Citat:
Ursprungligen postat av
VivallaA
Nej majoriteten är inte muslimer, sen att det har vällt in såna de sista åren är en annan sak. Än så länge toppar finnar listan, och de är inte muslimer. Ja ett stopp behövs verkligen men det är väl ingen som är intresserad av i regeringen. Om vi ska fortsätta ta in så lär de väl bli en majoritet eftersom de producerar en hel del barn. Personligen så vill jag inte ha hit fler av dem.
Jag ändra det till den störsra andelen. Alltså den grupp som är störst av våra invandrare. Vilket det inte råder några somhelst tvivel om. Antal syrier gick tex om finnarna för två år sedan. Irakierna ligger ungefär lika.
Det är skillnad vilka som är skrivna och anger sig för att vara muslimer och de som faktiskt är det. I princip alla barn till muslimer blir muslimer, ofta mer redikala än sina förälfrar. Tittar vi på andelen invandrare från muslimska länder så är nog siffran mer korrekt. Att många utger sig för att vara kristna för att få asylskäl är ju en självklarhet.
Men att redan nu enbart 6,9 miljoner av 10 är svenskar borde oroa de flesta med tanke på dels den pågående invandring från MENA/Afrika och hur mycket högre födelseratiot bland muslimerna är. Närmare 800 000 har även en förälder utanför Sverige.
Nu pratar jag inte om vi kommer fixa det, det skiter jag i. Jag pratar om överlevmaden av svenskars och svensk kulturs existens.
Det går mycket fortare än vi hade förväntat oss.