2019-02-06, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hex27
Du får väl höra med personen jag citerade, som tycktes anse att det finns, om du nu själv lyckats undvika att upptäcka några endaste rasister bland gruppen svenskar.

- Du höll på afrikanen Kawesa, som slogs som en dåre i tunnelbanan och sedermera dömdes för misshandeln.

- Du har påstått att det inte förekommer åldersfusk hos ensamkommande. Facit= Drygt 80% av Rättsmedicinalverkets ärenden visar att de ensamkommande har ljugit om åldern.

- Du höll på de tre afghaner som våldtog en liten skoltjej. Enligt dig var de oskyldiga. Facit = de dömdes.

Du är ett fullständigt vedervärdig.
Citera
2019-02-06, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tennant
Användaren gav väl sin informella definition i inlägget:

"Om man i begreppet..."

Jag tänker ändå inte svara för hur den användaren kvalificerar eller definierar begreppet. Det blir enklare ifall du diskuterar det med någon annan än mig. Förslagsvis vederbörande.
Citera
2019-02-06, 19:58
Avslutad
Citat:
Jag tänker ändå inte svara för hur den användaren kvalificerar eller definierar begreppet. Det blir enklare ifall du diskuterar det med någon annan än mig. Förslagsvis vederbörande.
Jag har inte diskuterat med dig. Jag förklarade hur det låg till.

Tack skall jag ha.
Citera
2019-02-06, 19:59
Medlem
Citat:
Jag har inte diskuterat med dig. Jag förklarade hur det låg till.

Tack skall jag ha.

Mmm, tack för att du förklarar helt uppenbara saker
Citera
2019-02-06, 20:31
Medlem
Det finns en systematisk rasism. Mot svenskar. En slump att alla överfallsvåldtäkter består av svenska offer med en majoritet invandrade förövare?
Citera
2019-02-06, 21:19
Avslutad
Citat:
Mmm, tack för att du förklarar helt uppenbara saker
För bara några inlägg sedan så var du helt förvirrad.

Citat:
Vad är det du instämmer i, att det finns eller inte finns rasism?

Nu är det "helt uppenbara saker"...
Citera
2019-02-06, 22:19
Medlem
Tanuss avatar
Citat:
Jag kan inte svara för hur den personen kvalificerar rasism.
Att ty sig till de närmaste innebär i.a.f. något helt annat för mig.

Vilken vänster är det som har sagt att vi inte har några problem med människor från andra länder. Tror du hittar på lite nu men visa mig gärna när det har påståtts, av vem och hur den personen i så fall representerar hela "vänstern".
Drygt 98% av alla invandrare har aldrig dömts för något brott. Vad säger det dig?

Att svensk polis och åklagarmyndighet är för dåliga.
Citera
2019-02-06, 22:56
Medlem
Kebabgubben som bölade om rasismen hade iaf humor. "Vi drar inte över en alla svenskar över en kant jak är också en svensk" det är verkligen kejsarens nya kläder i ny tappning. Motdebattören var hyfsat vettig dock vilket var befriande.
Citera
2019-02-07, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Endryt
- Du höll på afrikanen Kawesa, som slogs som en dåre i tunnelbanan och sedermera dömdes för misshandeln.

- Du har påstått att det inte förekommer åldersfusk hos ensamkommande. Facit= Drygt 80% av Rättsmedicinalverkets ärenden visar att de ensamkommande har ljugit om åldern.

- Du höll på de tre afghaner som våldtog en liten skoltjej. Enligt dig var de oskyldiga. Facit = de dömdes.

Du är ett fullständigt vedervärdig.

-Du höll på midnattspyromanen, som anlade en massa mordbränder och sedan dömdes.

-Du har påstått att alla ensamkommande ljuger om sin ålder. Facit= de flesta är i en sådan uppenbar ålder att de aldrig ens behöver testas.

-Du höll på hagamannen som överföll 6 kvinnor och en flicka. Enligt dig var han oskyldig. Facit = han dömdes.

Du är två fullständigt vedervärdiga.

Berätta nu vad denna ljugsåmycketduorkaromnågon-leken gick ut på?

Citat:
För bara några inlägg sedan så var du helt förvirrad.

Nu är det "helt uppenbara saker"...

Det är du som är förvirrad, om vad det var jag var förvirrad om.

Citat:
Ursprungligen postat av Tanus
Att svensk polis och åklagarmyndighet är för dåliga.

Varför blir jag inte förvånad att just det är din första tanke?
Drygt 99% av alla "svenskar" har aldrig blivit dömda för något brott, är slutsatsen densamma?
Citera
2019-02-07, 00:53
Medlem
Citat:
-Du höll på midnattspyromanen, s

-Du höll på hagamannen som överföll 6 kvinnor och en flicka. Enligt dig var han oskyldig. Facit = han dömdes.

.

Uppenbara lögner från din sida. Jag har vare sig hållit på eller försvarat Midnattspyromanen eller Haga-mannen.

Du har så uppenbart fel i alla diskussioner du ger dig in i, så att du måste ljuga dig ur varje situation
Länka gärna till att jag har påstått att Haga-mannen är oskyldig

Systematiska rasismen i Sverige står de svarta till största delen för. Hatet mot svenskarna är vida.
Citera
2019-02-07, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Endryt
Uppenbara lögner från din sida. Jag har vare sig hållit på eller försvarat Midnattspyromanen eller Haga-mannen.

Du har så uppenbart fel i alla diskussioner du ger dig in i, så att du måste ljuga dig ur varje situation
Länka gärna till att jag har påstått att Haga-mannen är oskyldig

Systematiska rasismen i Sverige står de svarta till största delen för. Hatet mot svenskarna är vida.

Dina lögner var så uppenbara så jag trodde det var någon typ av lek för att se vem som kan ljuga mest om den andre?
Nu var det ju du som började ljuga om mig, så då får du allt börja med att länka till exakt vart jag påstår dessa saker du hittat på.
Sen, när du ändå är igång, så kan du väl länka till något som stödjer din sista lögn om systematisk rasism?
Citera
2019-02-07, 01:13
Medlem
Sperssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensiferum
Om en ordningsvakt/väktare/polis dagligen hanterar 9 av 10 färgade kriminella finns det väl gott om underlag att vara extra misstänksam mot just färgade..

Den påstådda rasismen handlar om att kunna värdera sannolikheten i olika situationer, vilket är en väktare eller polis viktigaste egenskap.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in