2019-02-10, 22:31
Medlem
PingPongZongs avatar
Brottningen var ju naturligtvis samma sak som med armbrytningen. Redan första veckan så höll Kim på och tjata om att han ville brottas, bryta arm och andra fysiska utmaningar. Men fanns ingen då som ville.

Sen kom Tobias in och sa ok till Kims utmaningar. Först armbrytning och nu brottning.

Jag tror ju inte Kim vinner. Av det lilla man får se. Kim väger ju antagligen lite mer än Tobias. Men tror ändå Tobias vinner. Starkare men framförallt bättre muskelkondition. Viktskillnaden är inte så stor ändå.

För mig är dom lättviktare. Jag väger 130kg nu så jag hade tagit båda två. Och jävligt snabbt.
Citera
2019-02-10, 22:32
Medlem
mr.demons avatar
Tror läppen blir storbonde. Hade ju iofs varit coolt om Iran hade valt tuttis bara för att. Skönt också att Iran fick lämna. Lite dålig stil att säga att man hatar nån. Och kalla personen feg för hon inte valde kunskap. precis som att Iran skulle valt styrka om hon hade varit den som valt.

Vild gissning är att Iran kör ut Göran från torpet.
Citera
2019-02-10, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Tror inte Tobias skulle skratta om Kim faktiskt våldförde sig på honom. Fast även om Kim blir diskad så lär han komma tillbaka igen, har jag märkt.
Undrar om det är någon svartsjukegrej? Tobias och Tobias har sovit ihop i en vecka nu. Det påstår ju att det har förekommit romanser under årets inspelningar och vad jag kan se så verkar inte killarna vara särskilt intresserade av tjejer. Det kanske rent av kan handla om försök till våldtäkt?
Citera
2019-02-10, 22:37
Bannlyst
Göran kommer få ett helvete nu med två feminister på Torpet.
Citera
2019-02-10, 22:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Undrar om det är någon svartsjukegrej? Tobias och Tobias har sovit ihop i en vecka nu. Det påstår ju att det har förekommit romanser under årets inspelningar och vad jag kan se så verkar inte killarna vara särskilt intresserade av tjejer. Det kanske rent av kan handla om försök till våldtäkt?

Chips och Snygg-Tobbe kanske kört lite skinkrytteri i storbondstugan.
Citera
2019-02-10, 22:49
Medlem
bringeroflights avatar
Fattar inte vem tråden gett namnet Tuttis Finns ju två kvinnor med ganska stora bröst så...
Citera
2019-02-10, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bringeroflight
Fattar inte vem tråden gett namnet Tuttis Finns ju två kvinnor med ganska stora bröst så...

Det är "Tobias den förste" som kallas för "Tuttis" och "Chipstutten".
Citera
2019-02-10, 23:14
Medlem
mr.demons avatar
Citat:

Jag tror att det var jag som började kalla honom det. Alla andra säger chips tutte. Han har i alla fall sköna tuttar. Tänk tuttis i en liten peruk och string.
Citera
2019-02-10, 23:29
Medlem
tsgmtts avatar
Blåtotten sitter på storbondens plats i klippet inför morgondagen då Kim sätter i halsen. Riktigt dåligt av tv4 att göra så dåliga förhandstittar..
Citera
2019-02-10, 23:31
Medlem
Säcken är förverkad ef tre tävlingar. Blir väl grinden.
Göran behöver väl inte tävla igen på Torpet. Lär bli Stina.. Hoppas 😂
Citera
2019-02-10, 23:34
Medlem
Citat:

chipstutten, läpptutten och milftutten årets farmen innehåller tuttar för de flesta smaker.
Citera
2019-02-10, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Jag tror att det var jag som började kalla honom det. Alla andra säger chips tutte. Han har i alla fall sköna tuttar. Tänk tuttis i en liten peruk och string.

Svar: Lothander! (Tuttis med peruk och string.).

Ja, hon hette väl så i förra omgången som var så fruktansvärt elak och sov med Mulle? Ja, jag undrar att gjorde hon det. Sov med honom? Eller är det bara en mardröm jag haft....Men hela förra säsongen måste väl ha varit "elakast i Farmens historia"? Eller? Jag har inte sett så många säsonger men det som slagit mig nu när jag ser den här säsongen är att att alla liksom verkar vara oskyldiga och snälla på det stora hela. Men förra säsongen var det väl ingen som var sympatisk?

I sig så tycker jag illa om Tuttias men mest för att jag tror att han får skämmas när han ser sig själv. Att han trodde säkert under inspelningen att alla skulle sitta som fågelholkar och beundra honom och hans "Mastermind". Men att det snarare nog råkat bli att alla föraktar honom.

Men även om jag tyckte att Mahsa var lågt sjunken med sin "motivering" till att ha ut Göran så har jag ändå råkat förlåta henne, märkte jag idag, då jag önskade att hon skulle vinna och tyckte synd om henne när hon verkade så slutkörd och har ont i händerna. Att förra året hann jag aldrig "förlåta" någon för de var ju antingen genomelaka eller på annat vis osympatiska. Att Dee var som en JÄTTEFLICKA(liten flicka.) och visst var det taskigt att de lurade henne att klättra upp i träd etc. men inte väckte hon min sympati för det. Sedan var det "han med håret", som de klippte håret på och gömde saxarna för, skitelakt och ändå kände jag ingen större sympati för honom heller. Sedan vann herr Asperger själv och jag blev GLAD och kände SYMPATI(Ja, oj vad jag tjatar.) för att det var han och absolut inte elakingarna Lothander och Mulle, men heller ingen av de andra deltagarna för jag tyckte liksom inte bra om någon. Men i år är det mer lätt att tycka bra om deltagarna.
Senast redigerad av Ruskette 2019-02-11 kl. 00:00.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in