2019-01-27, 10:04
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justifymylove
Jag kan inte tala för alla svenska kvinnor men jag är säker på att många är lättade att de slipper män med för stort ego. Det är snarare ni på Flashback som gråter över att ni inte får ligga och att kvinnorna har för mycket makt. Så jag tror inte de är ledsna.

Gör vi ? Det verka ej så, det är den svenska kvinnan som skriker ut om jämlikhet och annat trams. Bara titta på media, den har förstört er totalt. Ni har ingen susning var jämlikhet är.

Så nu måste du attackera männens sexuella drift också ? Har du problem med det sexuella ? Eftersom du attackera om det? Kan inte mannen ställa upp på din krav inom sex utan han ska känna sig underlägsen? som typ "vilken liten penis du har!" stackars din man... Det gör inte asiatiska kvinnor.

Så ni undrar varför vi väljer riktiga kvinnor?
Citera
2019-01-27, 12:36
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Svenska män klarar inte av starka feministiska kvinnor med självrespekt som inte tänker låta sig styras av mannen. Det är därför ni protesterar nu och söker er till utländska kvinnor som ni kan bossa. Ni är sorgliga män och ert ego behöver brytas ned. Svenska kvinnor klarar er bättre utan sig patetiska ’män’. Svenska folket skrattar åt er losermentalitet. Föga förvånade att majoriteten också är Sverigedemokrater.

Kvinnor är kanske enda saken i en mans liv som inte lockar genom iden att han ska "klara av" dem, som om det är någonslags lång och plågsam prövning som varje man måste gå igenom i livet.

Visst förväntar vi oss shit-testing och övriga utmaningar vid förföring, men det är pga det finns den där mjuka andra sidan, där man kan landa och bara vila huvudet mot, glömma alla bekymmer i riktiga Världen (givet att det dock aldrig riktigt blir så, med någon kvinna överhuvudtaget).

Givet att jag aldrig egentligen skulle vilja ha en hemmafru, men själva iden av feministisk kvinna som står där varje dag och ska dissekera min manlighet, min humor, mina åsikter, mina vanor...nej, det är liksom inte ett värdligt liv.

Sorry, "man up" är ett stort icke-argument när det kommer till kvinnor. Var någon feminist som sa att en man bör "klara av" två hängande pattar och lite extra fett här och av...men herregud, sex är inte som att springa långdistansmaraton, där, desto svårare det är att komma till mållinjen desto mer av en "man" bevisar man sig vara.
Senast redigerad av Naknekejsaren 2019-01-27 kl. 12:38.
Citera
2019-01-28, 13:38
Medlem
Citat:
Svenska män klarar inte av starka feministiska kvinnor med självrespekt som inte tänker låta sig styras av mannen. Det är därför ni protesterar nu och söker er till utländska kvinnor som ni kan bossa. Ni är sorgliga män och ert ego behöver brytas ned. Svenska kvinnor klarar er bättre utan sig patetiska ’män’. Svenska folket skrattar åt er losermentalitet. Föga förvånade att majoriteten också är Sverigedemokrater.

Jag leker med tanken av en kontaktannons baserat på det där:

Jag feministisk stark kvinna med självrespekt söker sorglig patetisk man med losermentalitet för att kunna bryta ner hans ego.

Citera
2019-01-28, 13:41
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Jag leker med tanken av en kontaktannons baserat på det där:

Jag feministisk stark kvinna med självrespekt söker sorglig patetisk man med losermentalitet för att kunna bryta ner hans ego.

Hah, det skulle få några fiskar på kroken, finns ju några män som faktiskt är så pass desperata därute
Citera
2019-01-28, 17:41
Medlem
I don't cares avatar
Citat:

Nu råkar jag ha Svensk fru. Men skulle det ta slut så skulle jag förmodligen inte försöka hitta ett nytt förhållande. Med det sagt, skulle jag trots detta inleda en ny relation. Så skulle jag mer än gärna ha en asiatisk fru. Tycker de är snygga och har ödmjukhet kvar. Notera att med ödmjukhet menat jag inte att de låter sig behandlas hur som helst. De jag träffat har varit riktigt självständiga och starka. I regel betydligt starkare än svenska kvinnor. Själv så är ödmjukhet den egenskapen jag tänder på mest av alla. Gäller både män och kvinnor.

Skulle vara härligt att ha en asiatisk fru att gå omkring med på stan, se hur irriterade Svenska kvinnor blir. Som tur är har jag en thailändska som kompis. Som jag ibland hjälper med handling osv. Så får uppleva det lite i alla fall.

