Citat:
Ursprungligen postat av
Solglittret
Min citatfunktion har gått bananas, allt blir fel.
Om det slås fast att Hanna verkligen blev mördad, inte ”hjälpt att dö” på något märkligt vis - utan verkligen brutalt strypmördad eventuellt med inslag av kvävning, kamp och avvärjningsskador. Hur tänker de som anser att det finns två gärningsmän då?]
Om det dessutom visar sig att det bara är en enda person som gjort detsamma med Agnes och Moa?
En del personer som diskuterat här har initialt hävdat att det var mer ”humana” mord, giftcocktail , neddrogade mm. Nu vet vi att det inte var så.
Andra eller samma, har också hävdat att H suiciderat, att det var två som tillsammans mördade barnen.
Om vi i den FUP som är klar nästa veck, kanske efter sekretessprövning, kommer att få läsa, att H blev mördad och barnen mördades av enbart en ensam mördare, hur förklarar ni då det dubbla gärningsmannaskapet?
Du har fullständigt fått allt om bakfoten.
Vad som skrivits är en motargumentation MOT DIG.
1. Det är DU som sitter med den bestämda åsikten om att Oskar mördat Hanna.
2. Det är helt möjligt att personer kan ha strypning som självmordsmetod.
3. Anser man att medgärningsmannaskap (Fu;s resultat) är det rätta så är man inte lika överfixerad som dig i den här frågan.
Det är ingen tävling i sandlådan med typ:
Ha - vad var det jag sa!
Jag hade minsann rätt!
Citat:
Ursprungligen postat av
Solglittret
Det är enormt svårt att föreställa sig att en enda kvinna i Sverige verkligen frivilligt skulle vilja bli strypmördad av någon, oavsett vilka dokument hon kan ha skrivit under före.
Håller med - låter heldumt jämfört med att suicidera.