Citat:
Ursprungligen postat av
mr.demon
Jag tror att det var jag som började kalla honom det. Alla andra säger chips tutte. Han har i alla fall sköna tuttar. Tänk tuttis i en liten peruk och string.

Svar: Lothander! (Tuttis med peruk och string.).
Ja, hon hette väl så i förra omgången som var så fruktansvärt elak och sov med Mulle? Ja, jag undrar att gjorde hon det. Sov med honom? Eller är det bara en mardröm jag haft....Men hela förra säsongen måste väl ha varit "elakast i Farmens historia"? Eller? Jag har inte sett så många säsonger men det som slagit mig nu när jag ser den här säsongen är att att alla liksom verkar vara oskyldiga och snälla på det stora hela. Men förra säsongen var det väl ingen som var sympatisk?
I sig så tycker jag illa om Tuttias men mest för att jag tror att han får skämmas när han ser sig själv. Att han trodde säkert under inspelningen att alla skulle sitta som fågelholkar och beundra honom och hans "Mastermind". Men att det snarare nog råkat bli att alla föraktar honom.
Men även om jag tyckte att Mahsa var lågt sjunken med sin "motivering" till att ha ut Göran så har jag ändå råkat förlåta henne, märkte jag idag, då jag önskade att hon skulle vinna och tyckte synd om henne när hon verkade så slutkörd och har ont i händerna. Att förra året hann jag aldrig "förlåta" någon för de var ju antingen genomelaka eller på annat vis osympatiska. Att Dee var som en JÄTTEFLICKA(liten flicka.) och visst var det taskigt att de lurade henne att klättra upp i träd etc. men inte väckte hon min sympati för det. Sedan var det "han med håret", som de klippte håret på och gömde saxarna för, skitelakt och ändå kände jag ingen större sympati för honom heller. Sedan vann herr Asperger själv och jag blev GLAD och kände SYMPATI(Ja, oj vad jag tjatar.) för att det var han och absolut inte elakingarna Lothander och Mulle, men heller ingen av de andra deltagarna för jag tyckte liksom inte bra om någon. Men i år är det mer lätt att tycka bra om deltagarna.