2019-02-09, 20:03
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MorT2
Det var begravning idag...
Säg mig, ni som vet, inte var det en gemensam begravning hoppas jag?!
Flickebarnet är offret här. Och gå till sista vilan tillsammans med sin mördare är en bisarr tanke...
Citat:
Det är förfärligt. En enormt kränkande handling både till BO och de som höll flickan kär
Citat:
Jag behöver hjälp att fortsätta lägga pusslet.
Skicka mig gärna ett PM om du kan tänka dig att dela information som du inte vill ska hamna i tråden.

Alternativt Maila mig på: MorT2_flashback@hotmail.com

Det är ju pappan som har valt hur han vill att begravning samt ceremonier ska gå till! Han är säkert empatisk nog för att inse att hämndfulla tankar "inte backar bandet" och ger honom sina älskade tillbaka.
De som har upprörts av de två ovan citerade inläggen och PM:at mig hör antagligen inte till de som ev. hör utav sig till dig.
Senast redigerad av LeBronThurman 2019-02-09 kl. 20:49.
Citera
2019-02-09, 20:23
Medlem
Ser ut som.barnet ligger ovanför mamman.vad hette mamman
Citera
2019-02-09, 20:27
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anstaltslivet
om hon är på flykt, varför skulle hon välja att sova i en skåpbil i -7c ute tillsammans med sitt barn istället för att bara åka långt bort till en annan stad kanske andra sidan av landet eller gå till kvinnojouren/ vänner att gömma sig hos? Och om hon te.x bodde tillsammans med någon som hon var på flykt ifrån varför är inte personen ifråga inringad och förhörd upplysningsvis av polisen? ...nej din spekulation är för långsökt. Sen är/var media väldigt tysta om detta vilket indikerar på att kvinnan är den person bevisen pekar på.

Det här är ett inlägg som jag skrev när nyheten just hade släppts

Om hon var en kvinna på flykt så finns det inte något bättre ställe att gömma sej på än i en hyrd bil av den här typen.

Det är lätt att tro att det inte blir så kallt som det egentligen blir så fort.

Hon kan ha varit väldigt trött och inte orkat köra.

Kvinnor som flyr har ofta inte något socialt skyddsnät och de personerna som eventuellt finns vill de inte utsätta för fara.

Jag har inte någon insyn i polisutredningen och kan därför inte uttala mej om vilka som har blivit förhörda eller om någon är MGM.

Det är tyst i media vilket innebär att polisen fortfarande utreder fallet.
Citera
2019-02-09, 20:37
Medlem
Hon verkar ha samma glasögon på sig i bilen som hon hade när hon var med i lokaltidningen
Citera
2019-02-09, 20:40
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeBronThurman
Det är ju pappan som har valt hur han vill att begravning samt ceremonier ska gå till! Han är säkert empatisk nog för att inse att hämndfulla tankar "inte backar bandet" och ger honom sina älskade tillbaka.
De som har upprörts av de två ovan citerade inläggen och PM:at mig hör antagligen inte till de som ev. hör utav sig.
Nej, hämndfulla tankar tjänar förstås ingenting till. Det här är en sorg som saknar ord. Avgrundsdjup förtvivlan. Han vet förstås eftersom han är utbildad. En person med schizofreni som medicinerar kan vara mycket skicklig på att dölja sina tankar. Personen kan förefalla "frisk" och vara fullt fungerande i det vardagliga livet. Jag vet eftersom jag har en nära anhörig som har sjukdomen. Ibland spricker fasaden och då står man där chockad och undrande.

Ja, visst, sjukdomen kommer i olika skepnader. Precis som vi alla är unika varelser.
Citera
2019-02-09, 20:44
Medlem
Anstaltslivets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2an
Problemet är att batteriet klarar max 2 timmar då kommer den stanna, kupéfläkten måste gå hela tiden och suger mycket ström.

Hahahhahahahahaha😂🔫 Hur är det med matematiken ?
Citera
2019-02-09, 20:49
Medlem
MorT2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeBronThurman
De som har upprörts av de två ovan citerade inläggen och PM:at mig hör antagligen inte till de som ev. hör utav sig.

Jag förstår de anhöriga och att pappan verkar kunna se utanför traumat men jag ser det som oetiskt mot flickan.
Men hur illa ett barn än behandlas älskar det alltid sina föräldrar och då får vila i "trygghet" hos sin förälder. Men som sagt oetiskt.
Det är så blandade känslor i denna fråga.
Citera
2019-02-09, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bea67
Hon verkar ha samma glasögon på sig i bilen som hon hade när hon var med i lokaltidningen

Va! Vad menar du? Kan du länka?
Citera
2019-02-09, 20:52
Medlem
https://m.imgur.com/YGwSPNq

Så får jag ihop det med vad jag såg först.
Citera
2019-02-09, 20:55
Medlem
MorT2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FinaChristina

Åter igen en mor med genomskinlig kropp...

Detta om något är kränkande!
Citera
2019-02-09, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FinaChristina

Nu tror jag vi kan sluta stirra in i förarhytten, hittade länken fr. 18/1 tredje bilden ner ser man tydligt att det inte sitter nån i förarhytten.

https://viityreso.se/artikel/kvinna-och-barn-hittade-doeda-i-tyresoe-polisen-misstaenker-mord
Senast redigerad av cactaceae 2019-02-09 kl. 21:07. Anledning: Felstavning
Citera
2019-02-09, 21:07
Medlem
MorT2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cactaceae
Nu tror jag vi kan sluta stirra in i förarhytten, hittade länken fr. 18/1 tredje bilden ner ser man tydligt att det inte sitter nån i förarhytten.

https://viityreso.se/artikel/kvinna-och-barn-hittade-doeda-i-tyresoe-polisen-misstaenker-mord

Tack!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in