2019-02-10, 21:22
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilentKiller
Jo hon avskyr henne

Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Jo hon totalt avskyr Tess. Hon visar det inte rakt ut bara. Hon har pratat om det i programmet. Hur hon verkligen inte klarar av Tess.

Jaha, tackar, det har jag helt glömt. Står ändå fast vid att Maxine är det mest troliga alternativet. Ser inte varför Mahsa skulle välja Emelie som hon fått mer och mer distans till. Hon och Maxine blev i princip bästa vänner och båda har nu en vendetta mot Tess.

Hon var beredd att lägga sig för att ge Maxine en amulett så nu kommer amuletten genom storbonderollen. Emelie har redan amulett.
Citera
2019-02-10, 21:25
Medlem
Stackars Göran
Citera
2019-02-10, 21:26
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Jaha, tackar, det har jag helt glömt. Står ändå fast vid att Maxine är det mest troliga alternativet. Ser inte varför Mahsa skulle välja Emelie som hon fått mer och mer distans till. Hon och Maxine blev i princip bästa vänner och båda har nu en vendetta mot Tess.

Hon var beredd att lägga sig för att ge Maxine en amulett så nu kommer amuletten genom storbonderollen. Emelie har redan amulett.

Tror också hon väljer Maxine.
Citera
2019-02-10, 21:29
Medlem
bombaccis avatar
Tycker Göran känns mest värdig att gå vidare från Torpet. Lite svårt för latmasken Rasmus och Stina är jobbig. Neda har jag inget emot men hon har väl aldrig kämpat för sin plats?
Citera
Medlem
Jag ÖNSKAR, men tror inte, att hon väljer Rocco till storbonde. DET vore humor och skulle göra Farmen till sann underhållning.
Citera
Medlem
Fazerfazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N!xxo
Bara jag som reagerade på att när man fick se nästa vecka

Citera
2019-02-10, 21:31
Medlem
Browndawgs avatar
Tror Masha kommer välja Emelie. Efter brandtalet hon höll ikväll om nykomlingar ser jag det osannolikt att hon då väljer en till storbonde.

Men vi får väl se imorgon
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fazerfazer

Åh, vad tråkigt om det tyder på vad det verkar som. Hoppas att det INTE är så.
Citera
Medlem
Fazerfazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Tycker Göran känns mest värdig att gå vidare från Torpet. Lite svårt för latmasken Rasmus och Stina är jobbig. Neda har jag inget emot men hon har väl aldrig kämpat för sin plats?

Nej, hon har aldrig kämpat för sin plats ännu. Dock har ju faktiskt Göran åkt ut en gång redan så på så vis kan man ju säga att hon är mer värdig än honom att gå vid<are. Hon har aldrig åkt ut och fick inte chansen att vara på farmen från början.
Citera
2019-02-10, 21:35
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Tror också hon väljer Maxine.

Rasmus är dörrvakten sedan någon kom på att han var med i en reklamfilm för N* Ac*unt Casin* *=O.
Emilie är den troligaste valet för Mahsa.
Citera
2019-02-10, 21:36
Medlem
Citat:
Nej, hon har aldrig kämpat för sin plats ännu. Dock har ju faktiskt Göran åkt ut en gång redan så på så vis kan man ju säga att hon är mer värdig än honom att gå vid<are. Hon har aldrig åkt ut och fick inte chansen att vara på farmen från början.

Det räknas ju inte. Göran åkte ut på sin tredje kamp. Neda har inte kämpat en enda gång än. Därför är Göran en värdigare vinnare. Neda har inte behövt kämpa för sin plats. Dessutom jobbar Göran på bra till skillnad från de flesta andra.
Citera
2019-02-10, 21:38
Medlem
bombaccis avatar
Citat:

Har svårt när folk åker Räkmacka som jag tycker hon har gjort än så länge. Tror hon åker i första tävlingen hon ställer upp i. Intressant avsnitt på Torpet idag. Som jag o andra skrev så var det så onödigt av Göran att ljuga om vem han åkte ut mot. Sedan verkar de andra göra en allt för stor grej av det.

Göran borde vara lite mer välkomnande eller åtminstone mindre tjurig för att inte bli utsätt av gruppen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in