Du verkar också vara Sverigedemokrat som har en sådan avsky mot utländska kvinnor.
Citera
2019-01-28, 19:46
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av I don't care
Nu råkar jag ha Svensk fru. Men skulle det ta slut så skulle jag förmodligen inte försöka hitta ett nytt förhållande. Med det sagt, skulle jag trots detta inleda en ny relation. Så skulle jag mer än gärna ha en asiatisk fru. Tycker de är snygga och har ödmjukhet kvar. Notera att med ödmjukhet menat jag inte att de låter sig behandlas hur som helst. De jag träffat har varit riktigt självständiga och starka. I regel betydligt starkare än svenska kvinnor. Själv så är ödmjukhet den egenskapen jag tänder på mest av alla. Gäller både män och kvinnor.

Skulle vara härligt att ha en asiatisk fru att gå omkring med på stan, se hur irriterade Svenska kvinnor blir. Som tur är har jag en thailändska som kompis. Som jag ibland hjälper med handling osv. Så får uppleva det lite i alla fall.

Du verkar också vara Sverigedemokrat som har en sådan avsky mot utländska kvinnor.

Bra inlägg!

Svenska kvinnor förväxlar att vara stark med att vara oförskämd och okvinnlig. Den svenska kvinnans varumärke har dalat internationellt det senaste decenniet mot nya bottennivåer. Att hon är en PK-programmerad robot gör knappast saken bättre.

Sedan snyltar svenska kvinnor mer än gärna på mäns skattepengar via välfärdssystemet. Så särskilt självständig är ju inte den genomsnittliga svenska kvinnan heller. Snarare bortskämd och otacksam.

Vi och araberna ska visa dem var skåpet ska stå.
Citera
2019-01-28, 19:55
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior

Vi och araberna ska visa dem var skåpet ska stå.

Fråga assyrierna, darfur-afrikanerna eller kurderna hur det gått att sammarbeta med araber för att hålla deras kvinnor i styr, eller fråga hur Ottomanska imperiet hjälpte serbiska och grekiska män att hålla deras kvinnor i styr!

Har du glömt vad män främst krigade om i vår mest primitiva tillstånd?

Inte var det mot kvinnor vi krigade mot i försök att hålla de i styr, det var den starkes rätt: att ta andra mäns kvinnor och distribuera de vackraste bland dem till sultanen eller klanledaren på topp, sedan givetvis halshugga deras män.

Herregud vilka pojkrumsfantasier som florerar i forumet...araberna och svenska män ska strida sida vid sida mot de elaka feministerna...det är nästan lika pinsamt som feminister som tror att muslimerna kommer vandra med dem i HBTQ-tåget mot patriarkatet. Jag tar mig för pannan.
Citera
2019-01-28, 20:22
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren

Herregud vilka pojkrumsfantasier som florerar i forumet...araberna och svenska män ska strida sida vid sida mot de elaka feministerna...det är nästan lika pinsamt som feminister som tror att muslimerna kommer vandra med dem i HBTQ-tåget mot patriarkatet. Jag tar mig för pannan.

Du kanske ska lära dig att inte ta saker så jävla bokstavligt. Vad jag menar är att kombinationen av muslimsk invandring tillsammans med alienationen av svenska män, inte kommer att göra framtiden särskilt behaglig för svenska kvinnor. Som man bäddar får man ligga...
Citera
2019-01-28, 20:32
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Du kanske ska lära dig att inte ta saker så jävla bokstavligt. Vad jag menar är att kombinationen av muslimsk invandring tillsammans med alienationen av svenska män, inte kommer att göra framtiden särskilt behaglig för svenska kvinnor. Som man bäddar får man ligga...

Svenska kvinnor kanske bör gå och underkasta sig till araben för beskydd ifall du bara har skadeglädje att erbjuda henne?
Citera
2019-01-28, 20:54
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Svenska kvinnor kanske bör gå och underkasta sig till araben för beskydd ifall du bara har skadeglädje att erbjuda henne?

Om svenska kvinnor väljer ett liv i slaveri och ofrihet, tillsammans med i genomsnitt ekonomiskt improduktiva män, som dessutom är överrepresenterade inom vålds- och sexualbrottslighet, så varsågoda, låt inte mig stå i vägen. Där kan de försöka gapa om sin feminism...
Citera
2019-01-28, 20:55
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Om svenska kvinnor väljer ett liv i slaveri och ofrihet, tillsammans med i genomsnitt ekonomiskt improduktiva män, som dessutom är överrepresenterade inom vålds- och sexualbrottslighet, så varsågoda, låt inte mig stå i vägen.

Även om det är din syster? Din dotter?
Citera
2019-01-28, 20:56
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Även om det är din syster? Din dotter?

Om detta vore aktuellt, och hon var feminist, så skulle jag ha sagt att jag förskjuter henne tre gånger innan solen går ner...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in