Citat:
Ursprungligen postat av
Rotvagen
Du kanske har rätt 🤔 du verkar ju ha koll på just detta .
Jag kan fortfarande inte få Helenes ” umgänge ur skallen ? Om familjen var så stensäkert på att H aldrig skulle kliva in frivilligt i en bil med människor hon inte kände till ? Då måste ju dessa personer finnas i H närhet i vanliga fall ? Inga okända bilåkande grabbar utan ett par killar som enligt släkt ska inte varit några ”bad boys , utan ett par som ansågs pålitliga eller så pass pålitliga att hon skulle klivit in i bilen .
Är det det som gör Syrran så jäkla negativ till GW teori ? Dessa personer skulle aldrig kunnat göra H illa .. eller ?
I den lugnaste vatten simmar de fulaste fiskarna🤔
Därför tror jag iallafall att dessa personer har funnits med i H och syrrornas umgänge ! Kanske även i dag ochså 😕
Lägg även till att det var bra väder, en skön natt att promenera i och Helena hade bestämt sej att promenera, hon hade inte långt hem. Att hon i ändrar sej tyder på att det är några hon känner och vill tillbringa tid med.
Vittnet kan ha hört någon som liknade Helena, det dröjde innan vittnet uppgav med säkerhet att det var Helenas röst. Efterkonstruktion? Om det var en annan tjejs utrop som bevittnade något hon blev upprörd över som gjordes mot Helena, då skulle det stämma att inte skrika på hjälp utan skrika ut att så får ni inte göra.....
Personligen är jag högst tveksam till vittnets uppgifter överhuvudtaget i och med omständigheterna.
Stor skam och skuld kan göra att de kan hålla tyst...skulle vara förödande om det otroliga kom fram...typ....Behöver inte vara störda, kriminella, osv.....