2019-02-08, 08:01
Medlem
WordWarriors avatar
På förekommen anledning:

(FB) Centerpartiet störst bland unga kvinnor 18-29 år. Hur är detta möjligt?

Vilka jävla mainstream pantrötter unga svenska tjejer är... Hur fan orkar någon ha med dem att göra överhuvudtaget?
Citera
2019-02-08, 08:53
Medlem
Yeminas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
På förekommen anledning:

Vilka jävla mainstream pantrötter unga svenska tjejer är... Hur fan orkar någon ha med dem att göra överhuvudtaget?
Är det någon som tvingar dig?
Citera
2019-02-08, 09:31
Medlem
Citat:
På förekommen anledning:

Det stämmer, och det är väl ju svenska kvinnor som är ensammast också? Så nej, de flesta orkar inte med att försörja en tjatande hora.
Citera
2019-02-08, 11:25
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
På förekommen anledning:

Älskar varje gång jag hittar näring till min
tes att vita svenska kvinnor(med undantag) är självdestruktiva och samhällsbörda. Älskar dock inte utgången....
Citera
2019-02-08, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Vem var det som initierade giftermålet?
Inte var det väl kvinnor som bestämde på den tiden?

Varför ska någon alls leva i förhållande? Bättre alla är singlar.
Jag tror giftermål är en nödvändighet för att upprätthålla ett civiliserat samhälle. Att leva i parförhållande är knappast "naturligt" för människan och speciellt inte för oss män. Men eftersom vi föredrar att leva i ett civiliserat samhälle så går vi med på att binda oss till en kvinna trots att vi helst hade legat med nya varje helg.
Citera
2019-02-08, 16:04
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viktim
Jag tror giftermål är en nödvändighet för att upprätthålla ett civiliserat samhälle. Att leva i parförhållande är knappast "naturligt" för människan och speciellt inte för oss män. Men eftersom vi föredrar att leva i ett civiliserat samhälle så går vi med på att binda oss till en kvinna trots att vi helst hade legat med nya varje helg.

Känn ingen press. Ligg ni på, ni får ju bara räkna med att tjejer kommer ligga på i samma grad. Det är inte särskilt intressant att vara i ett förhållande med någon som "går med på att binda sig". Då är man hellre själv faktiskt, som jag ser på saken iallafall.
Citera
2019-02-08, 17:26
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Känn ingen press. Ligg ni på, ni får ju bara räkna med att tjejer kommer ligga på i samma grad. Det är inte särskilt intressant att vara i ett förhållande med någon som "går med på att binda sig". Då är man hellre själv faktiskt, som jag ser på saken iallafall.

Det kommer de inte att göra. Kvinnor har behov av att binda sig, annars mår de flesta av dem dåligt. Lägg på detta den feministiska retorik som gör att kvinnor tycker att de gör de hemska männen en tjänst när de har sex med dem. Sex ska minsann hushållas med för att hålla "priset" uppe.

Unga kvinnor kommer att fortsätta att leta efter Mr. Grey. Statusmannen. Alfahannen. Detta kommer antingen att sätta dem på glasberget, eller så slutar det med en hederskultur-influerad Ahmed från förorten. Såg förresten denna vecka att mitt hatobjekt #1, en ung och självupptagen tjej, hade en blåtira på ögat. Det kostar på att ligga på topp...
Senast redigerad av WordWarrior 2019-02-08 kl. 17:32.
Citera
2019-02-08, 17:39
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Det kommer de inte att göra. Kvinnor har behov av att binda sig, annars mår de flesta av dem dåligt. Lägg på detta den feministiska retorik som gör att kvinnor tycker att de gör de hemska männen en tjänst när de har sex med dem. Sex ska minsann hushållas med för att hålla "priset" uppe.

Unga kvinnor kommer att fortsätta att leta efter Mr. Grey. Statusmannen. Alfahannen. Detta kommer antingen att sätta dem på glasberget, eller så slutar det med en hederskultur-influerad Ahmed från förorten. Såg förresten denna vecka att mitt hatobjekt #1, en ung och självupptagen tjej, hade en blåtira på ögat. Det kostar på att ligga på topp...
Det finns väldiga motsättningar i detta för det finns en hel del manliga skribenter här som gapar om att kvinnor ligger runt som aldrig nånsin förr! Flera hundra om året!
Ni kanske skulle snacka ihop er om vad som faktiskt stämmer?

Fattar inte varför ni gnäller, ni påstår att ni inte vill leva i förhållande med kvinnor, ni behöver inte göra detta i dagens Sverige. Ändå är ni missnöjda?
Citera
2019-02-08, 17:44
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Det finns väldiga motsättningar i detta för det finns en hel del manliga skribenter här som gapar om att kvinnor ligger runt som aldrig nånsin förr! Flera hundra om året!
Ni kanske skulle snacka ihop er om vad som faktiskt stämmer?

Fattar inte varför ni gnäller, ni påstår att ni inte vill leva i förhållande med kvinnor, ni behöver inte göra detta i dagens Sverige. Ändå är ni missnöjda?

Man kan vara slampa och hushålla med sex på samma gång. Det visar sig i valet av partner. Fläker man fittan för statusmän i hopp om en del av kakan, eller för knarkgäng-alfan bland kriminella blattar så är man en slyna oavsett antal sexpartners. Det är ett horigt beteende helt enkelt. Sexarbetare respekterar jag för de erkänner åtminstone att det handlar om pengar.

Poängen är att svenska kvinnor förstör vårt land och vår framtid. Samt våra barns framtid.
Citera
2019-02-08, 17:51
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Man kan vara slampa och hushålla med sex på samma gång. Det visar sig i valet av partner. Fläker man fittan för statusmän i hopp om en del av kakan, eller för knarkgäng-alfan bland kriminella blattar så är man en slyna oavsett antal sexpartners. Det är ett horigt beteende helt enkelt. Sexarbetare respekterar jag för de erkänner åtminstone att det handlar om pengar.

Poängen är att svenska kvinnor förstör vårt land och vår framtid. Samt våra barns framtid.

Okej kidster. Och du drar på dig "dumma alla andra som förstör mitt land, jag kan själv inte påverka någonting, jag lägger mig under en filt och gråter en skvätt"- offerkoftan.
Snälla skärp dig, det går inte att föra ett vettigt samtal.
Citera
2019-02-08, 17:54
Medlem
BonBoys avatar
Citat:

Kom hit så får du en kram, det är det du vill ha. Lite närhet. Synd att du inte är läkare, då hade du fått allt serverat och fittorna stått i kö för att ta del av WorldWarrior…………...

Din mamma är en del av det som förstört vårt land? Våra barn, du har inga barn så ta inte cred för andras barn.

*KRAMIZZZZZZZZZZZZZZZ*
Citera
2019-02-08, 17:55
Medlem
EmmyGbrgs avatar
Eller är det bara dags för svenska män att "man up", skaffa sig ett självständigt liv och egna intressen som kan göra dom intressanta för det motsatta könet, sluta konsumera porr, sluta Tinder-knulla, odla sin intuition, sluta klaga på frigjorda kvinnor som bestämmer över sitt eget liv och sluta klänga på och förfölja kvinnor dom ändå inte kan få?

Så kanske kvinnor till slut också förändrar sig till det bättre och slutar ägna livet åt att dejta en lång rad män de ändå aldrig kan etablera fasta och långsiktiga relationer med, och neutraliserar hotet att dras in i bitterhet och radikalfeminism?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in