2019-02-10, 21:38
Medlem
Undrar om det där slagsmålet mellan Kim och Tobias är på riktigt eller på skoj. Kim skulle ju kunna åka ut på grund av det om han började slåss med Tobias.
Citera
2019-02-10, 21:39
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Rasmus är dörrvakten sedan någon kom på att han var med i en reklamfilm för N* Ac*unt Casin* *=O.
Emilie är den troligaste valet för Mahsa.

haha ok. Han ser så klen ut Tvivlar på det, tror på Maxine men vi får se imorgon.
Citera
2019-02-10, 21:39
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarrackObama
Undrar om det där slagsmålet mellan Kim och Tobias är på riktigt eller på skoj. Kim skulle ju kunna åka ut på grund av det om han började slåss med Tobias.

Börjar de slåss så är ju risken att båda åker ut. Farmen har ju nolltolerans mot våld.
Citera
2019-02-10, 21:40
Medlem
Fazerfazers avatar
Citat:
Det räknas ju inte. Göran åkte ut på sin tredje kamp. Neda har inte kämpat en enda gång än. Därför är Göran en värdigare vinnare. Neda har inte behövt kämpa för sin plats. Dessutom jobbar Göran på bra till skillnad från de flesta andra.

Ja. Men han åkte ändå ut. Så jo. klart det räknas att han åkte ut, ifall Neda kommer till farmen så behöver hon ju kämpa för sin plats förr eller senare. Neda jobbar också på bra. Deras uppdrag var klara i tid.
Citera
2019-02-10, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Börjar de slåss så är ju risken att båda åker ut. Farmen har ju nolltolerans mot våld.

Det såg inte ut som att Tobias slogs. Det var ju Kim som låg på honom och slogs.
Citera
2019-02-10, 21:42
Medlem
Fazerfazers avatar
Citat:
Har svårt när folk åker Räkmacka som jag tycker hon har gjort än så länge. Tror hon åker i första tävlingen hon ställer upp i. Intressant avsnitt på Torpet idag. Som jag o andra skrev så var det så onödigt av Göran att ljuga om vem han åkte ut mot. Sedan verkar de andra göra en allt för stor grej av det.

Göran borde vara lite mer välkomnande eller åtminstone mindre tjurig för att inte bli utsätt av gruppen.

det är möjligt att hon gör. Men för att komma till farmen behöver man vinna något. och vinner hon förtjänar hon att gå vidare. förlorar hon förtjänar hon att åka ut.

Och ja, Göran borde vara lite mer ödmjuk inför det faktum att han ljög.
Citera
2019-02-10, 21:43
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Tror inte Tobias skulle skratta om Kim faktiskt våldförde sig på honom. Fast även om Kim blir diskad så lär han komma tillbaka igen, har jag märkt.
Citera
2019-02-10, 21:44
Bannlyst
Citat:

Var inte det på skoj?
Citera
2019-02-10, 21:44
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:

Det verkade som Kim fajtades på med Tobbe om jag såg rätt. Jag tror faktiskt att Kim satte något i halsen men det gick så snabbt att jag är inte säker.
Senast redigerad av bagarn29 2019-02-10 kl. 21:46.
Citera
2019-02-10, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fazerfazer

Citera
2019-02-10, 21:46
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fazerfazer
det är möjligt att hon gör. Men för att komma till farmen behöver man vinna något. och vinner hon förtjänar hon att gå vidare. förlorar hon förtjänar hon att åka ut.

Och ja, Göran borde vara lite mer ödmjuk inför det faktum att han ljög.

Lite "doh" på din kommentar. Men visst vinner hon så är hon mer värdig men än så länge har ju Göran gjort mer i tävlingen än vad hon har gjort. Han har varit uppe i tinget tre gånger o vunnit två och vunnit sin kamp på torpet och arbetar betydligt mer än vad hon gör. Han är inte så smidig socialt men han har helt klart visat att han har på farmen/torpet o göra.

Neda har hängt med Stina och undvikit att hamna i någon kamp. Kanske ingen jätte stor prestation.
Citera
2019-02-10, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Tror inte Tobias skulle skratta om Kim faktiskt våldförde sig på honom. Fast även om Kim blir diskad så lär han komma tillbaka igen, har jag märkt.

Tycker att Kim ser ganska så aggressiv ut men jag kan ha fel. Och ja han lär nog få komma tillbaka ändå
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in