2019-02-04, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kingster99
Hej!

Har ätit ca 20 ksalol Blåa från och med 25 januari till till 28, 5 st varje dag.

Sedan från 1 feb till idag har jag ätit cirka 11 svenska 2 mg xanor märkta U94 som finns på fass.se.
Har ungefär 4 kvar, om ja slänger dom eller ger till en vän hinner jag bli ren till på måndag eller kan jag äta 4 st imorn?

Tack på förhand och uppskattar snabbt svar!

Ingen?
Citera
2019-02-04, 21:49
Medlem
Tissles avatar
Det räcker knappt som det är så ta inga fler. Vad testas du för?
Citera
2019-02-04, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tissle
Det räcker knappt som det är så ta inga fler. Vad testas du för?

Tog de fyra sista imorse...... Testas för allt.

E det helt klart att benzon syns på måndag? Det är okej om thc syns på provet men ej benzo (fråga mig inte varför)

Mvh
Citera
2019-02-05, 06:58
Medlem
Cajlenoss avatar
Hej,
Blev tagen bakom ratten 6 dagar efter ett tjackrace. På urinprovet jag tog så visade resultatet negativt. Har jag någon anledning att vara rädd för vad analysen ska visa?
Tacksam för alla svar
Citera
2019-02-05, 12:25
Medlem
Jag ska lämna urinprov i början av mars
Sen kommer jag vara tvungen att pissa regelbundet i 6-8 månader

Kan jag kicka idag som en avslutning utan att riskera något tror ni? Jag har rökt kanske 4-5 g den här veckan redan
Citera
2019-02-05, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlasKapital
Jag ska lämna urinprov i början av mars
Sen kommer jag vara tvungen att pissa regelbundet i 6-8 månader

Kan jag kicka idag som en avslutning utan att riskera något tror ni? Jag har rökt kanske 4-5 g den här veckan redan
Har du rökt samma mängd under längre period så tvekar jag på att du kommer bli ren tills i början av mars så i sådana fall skulle det inte spela någon större roll skulle jag säga, om inte så nej.
Citera
2019-02-05, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lacisch
Har du rökt samma mängd under längre period så tvekar jag på att du kommer bli ren tills i början av mars så i sådana fall skulle det inte spela någon större roll skulle jag säga, om inte så nej.
Hur lång tid kan det ta innan jag blir ren då?

Jag har turen att få bestämma datumet, det är ett läkarintyg så jag kommer definitivt inte att torska
Citera
2019-02-05, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlasKapital
Hur lång tid kan det ta innan jag blir ren då?

Jag har turen att få bestämma datumet, det är ett läkarintyg så jag kommer definitivt inte att torska
Det är relativt till hur länge du brukat mm. ett ständigt dagligt bruk under en längre tid med dagligt intag som du beskrev gissar jag på TIDIGAST runt 1.5 månad. Om du skulle bestämma datumet själv hade jag bestämt så sent så möjligt, better safe than sorry.
Citera
2019-02-05, 18:46
Medlem
Frånvaro från jobbet, rehab.

Hallådär.

Har under senaste halvåret tröttnat hårt på jobbet vilket har lett till 6 olika sjuktillfällen (korttidsfrånvaro).
Och nu vill min chef att jag ska gå på någon form av rehab för att prata med sjuksköterska och ta lite blodprov osv.
Min största oro här är att jag har rökt cannabis dagligen i ungefär 10 år.
Tror ni att de kollar efter droger vid ett sådant tillfälle när det gäller ”sjukdom”? Om de tex tar kissprov/blodprov.
Tack för mig! / dödsknarkarn
Citera
2019-02-05, 22:20
Medlem
alle021s avatar
Tja tja, tog 3mg Xanor idag/Tisdag kväll, har urinprov på Måndag, Vet någon om jag kommer klara mig? Väger 80kg. Svar uppskattas verkligen så jag slipper vara nojig hela veckan
Citera
2019-02-05, 23:18
Medlem
bdbdbdbds avatar
Syns Lyrica i drogtest för körkortsärenden?

Skickas på analys, har bara sett samma fråga innan men inga svar...
Citera
2019-02-05, 23:24
Medlem
bdbdbdbds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av omganton
Hallådär.

Har under senaste halvåret tröttnat hårt på jobbet vilket har lett till 6 olika sjuktillfällen (korttidsfrånvaro).
Och nu vill min chef att jag ska gå på någon form av rehab för att prata med sjuksköterska och ta lite blodprov osv.
Min största oro här är att jag har rökt cannabis dagligen i ungefär 10 år.
Tror ni att de kollar efter droger vid ett sådant tillfälle när det gäller ”sjukdom”? Om de tex tar kissprov/blodprov.
Tack för mig! / dödsknarkarn

Möjligt att dom vill kolla det, isåfall ska du bli informerad innan och antar att det är lite misstänkt om du vill vägra det då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in