sista föreläsningen i oktober (?) -17
September enligt tråduppgift. Utan mössa och cancerutseende så han verkar ha förändrats sen april.
Citera
2019-02-10, 23:32
Medlem
Citat:
Vad har barnen med det jag skriver angående dina analyser att göra?

Det är snarare hur du analyserar Agnes jag bespottar.
Önskar dig en god natts sömn. Och glöm inte Moa och Agnes. Två fina barn som mördades.
Citera
2019-02-10, 23:36
Medlem
develis avatar
Citat:
Önskar dig en god natts sömn. Och glöm inte Moa och Agnes. Två fina barn som mördades.
Sov gott.
Hoppas inte Agnes vred sig av smärta när hon skulle sova, hade svåra sömnrubbningar och att det inte hjälpte att sova ikapp utmattningsutlösta symtom efter aktivitet som ofta förekommer vid ME.
Det vore ju väldigt kränkande om man då analyserar fram att hon var frisk vid ett möte en enda gång sittande och läsande en bok med tanke på diagnos 2015.
Citera
2019-02-10, 23:41
Medlem
Citat:
Sov gott.
Hoppas inte Agnes vred sig av smärta när hon skulle sova, hade svåra sömnrubbningar och att det inte hjälpte att sova ikapp utmattningsutlösta symtom efter aktivitet som ofta förekommer vid ME.
Det vore ju väldigt kränkande om man då analyserar fram att hon var frisk vid ett möte en enda gång sittande och läsande en bok med tanke på diagnos 2015.
Nej det gjorde inte Agnes. Hon vred sig inte av smärta. Däremot vill jag inte ens tänka mig hur barnen dog. Vad dom upplevde dom sista sekunderna i livet. Ångesten.
Citera
2019-02-10, 23:42
Medlem
develis avatar
Citat:
Nej det gjorde inte Agnes. Hon vred sig inte av smärta. Däremot vill jag inte ens tänka mig hur barnen dog. Vad dom upplevde dom sista sekunderna i livet. Ångesten.
Brukade du natta henne? Satt du ofta vid hennes sängkant på nätterna?
Citera
2019-02-10, 23:43
Medlem
Citat:
Men det värsta ; Du vet absolut ingenting för du har aldrig träffat familjen. Jag berättar inte för att man skall få waow upplevelse. Detta är inte nån Hollywood film. Två barn är mördade. Därför berättar jag.
Kom ihåg för din egen skull ; du har aldrig sett el träffat familjen. Så du borde varit lite mer ödmjuk

Det fanns många som träffade familjen ofta och efter din sista lektion med Moa kom farföräldrarna dit för att tillbringa helgen med familjen. Dessutom har läkarbesök gjorts, skolmöten, lärarbesök dagligen osv. Ingen har rapporterat någon påtaglig förändring i familjen. Familjen har varit belastade under lång tid. Om än det ökade med en ytterligare sjukdom när Moa blev sjuk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in